Lesbicky a drsně, prosím!

Lesbicky a drsně, prosím!

Anotace: Něco alkoholu pomáhá uvolnit se pro drsnější hrátky

Stiskla mi zezadu krk a mrštila mnou o postel. Obličej jsem zabořila do matrace a než jsem se mohla nadechnout, strhla ze mě kalhoty a prudce do mě zajela, až jsem zdušeně vykřikla. Druhá ruka opět stiskla krk, tlačíc ho vstříc posteli. Začala do mě prudce přirážet. Nic naplat, byla jsem v tu ránu úplně mokrá.
Byly jsme obě příjemně opilé. Tak většinou začínají naše odvážnější postelová čísla. Tohle se odehrálo po dlouhé době půstu. Byla to taky jedna z mála chvil, kdy byla dominantní. Je to zvláštní, že člověk přistoupí pod vlivem alkoholu na věci a role, které za střízliva nezvládne, možná to má co do činění... – moment, to v tuto chvíli vlastně není důležité, vraťme se zpět.
Tvrdě mě šukala a já slastí lapala po dechu. Zdvihla jsem zadek do vzduchu, aby se prsty dostala dál a hlouběji, což v ní vyvolalo úsměšek. Miluji ten drsný strohý tón, který umí nasadit. Její prsty se mi dostávaly snad až do krku, cítila jsem je všude. Byla jsem na ni napíchnutá, neschopná artikulovat. Jen jsem horečně hýbala boky proti její ruce, chtěla jsem ji všude, chtěla jsem, ať mě ošuká do bezvědomí.
V tom přestala. Na rtech mi to vyvolalo nesouhlasné zamručení, které kontrovala plácnutím po zadku. Štíplo to a já zmlkla. Cítila jsem, jak teču.
"Nezlob," pronesla varovně. "Nebo budeš litovat." Ležela jsem tiše a pozorovala ji, jak odchází do šatny.
"Lehni si na záda a ruce za hlavu," řekla ještě.
Slyšela jsem lehké šustění látky, jak se svlékla a oblékala si něco jiného. Zapínání zipu. V rozkroku mi pulzovalo. Dnes se mě rozhodla rozmazlit.
Objevila se ve dveřích, dlouhé rozpuštěné rudé vlasy jí spadaly na odhalená ramena. Na sobě měla černé šaty bez ramínek, zato s hlubokým výstřihem. Měly střih jako z béčkového upírského filmu, lesklý materiál, členitě vykrojený výstřih, ale jí nehorázně lascivním způsobem slušely. V ruce měla – samozřejmě – bičík.
Polkla jsem. Beze spěchu si prohlížela mé nahé tělo. Pokrčila jsem jednu nohu, abych zakryla alespoň to nejnutnější ze svého rozkroku. Byl to mimovolný pohyb dětského studu, ale samozřejmě zakázaný. Zajela mi bičíkem do podbřišku a jemným tlakem obrátila mou pokrčenou nohu na druhou stranu, takže viděla úplně vše. Přejela mi po klitorisu a vzápětí mě maličko švihla. Zaúpěla jsem bolestí a slastí.
"Buď hodná!" řekla varovně. Kývla jsem na souhlas. Klekla si na postel a zalovila rukou k jejímu rámu u zdi, kde jsou pouta. Velmi prakticky po ruce kdykoliv je potřeba, velmi prakticky schována za matrací, aby je náhodou nikdo nepovolaný neviděl. Byla bytelná a pevná, z falešné kůže, na dva pásky. Když mi je nasazovala, klekla si obkročmo nad můj obličej. Samozřejmě neměla kalhotky. Cítila jsem její vůni, jasně jsem viděla, že je taky mokrá. Ze všeho nejvíc jsem ji chtěla lízat. Nadzvedla jsem hlavu a pokusila se jí dotknout jazykem, ale čekala to a vlepila mi facku.
"Dovolila jsem ti snad něco?" ušklíbla se.
"Ne," zamumlala jsem.
"Pardon?"
Chvíle ticha.
"Ne, paní."
Ví, že tohle říkám nerada, dělá mi to problém. Ale zároveň je to rajcovní, totální uznání dominance a submisivity, odevzdání se a přijetí své role.
"Správně."
Dovázala mi pouta – pěkně těsně musím říct – a znovu si mě prohlédla.
"Zdá se mi, že dnes nějak zlobíš. Kleknout, čelem ke zdi."
Poslušně dělám, co nařídila. Ztěžka dýchám, chci ji v sobě. Pouta způsobí, že musím zůstat v mírném předklonu. Lískne mě bičíkem po zadku až sebou cuknu, štípne to. A znova. Pohladí mi zrudlá místa, rukou je prohněte a polaská. A znovu šlehne. Vzdychám, tvář tisknu ke zdi, prohýbám se v tom bolestivém rytmu. Chci ještě.
"Jsi nějak mokrá," pronese pobaveně. "Jestli ty si to moc neužíváš?." "To rozhodně ne," zamumlám. Samozřejmě to není míněno jako otázka, ale neudržím se. Nějak neumím ve vhodných chvílích držet jazyk za zuby.
Tvrdě mi projede rozkrok, zavzdychám a cítím, jak lehce díky mému vzrušení klouže. Sakra. Jsem zahanbená, že tolik teču, ale zároveň přestávám samým vzrušením racionálně uvažovat a chci udělat cokoliv, aby mě ošukala. Prosím. Chci ty prsty v sobě, hned, tvrdě.
Přitiskne zezadu své tělo na moje a rukou mi nekompromisně zajíždí do rozkroku. Znovu a znovu. Vzdychám, tvář přitisknutou na chladnou zeď. Musím ji rozpalovat do ruda. Přestane, když začnu přirážet. Bičíkem mi pomalu přejede po páteři, až mi naskočí husí kůže. Znovu mě lískne po zadku, vzdychnu. Znovu prosím. Ještě, víc, tvrději, intenzivněji.
Poodstoupí, takže má výhled na moje tělo. Rozkročené nohy, ještě se chvějící pod jejími drsnými dotyky, tvář přitisknutá ke zdi a ruce v poutech chytající se rámu postele jako posledního bodu racionality. Prudce oddychuju, chci jí říct, aby pokračovala, ale vím, že by jí to nahrálo na smeč.
"Tak to by snad stačilo," zašeptá chladně. "Jsi tu proto, abys potěšila mě. Lehnout na záda, hned." Poslušně udělám co říká. Mé ruce se ocitnou nad hlavou. Vyhrne si sukni a klene si mi nad obličej. Ježiši, tak strašně voní. Chci ji lízat až do konce života. Ví to, proto mi zajede rukou do vlasů a přitiskne mi hlavu k matraci.
"Vystrč jazyk a možná tě nechám mě lízat," řekne. Poslechnu a snažím se na ni dosáhnout. Zatlačí mi hlavu do matrace. Pak pomalu nasedne a moje pusa se zaplní jí. Cítím jak je vzrušená a všechnu její šťávu se snažím slízat. Chutná ostře, vzrušením a sexem. Miluju tu chuť, nabudí mě ještě víc.
Lížu ji, ona se zpočátku snaží zachovat přísnou nezúčastněnou tvář, ale po chvíli začne tiše vzdychat. Pohybuje se v mém rytmu. Její šťáva mi teče po puse, jazykem se bořím hlouběji do ní, tam, kam obvykle zajíždím prsty. Vzdychá, opírá se rukama o stěnu. Mám nádherný výhled na její prsa uvězněná v korzetu.
Rukou mi znovu zajede do vlasů a hlavu mi přitiskne ke svému rozkroku. Pochopím to jako pobídku a začnu ji lízat intenzivněji. Stiskne mi krk a lehce mě přidusí. Tlumeně zavzdychám, tohle miluju. Vzepřu se její ruce, takže mě stiskne silněji. Zároveň se snažím nezaostávat v lízání, nekompromisně vychází vstříc mému jazyku.
"Dělej, tak ještě sakra!" vzdychá. Naše pohyby se zrychlují do šíleného rytmu, když tu mou hlavu prsty prudce přišpendlí k posteli, hluboce vzdychá, stehny mi stiskne hlavu a její tempo se uvolňuje. Přestanu lízat a kochám se pohledem na její tělo a extatický výraz. Po bradě mi stéká šťáva a ona se líně pohybuje v rytmu nastalé extáze.
Po chvilce se na mě rošťácky podívá a přejede mi rukou po těle, neopomene se zastavit u prsou, která zmáčkne. "Hodná," zamručí jako spokojená kočka. "Hbitý jazýček. Podíváme se, jestli se ti to náhodou příliš nelíbilo." S těmi slovy mi zajede do rozkroku a opět se usměje. Nevěřila jsem, že můžu být tolik mokrá. Očividně ano.
Svou ruku chvíli nechává v mém rozkroku, cítím jak hřeje a jak moc chci, aby mě udělala. "Hmm, zasloužíš si to?" zeptá se mazlivě. "Ale jo, ošukám tě jako psa. Na čtyři, hlavou ke zdi, dělej!" zavelí. Poslechnu tak rychle, jak jen to s pouty jde. Po očku sleduju, jak si nasazuje Strap On. Je dvojitý, takže menší část do sebe strčí ona. To jí na rtech vyvolá tichý vzdech a párkrát jím do sebe zajede. Pak ho nekompromisně vrazí do mě. Zalapám po dechu, neboť je obrovský. Má vlhkost sice stačí na hladké klouzání i bez lubrikantu – jak nezapomíná připomínat! - ale na tu velikost jsem připravena nebyla. Bolí to jako čert, cítím jak se mé svaly ze všech sil snaží přizpůsobit, ale nestíhají. Bez ohledu na to zrychluje. A já zrychluju s ní. Chci tu bolest a chci jí, chci, aby mě píchala pořád a pořád. Nehty se mi zaryje do kůže na zádech, druhou rukou mi dráždí klitoris. Nevím co dělat dřív, mám pocit totálního nevědomí, jako by mi vyšukávala mozek z hlavy. Přirážím na ní, abych umocnila její pohyby a vzdychám. Ano prosím, udělej mě!
Vykřiknu slastí, před očima se mi zatmí a v hlavě vybuchne ohňostroj. Bože! Hlasitě křičím a ustávám v pohybu, zhroutím se na postel. Ona ve mě ještě chvíli zůstane, líně se pohybuje v zajetí mých doznívajících křečí. Pak Strap On pomalu vyndá.
"Hodná kurvička," zabrouká spokojeně. "Lehnout."
Autor Sebeknofru, 27.04.2016
Přečteno 5492x
Tipy 3
Poslední tipující: Joe Vai, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

PÁNOVÉ / A DÁMY / TO MUSEJ BEJT ALE LESBY JAK HROM !!!!..:-)))))***

28.04.2016 22:38:52 | Frr

..dobrá Panička..

27.04.2016 22:51:04 | Jin&Jang

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí