Ovulace

Ovulace

Anotace: O Milanovi potřetí

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Milan sám sebe líčí jako nekompromisního dominantního samce, jenž nešetří sprostými výrazy, kopuluje stále znovu a znovu do absolutního vyčerpání těla a nebere sebemenších ohledů na partnerku. Se mnou se však chová jinak: povídáme si u kafe, lichotí a chválí mě a v sexu je velmi pozorný a hlavně ohleduplný.
Když jsem tenkrát v neděli podvečer zvedla telefon a on mi vylíčil, že zanedlouho pojede kolem a rád by se stavil, nešlo ho odmítnout. Položila jsem hovor a mé neřestné já se napnulo jako pružina, protože moc dobře vědělo, že přijede mistr.
Po uvítání a kávě jsem se dočkala: lehl si do mého klína a bezostyšně mě začal laskat jazykem. Možná to dělá kvůli mě, protože ví, že to mám nejradši. Možná to dělá kvůli sobě, protože pak se do mě jeho mohutný ocas bez problémů dostane až nadoraz. Přestávám přemýšlet a já a mé chtivé já si užíváme jízdu na tobogánu slasti, až to kolem pěkně čvachtá a to doslova. "Tvoji kundí šťávu mám rád", potvrdí můj evidentní stav vlhkosti letních monzunových dešťů. Nasadí si kondom a v misionářské poloze do mě zajede až po koule. "Vidíš, to lízání dělá divy", komentuje to. "Hezky sis mě připravil, tak se nediv", odpovím s tím, že ten půlhodinový orál mých slabin nelze jen tak přejít. "Až budeš, tak ven prosím i s tou gumou. Praská to a já mám zítra ovulaci", oznamuji mu. "A jak to víš?", ptá se. "Mám na to aplikaci v mobilu a pozná se to podle teploty", řeknu. Strčíš si tam teploměr?", baví se na můj účet. "Ale vždyť já už tam jeden velký teploměr mám", nenechám se vyvést z míry a on silně přirazí na potvrzení. "Taky pípneš?", drze se ptám s úsměvem a oba vybuchneme smíchy.
Pak už se spojím se svým chlípným já a jen se oddáváme jeho tempu. Teď je vše v jeho režii a je to báječné... V poloze nahoře zjišťuji, že teču tak, že mám mokré obě půlky a on i podbříšek. "To nevadí, tvoji kundí šťávu mám moc rád", opakuje znovu. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 15.08.2016
Přečteno 1546x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí