sex(t)akord

sex(t)akord

Anotace: Máš submisivní oči. Řekl mi kluk u klavíru, výrazem poznamenaným marihuanou a lačností. Kdybych řekl...

Máš submisivní oči. Řekl mi kluk u klavíru, výrazem poznamenaným marihuanou a lačností. Kdybych řekla, že mě překvapil... snižovala bych ten pocit, který jsem z něj měla o několik kategorií dolů. Floutek co působí, že má vše v paži mě prakticky mentálně svlékl a odhalil moji největší slabost. Měla jsem na sobě několik vrstev oblečení, ale zároveň jsem si připadala jako bych tam stála nahá a poslušně vyčkávala jak s touto informací hodlá naložit. Netušila jsem co to je za hru, ale věděla jsem, že mě baví už jen ta nejistota toho kdo bude vítěz. V tu chvíli se ze mě stala poslušná dívenka, která žadoní o rozkazy. Jeho velké ruce mě chytly pod krkem a prsty zajely do vlasů. Prádlo se natěšeně rozuteklo po místnosti, já se začala vzrušením smát. Myslím, že jsem si mezi těmi výbuchy entuziazmu zasloužila i pár pohlavků a tahanců za vlasy. Vrněla jsem blahem jako kotě. Ten zmetek prostě věděl kam sáhnout a způsobit mi tak nekonečnou opakující se smrt. To jak to pokračovalo či skončilo je prakticky absolutně jedno. Nejdůležitější je zvuk, který vyjde z piána o něž se opřel zadek nadržený holky. To je harmonie .... To je sex(t)akord...pane profesore!
Autor vesey.hope, 25.11.2016
Přečteno 1021x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je síla:-)) ST.

25.11.2016 17:02:54 | Tvořilka Lenka

Děkuju :)

25.11.2016 17:27:49 | vesey.hope

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí