Pan mokrý

Pan mokrý

Anotace: O Plavci

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Je nový, chci si ho pořádně prohlédnout. Stojím na balkóně a sleduji, jak parkuje. 170 cm vysoký, sportovní postavy, husté hnědé vlasy, sympatický obličej, pruhované tričko, rifle a botasky. Líbí, zhodnotí jej mé nadržené já a mně nezbývá než souhlasit.
O pár chvil později okupujíce mou sedací soupravu popíjí kávu a vedeme seznamovací rozhovor. Když kofeinový nápoj dojde, konečně se osmělí: "No a co kdybychom se posunuli někam dále?" "A co by na to řekla manželka?", odvětím pobaveně. "Té jsem řekl, že jedu na bazén. Rád plavu a navíc ona také někoho má v práci. Takže je to v pohodě", vysvětluje. A mě to jen utvrzuje v tom, že věrnost je něco jako božská modla: nikdo ji nikdy neviděl, ale všichni o ni mluví. Kdo jiný než já a mé chtivé já by o tom mohl vyprávět...
Jak to tak v takových chvílích bývá, svršky létají všude kolem. Hnáni touhou, míříme k přerušení funícího duetu dvou zpocených nahých těl vrcholným výkřikem ve slastné křeči a spokojeně padáme ukolébaní na vlnách moře blaženosti. "Chtěl jsem říci díky, ale četl jsem tvé povídky a vím, že se to nehodí. Ale i tak díky", probírá mě ze slastného nevědomí a mé neřestné já se hihňá.
Sleduji, jak se obléká. "Můžu si u tebe namočit vlasy?", přeruší ticho otázkou. "Asi budeš muset, když jsi ´na bazéně´", odpovím. Tak to tu ještě nebylo, zhodnotí okolnosti v záchvatu smíchu chtivá ve mně, když sledujeme, jak si Plavec strká hlavu pod kohoutek umyvadla.
"Tak ahoj", loučí se pan mokrý. "Ahoj", odpovídá slečna pořád mokrá. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 13.07.2016
Přečteno 1027x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí