Mužský problém

Mužský problém

Anotace: O Davidovi počtvrté

Sbírka: LIBIDiÁŘ

ON: Neužijem si dnes konečně? Sedím s klukama na pivu, tak že bych dojel, píše mi zrovna David, vášnivý vyznavač žitné mouky a zdravého životního stylu.
JÁ: Jestli sedíš na pivu, asi nemůžeš řídit, odvětím.
ON: Piju jen vodu, tak co můžu přijet?
Chvíli váhám, ale zvědavost mé neřestnice odpovídá za mně: Tak jo, ale kup si kondomy cestou, bez nich nešoustám.
Sprcha, rychloholicí úprava, vůně na taktická místa, sexy prádlo pod domácí pohodlné a už s mou chtivou společnicí vrníme nedočkavostí. Líbí se nám a moc. Z vášnivého snění nás vyruší telefon: "Ahoj to jsem já David, mám takový problém, zapomněl jsem v Olomouci koupit ty gumy", svěřuje se. "Tak je koupíš tady, žádný problém", odpovídám. "No jo jenže Kaufland už bude zavřený, taky tam máte do desíti ne?" "I u nás jsou nonstop benzínky, neboj", reaguji na jeho poznámku, jako bych žila na samotě u lesa. "Tak jo a nechceš to dnes zkusit i s vakuovou pumpou, mám ji v kufru auta", nabízí mi netradiční sexuální zážitek. Mé chtivé já se může potrhat smíchy, ale já zachovám dekorum a pěkně si ho vychutnám: "Odkdy muži ve svých vozech vozí vakuové pumpy prosím tě?" "Haha, vtipná že, no prostě ji tu náhodou mám", odpoví. Pokládám hovor a opět se nepřestávám divit, jaký problém dělá mužům koupit si balíček prezervativů. Budu muset sáhnout do své železné zásoby, o níž jim často a přesvědčivě tvrdím, že neexistuje. "Jejich semeno, jejich starost", uzavírá tuto problematiku mé hravé já. Asi po čtvrt hodině kontroluji datum expirace mých gum, když v tom zase zazvoní telefon: "Ahoj tady David, no já mám problém. Co jsem objel ty tři benzínky poblíž tebe, nikde nemají kondomy", sděluje mi s obavami v hlase. "Tak to se u nás asi nešuká či co. Nebo možná že by do toho lidi zde dupali až tak moc, že by to bylo nedostatkové zboží?", bavím se na jeho účet. "Tak co teď?", ptá se bezradně. Mé chtivé já se královsky baví, jako bychom se ocitli v komedii Trojská válka, v níž hlavní hrdina podstoupí noční "odysseu" při shánění mužské antikoncepce. Ne že bych ho těch útrap chtěla ušetřit (mohlo by to být ještě zábavné), ale jsem nadržená a chci to... "Zrovna zjišťuji, že mé šprcky jsou v pohodě. Použijeme ty mé", jen to dořeknu, cítím, jako by mu spadl z hrudi balvan. "Tak jo, těším se", uzavírá naši debatu.
A bylo to moc fajn... Ještě že my ženy jsme zodpovědné a naučené nespoléhat se příliš na muže. I když stále platí pravidlo: vaše semeno=vaše starost. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 09.04.2016
Přečteno 934x
Tipy 3
Poslední tipující: Lioness, Robbertos2, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jaro voní sexem :)

09.04.2016 11:13:53 | Jin&Jang

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí