Panic je na nic.

Panic je na nic.

Anotace: První pokusy o milování.

Jako mladé ucho, jsem dostal lázeňskou léčbu. Byl jsem dlouhý kluk s podváhou a měli mě tam donutit abych něco přibral. Zábavy tam bylo dost a já ve věku kdy kluci zkouší své štěstí u dívek, jsem se s jednou holkou seznámil. Byla o něco menší než já, postavičku tak akorát a hlavně, oproti ostatním holkám měla pěkná prsa.

 

Nenosila podprsenku a já s obdivem a tajnou zvědavostí obhlížel otisk jejích bradavek na tričku. Chodili jsme spolu po parku, do kina a bylo na ní vidět že jí nejsem lhostejný.

Jednou v parku jsem si dodal odvahu a políbil jsem ji. Zastavila se, podívala se šelmovským zrakem na mě a prý už nedoufala, že se něčeho takového ode mě dočká. Chytila mě okolo krku a já jsem poprvé v životě poznal co to je líbat se s holkou. Tiskli jsme se k sobě a já se tetelil blahem, když jsem cítil její ňadra na mé hrudi. Ani nevím jak dlouho to trvalo, ale bylo to krásné.

 

Celí udýchaní jsme kráčeli podvečerním parkem, po chvilkách to pro velký úspěch opakovali, až nutnost jít na večeři nás rozloučila. V lázních byla přísná kontrola a bylo prakticky nemyslitelné aby někdo z nás dvou toho druhého navštívil na pokoji. Tak jsme mimo procedury hledali každou chviličku, abychom mohli být sami. Byly to malé lázně a vesnické kino promítalo pouze dvakrát týdně. Protože návštěva kina byla dovolena, koupili jsme si lístky do poslední řady a sami, nerušeni jsme se k sobě tulili. Po týdeníku, když začal hlavní film, jsem se dal na výzvědy. Opatrně jsem zkoušel co mě bude tolerovat. Tak jsem ji jako náhodou přejel rukou po boku jejího ňadra, ona se na mě úkosem podívala a zavedla mojí ruku pod triko.

 

Lidi to byl zážitek. Hladil jsem ňadra, zjišťoval co kde na nich je a k svému údivu jsem zjistil, že jsou krásně měkká, sametová a pružná. Já měl představu že budou tvrdá, protože jsem někde v knížce četl, že se k němu přitlačila tvrdými ňadry. Kecali. Moji dívku to asi nenechalo také v klidu, protože si položila hlavu na moje rameno a se zavřenýma očima se nechala hladit. Postupně jsem zjistil, že nejvíc je to zajímavé na samém vrcholku, na těch cudlících nebo jak bych to tehdá nazval. Ucítil jsem po chvíli, jak se vypjala a ruku mě rychle zpod trička vytáhla. Hlavu měla stále na mým rameni a nějak divně dýchala. Po chvilce mě políbila na ústa a zašeptala,„musíme mít rozum, tady ne.“

 

Po kině jsme spolu šli zavěšeni ztichlým večerním parkem, líbali se a najednou se zeptala: „Už jsi to někdy dělal?“

 „Ne a ty?“  zeptal jsem se.

 Zakroutila hlavou: „Měli bychom to taky zkusit. Víš jak se to dělá?“

 „No, něco vím od kluků,“  řekl jsem nejistě.

Zasmála se a že jsme na tom stejně, že ona jenom co řekly holky.

Zalezli jsme do křoví za lavičku a já jsem měl poprvé možnost dostat se rukou do dívčího rozkroku.Ona zatím hladila moje vypouklé kalhoty a se zavřenýma očima mě nechala provádět průzkum.

 

Nevydržel jsem, uvolnil svůj načínáček, stáhl ji kalhotky ke kolenům, opřel o strom a snažil se vecpat mezi stisknuté nohy.Trochu povolila a já přičaplý, protože jsem byl vyšší než ona, zapasoval ho mezi nohy a začal jsem projíždět rozkrok. Objala mě okolo krku a zrychleně dýchala. Posléze za chvíli prudce vydechla a namítla, že to asi není ono, že jsem nebyl vevnitř.

 

Otočila se, chytla se lavičky: „Zkus to zezadu.“ 

Já už našponovaný vzrušením jsem se tam začal cpát ale ona zaúpěla:„Jsi vysoko, musíš níž.“ Opravil jsem se a vklouzl na okraj nějaké dírky, byla mokrá, hebká, ale také mě to dalo práci se tam vecpat. Rozvášněn jsem se tam cpal silou, až najednou sténavě vydechla a celá jakoby ztuhla. Já setrvačností ještě zatlačil a hele byl tam schovaný celý.

 

Dívka zhluboka dýchala, hlavu položenou na rukách a potom vzdychla, „tě brdo, já jsem zapomněla že jsem panna.“

 „Co dál,“ otázal jsem se nejistě a ona že se to prý má dělat jako jsem to dělal předtím. Tak jsem začal v té dírce jezdit, strašně mě to vzrušovalo, ona chvílemi tiše zasténala a já vzrušený začal přirážet jako o závod. Byla stále mokřejší a najednou mě něco sevřelo, dívka začala trhaně dýchat a celá se třásla.

 Zasténal jsem a cítil jak ze mě vystřikuje proud tekutiny do dírky.

 

Dívka strnula a pak se zeptala, „Ty už jsi hotový?“

Ucítil jsem jak ten můj  neochotně splaskává a tak jsem řekl, že podle všeho asi jsem. Kolík sám vyjel z její dírky, dívka se narovnala, kalhotky u kolen, jenom sukni si spustila, přisála se na ústa a líbala mě jako o závod. Samozřejmě jsem nezůstal pozadu.

 

Povolila, natáhla si kalhotky a prý: „Sedneme si na lavičku, všechno mě bolí.“

 

 Seděli jsme na lavičce, přitisknutí k sobě, ona se ještě chvěla a pak řekla: „Doufám, že to zůstane bez následků, nevím, ale asi se to tam nemá pouštět.“

A tak jsme oba poznali jak vypadá první milování. Pro velký úspěch, tentokrát už bez omylů jsme si to zopakovali a já dával pozor abych na konci rychle vystřelil z dírky ven. Lázeňský pobyt skončil, nějakou dobu jsme si dopisovali, nic se nestalo a pak už nevím co se s ní dělo.

 

J.Robbertos CR2013

www.robbertos.estranky.cz

 

Autor Robbertos2, 11.04.2016
Přečteno 1826x
Tipy 5
Poslední tipující: LenkaT, Amelie M., Frr, básněnka, Špáďa
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..vzkazuju...PANIC AŤ nebojí se pranic...vyvaruje se k stáru sebevýčitek
a alibistických tahanic...***

11.04.2016 20:49:19 | Frr

Vždycky je poprvé, ale naposledy mi připadá horší, oboje velice ovlivňuje život...

11.04.2016 20:12:44 | básněnka

V patnácti určitě touha, však ku stáru i částečně promrhaný život. :)

11.04.2016 18:55:12 | Špáďa

Děkuji za komentář.

12.04.2016 06:47:34 | Robbertos2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí