Gól

Gól

Anotace: O Teovi poprvé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

S Teem už spolu chvilku spíme. Je zábavný, není hloupý a umí mě rozesmát. Muž sportovní postavy sice malý vzrůstem (vysoký asi jako já: 160 cm) ale velkých orgasmů při nichž se kroutím jako paragraf ve sbírce zákonů.
Brunet krátkých hustých vlasů s ofinou ledabyle napravo, jehož veselý, čitelný obličej plný gest vyjadřujících aktuální emoce nápadným Disneyovským způsobem, ohraničují výrazné vousy. Dle jeho slov mu stačí dát do jedné ruky kobereček, do druhé Korán a hravě by splynul s davem islamistů.
Zrovna z postele sledujeme fotbal (tedy on sleduje a já a mé neřestné já přemýšlíme, jak neuvěřitelně se vleče minuta za minutou zápasu). Sice se mi snaží vysvětlit základní pravidla hry rozdělené do dvou polovin, co je to ofsajd, případná prodloužení a následné penalty, ale je to jako byste muže přesvědčovali o důležitosti pravidelné návštěvy kosmetiky, kadeřnictví či nehtového studia. Muži jsou zkrátka z Marsu a ženy z Venuše, uklidňuje mě mé neslušné já. Bílým a modrým (čtenářky pochopí, pro čtenáře: Němcům a Italům) to dnes nějak nestřílí a tak je základní hrací doba k mému nadšení nastavena a následuje prodloužení.
Teo si ze srandy dobírá mé zanícení pro hru s kulatým nesmyslem a překvapivě ulehá do mého klína a mužský světe div se! Fotbal jde stranou! Já se pomalu ztrácím pod vlivem mrštných kmitů jeho dychtivého jazyka. Moc rád a dlouze líže, za což mu moje neřestné já tleská jako pominuté. Ztrácím se pod lavinou slasti a jsem jí zasypávána stále dokola. Hlavně nevolejte horskou službu, poznamenává mé dokola uspokojované libido.
Z bezvědomí vrcholných výkřiků mě částečně probere bujaré veselí z televizní obrazovky. "Gól", špitnu vysíleně. A on nepřestává, ani nezvedne hlavu, aby se podíval a líže dál a dál. A já? Jsem jako čokoláda: rozplývám se na jazyku. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 18.07.2016
Přečteno 772x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí