Tanec

Tanec

Anotace: Romantické... něco.

Chlapec polonahý seděl na podlaze a sledoval s čajem v ruce tu krásu za oknem... V tom ho vyrušila jedna víla, která se usadila do peřin a rozesmála se tím krásným zvonivým smíchem. "Už zase to děláš. Už zase jsi ve svém světě."
Chlapec se na ní podíval a zrudl. "Já... promiň."
Dívka se po kolenech dostala až k němu a políbila ho krátce na rty a pak zašeptala: "Neomlouvej se... Kvůli tomu tě mám ráda." Znovu se rozesmála a ukázala na kytaru, která ležela vedle něj. "Prosím, zahraj mi něco." Odporoučela se zpět do peřin, kde se zachumlala a začala usrkávat čaj, který chlapci ukradla. Chlapec si okamžitě jednu melodii vybavil... Byla to ta melodie kdy jí potkal v jednom lese a pak šli spolu na opuštěné silnici... V tu chvíli jí strhl na svůj klín a na ten její položil kytaru. Začal hrát melodii tak tichou a splývající s tichem, že se zdálo jako by omotala svět do těch nejtenčích stříbřitých nitek. Při té melodii se teď dívce díval do očí a viděl tu dávnou nostalgii. Když dohrál, projel jejím tělem chlad a husí kůže. Vyzývavým pohledem k sobě lákala chlapce.
Netrvalo dlouho než odložil kytaru a posadil se vedle ní. Omotala mu ruce kolem krku a začala ho líbat, no na tom krku nevydrželi dlouho a sklouzli na jeho záda a nehty se pomalu zarývali a chlapci to vytvářelo úsměšek v hlavě. Po chvilce povalil dívku a začal z ní tahat ten vytahaný svetr, který měla tak ráda a s očekáváním, které se vyplnilo sledoval její naprosto nahé tělo. V jedné chvíli ucítila rty na jejím bříšku a v další chvíli na bradavce a pak v klínu, kde se neudržela zasténání. Chlapec jí jazykem dráždil klitoris a prsty po chvíli zajel do jejího klínu. Zaryla raději prsty do deky, zavřela oči a za zavřenými víčky je protočila do stropu. Ústa byla pootevřená a vydávali nepravidelný stén, křik nebo výdech... Když se dívka propnula jako luk, chvíli si užívala svůj orgasmus, svojí návštěvu vesmíru a v moment, kdy se zmohla, povalila chlapce a stáhla z něj kalhoty i s boxerkami.
Teď bylo na ní, aby uspokojila svého milého a tak ještě prodloužila dlouho předehru... Rty se obepnuli kolem jeho pýchy po pár polibcích na špičku jeho pýchy a mírným promnutím rukou... Dráždila ho jazykem a hlubšími přírazy do jejich úst. Chlapec ačkoliv mu to vždy připadalo divné, tak sténal. Věděl, že se jí to líbí a ke všemu to nedokázal kontrolovat. Vyvrcholil jí do úst a oddechoval. No dívka mu moc času na oddechování nedala. Znovu mu postavila pýchu a nasedla. Začala pomalu a vášnivě pohybovat boky a nehty se zarývala do jeho hrudi. Najednou jako by začala hrát neslyšná hudba nějakého klavíru a ona se začala kroutit do jejího rytmu. Byl to jak vášnivý tanec. Tanec dvou ztracených.... Dvou zatracených.... Dvou zamilovaných.... Dvou hladových a nadržených. Jeden tanec skončil a začal druhý. Kdo ví kolik jich už bylo a kde všude byly... Dívka a chlapec si to užili.
Autor Mateuzs, 11.04.2016
Přečteno 1055x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí