Jednolité sklo

Jednolité sklo

Anotace: Díl druhý: Sprchový kout

Sbírka: Byt v obrazech

Po náročném dni jsem se těšil na dvě věci. Na tebe a na to, až si dám pořádnou sprchu. Vlastně věc není ani jedno z toho a kvůli vlastnímu pocitu ze sebe bylo zřejmé i pořadí výkonu. Dal jsem ti pusu na tvář, když jsi seděla v obývacím pokoji a pomalu zmizel v útrobách koupelny. Dal jsem si odpustit vodu a čekání jsem si ukrátil zastřihnutím vousů. Jednolité sklo naší bezdvéřové sprchy se pomalu rosilo a tak jsem vstoupil dovnitř. Pod stříkající sprchovou hlavicí jsem na chvíli zapomněl, že nejsem pod vodopádem, ani na dovolené a že mi chybíš. Zřejmě jsme si chyběli oba. Nepozorovaně jsi vklouzla do koupelny a já ucítil tvá ňadra na svých zádech. Lekl jsem se. Ale zároveň jsem tušil, že ses nepřišla umýt. Tvé ruce uchopily mé za boky a stoupaly k prsům. Přesně v ten moment jsem ucítil bolest, jak jsi mi pevně stiskla bradavky.
Byl to tvůj oblíbený způsob, jak mi dát důvod tě potrestat. Otočil jsem se k tobě a začal tě líbat. Moje svěšená ruka pomalu stoupala od stehen přes všechny pahorky až ke krku. Na moment jsem tě pevně stiskl, nebránila jsi se. Hlavou se mi honilo, jak to děláš, že už mám zase erekci. Otočil jsem tě k jedinému sklu sprchy. Přitiskl jsem tě tváří i poprsím na orosené sklo. Představoval jsem si, jak božsky musejí vypadat tvé dokonalé křivky jen tak vystupujíc ze zamlžených skel. Pár dobře mířených ran rozevlálo tvé pozadí a rozproudilo krev v nás obou. Lehce jsi sténala a tak jsem tě ještě chvíli pokračoval. Rukou jsem zajel do klína a zkontroloval, zda je vše připraveno.
Pevně jsem ho uchopil a párkrát s ním přejel po jejím okraji. Jen tak na špičku jsem se nachystal. Pevně jsem tě chytil za boky a vší silou do tebe zajel, tvrdě a hluboce. Pak zase pomaličku ven, jen tak na špičku a hned zase tvrdě až nadoraz dovnitř. Vždycky to hezky mlasklo. Spolu s tvým sténáním se mi to jevilo jako ideální začátek nějaké symfonie. Rukou jsem si namotal tvé vlasy jako boxer omotávky a napnul. Teď jsi byla mými houslemi a já mohl hrát dle sebe. Pevně jsem do tebe bez ustání vstupoval a ty jsi vzdychala stále víc. To už jsem pomalu cítil, že se blíží můj konec. Rychle jsem z tebe vystoupil a otočil si tě zády ke sklu. Chtěl jsem tě líbat, ale po jednom mokrém polibku jsem se rozhodl, že už chci něco jiného. Pokynul jsem, aby sis klekla. Automaticky jsi jej vzala do pusy a já se nebránil. Ale proč bych ti zrovna dnes nemohl zcákat dekolt? Uchopil jsem ho, zavřel oči a všechno to na tebe vystříkal.
Pomohl jsem ti zpět na nohy a vrátil se k líbání. Rukou jsem ti zajel mezi tvé nohy a začal jsem jemně mačkat struny toho božího nástroje - tvého těla. Brzy jsi začala vyluzovat nejrůznější tóny. Zaposlouchával jsem se a pečlivě vybíral nejvhodnější pohyby, jak navodit správný tón - orgasmus. Zanedlouho se to povedlo a tvou tvář zalila spokojenost a já věděl, že jsme dohráli.
Se smíchem a popichováním jsem si dali sprchu a ještě se chvíli něžně líbali pod vodopádem, který pomalu odnášel všechny stopy toho co se stalo, až na naše vzpomínky, ty nám zůstanou.
Autor Zayo, 22.02.2017
Přečteno 835x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí