Druhý pokus

Druhý pokus

Anotace: O Oliverovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Od první a zároveň i poslední návštěvy jsem Oliverovy SMS ignorovala. Kdo by toužil spát s někým, komu táhne z pusy? Ještě dlouho mi psal, ale pak to vzdal.
Teď po půl roce se ozval zase, SMS: Chci s tebou prožít vášnivou noc. Nadržená ve mně je pro každou špatnost, ale chceme to vůbec, když mu bude třeba zase páchnout z pusy? Kroutí hlavou ze strany na stranu místo mně. Jenže dlouho jí to netrvá. Proč to nezkusit? Vyhodit ho můžeme kdykoli! A má pravdu.
Asi po hodině mu otevírám ve zlaté košilce s černou krajkou. Po pozdravení si všimnu, že žvýká. Tak vidíš, měla jsi zbytečné obavy, dobírá si mě mé neřestné já. Než se svalíme do peřin, je tvrdý jako beton. "Jsi přesně můj typ", šeptá mi ztěžklým hlasem do ucha. Mazlíme se a je to moc fajn. Zabydlí si v mém rozkroku a ochutnává mně. Zbožňuji to a zanedlouho se udělám, jenže on nepřestává. Tříštím se na tisíce malých kousků podruhé, potřetí, počtvrté a pak už nemám sílu počítat. "Jsem celá mokrá", podotknu spokojeně vysílená. A to mokro mi teče přes zadeček až na prostěradlo. Teď si pohraji já s ním. Líbí se mu to, slyším to. "Jestli budeš takhle pěkně kouřit, tak se k tomu šukání možná ani nedostaneme", říká a chlípnice ve mně si tu pochvalu vychutnává tak jako já jeho ocas. Je pěkně tvarovaný a široký tak akorát. "Chci šukat", říkám ale on si opět lehne do mého klína a dává si mě k večeři. Umí to, ach a jak! "Chci šukat!", oznámím mu znovu rozzlobeně. "Ještě ne, dnes nemusíme nikam spěchat a laská mě rukou. "Chci šukat", kňourám bezradně vysílená orgasmy. Konečně si dá říct a zajede do mě tvrdý jako beton. "Jsi přesně můj typ", šeptá mi do ucha v přírazech a brzy se udělá. Počkáš si na další kolo, když dnes nemusíte nikam spěchat, uklidní mě mé neřestné já. Ležím na boku, Oliver hladí mou horkou kůži, přitiskne se ke mně a já cítím, že je opět připraven. Bere si mě nenasytně jako když si sbíječka proráží cestu betonem a za pár minut oba uspokojeně vrníme blahem. "Tobě furt stojí, i když jsi teď stříkal, neskutečný! Co mám udělat pro to, aby si dal chvíli pohov?", ptám se ho. "Leda že bys odešla pryč a už se nevrátila",říká s úsměvem. Zase se mě zmocní a užíváme si jeden druhého, hluboce, nenasytně až do slastného závěru. Ležím na břichu, přejíždí prsty po reliéfu mé páteře od šíje až po kostrč. Mám z toho husí kůži po těle a on to moc dobře ví. Předu jako malé kotě. Pár minut a už je zase ve mně. Potom uspokojeně usínáme.
V noci mě najednou probudí rychlým roztažením stehen. Prudce do mě zajede, až syknu bolestí. Celá rozespalá se oddám jeho tempu houpání v bocích, dokud se oba nekřičíme blahem. Mé sexuchtivé já ho chválí. Takhle to mám ráda, zcela v jeho moci. Tma by se dala stále krájet, když mě opět vytrhne ze spánku. Ležím na boku, přitiskne se natěsno ke mně. "Jsi přesně můj typ", pošeptá mi do ucha a jeho ztuhlý goliáš už je ve mně v poloze zboku. Oba si ty společné chvíle vychutnáváme, jak jen to jde. A zase usínáme.
Ranní probuzení si osladíme rychlovkou. Teď už není čas nazbyt. Loučení. Pracovní povinnosti volají. Ale mé nadržené já mu ještě uznale tleská na odchod. Perfektní noc a já ho chci co nejdříve znovu. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 20.04.2016
Přečteno 990x
Tipy 2
Poslední tipující: Lioness, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí