Blázinec

Blázinec

Anotace: Erotický román s více postavami a vlastními nápady

Blázinec Duhová Růže
1. Nová krev
200 let stará budova která je používána jako sanatorium pro mentálně a fyzicky postižené , je to menší zámek s velkým parkem , který je ohrazen velkou zdí. V parku rostou stromy a jsou zde lavičky a uprostřed je plocha na které pacienti cvičí. Střední část budovy je pro personál , levé křídlo pro méně problémové pacienty a pravé pro nebezpečné. Personál se skládá z deseti sester a deseti hlídačů , všem velí vrchní sestra Hrozná .Celkově je zde zavřeno třicet lidí s různými problémy a nikdy nesmí být propuštěni. Do ústavu nedávno přibyla nová krev , jedná se o třicet let starou Andreu , která je nymfomanka a důvod hospitalizace je že měla sex s nezletilým chlapcem. Byla přivezena šéfem ochranky Rudynem a u pohovoru neřekla ani slovo , byla uzavřena na levé křídlo , ve kterém je i padesáti letá Marie Terezie , která trpí představou , že vládne lidem. V pravém křídle jsou lidé se sklony k zabíjení , je tu bezruký Pavel u kterého byla zjištěna úchylka při které své oběti uřízl ruce a nasadil si je jako vlastní. A nakonec je tu Martin , rváč co ubil v hospodě chlapa k smrti a potom začal o sobě říkat , že je démon co musí zabíjet pro vládce pekel. Ráno , před budíčkem Andrea masturbovala a o hodinu později vešla vrchní sestra Hrozná a řekla jí pravidla a poslala ji ke snídani do střední části kde společně jedlo všech třicet pacientů. Andrea si sedla k Marii právě když prohlašovala "Děti si zaslouží být trestány , neumí se chovat a ve škole se neučí" potom zavládlo ticho jen papoušek jménem Beatrix zopakoval "ve škole se neučí , ve škole se neučí".Andrea byla nekuřák a abstinent , posedlá pouze sexem , prvních pár dní vše bylo stejné- ranní masturbace , snídaně , cvičení v parku , oběd , terapie , večeře a když šla spát přemýšlela jak se dostat k sexu s pacientem. Podobně na tom byl i Martin jen místo sexu vyhledával jak uvolnit agresi , v parku občas praštil do jednoho blázna , který věčně stál uprostřed kolečka , když se cvičilo a ten vždy zakřičel nějakou urážku jako " už abys šel na porážku ty bejku rohatej " a Beatrix zopakoval "bejku rohatej,bejku rohatej". Nejhorší v blázinci byl Rudyn a Hrozná , vždy když Andrea chtěla být sama v koupelně a strčit si do ní kartáček nebo příjemnější věc , kterou nalezla přiběhl Rudyn a vyhrožoval jí obuškem , navíc každou terapii jí Hrozná křičela do ucha , že jestli nepřestane stále chodit do koupelny nechá ji zavřít do pravého křídla k násilníkům. Po dvou týdnech byla Andrea tak nadržená , že zkusila trik na jednoho z dozorců , večer začla bouchat na dveře pokoje a potom spadla na zem a když jí dozorce kontroloval sáhla mu na něj a dožadovala se sexu. Po tomto incidentu ji Hrozná opravdu přesunula do pravého křídla.

2. Martin a Pavel
Pravé křídlo bylo hlídané jako ostříž , pacient byl na pokoji většinu času , jediná volná chvíle byla hodina v místnosti nazvané herna , jediné co to připomínalo byl kulečník bez koulí a jedním tágem , také police s pár knihami , které nikdo nečetl a nakonec pohovka. Bezruký Pavel byl zvrácený , zabil dva lidi , tím stylem , že je skopal k smrti. Martin provokatér a rváč , sedli se jako vejce k vejci , při hodině v herně seděli na pohovce a plánovali komu zatopit. Když Martin praštil blázna do obličeje a ten začal křičet , přiběhla ostraha a zavřela ho na samotku, to je malá místnost bez světla. Jednoho dne Pavel vymyslel plán jak zmlátit člena ochranky , bylo to takhle- po večeři v jídelně se seřadíme k přesunu na naše křídlo a až půjde ten kretén s obuškem co nás pouští přes bezpečnostní dveře , použijeme nějakého blázna a srazíme ho k zemi , on ho bude zvedat a my se do něj zezadu pustíme a způsobíme mu bezvědomí. Plán vyšel , chlápek byl zmlácen a dva dny ležel na ošetřovně a nic si nepamatoval. U výslechu bylo všech 15 magorů , jediné vodítko jim dal magor co řekl , že viděl jak člen ostrahy zakopl , svalil se na zem a potom přes něj prošla fronta bláznů , kteří se přesouvali z večeře. Na dotaz - "proč jste ho nezvedl?" Odpověděl- Myslel jsem , že je to srolovaný koberec" a Beatrix "srolovaný koberec,srolovaný koberec".

3.Přesun
Poslední den v pomyslném bezpečí Andrea trpěla , jelikož neměla dlouho sex , brzo ráno si sní hrála , ale přestala když jí někdo začal bouchat na dveře , přišla k nim a řekla "kdo je to?" Ozvalo se "Chceš se projít?". Andrea souhlasila a zámek se otevřel , stála tam Marie Terezie s klíčem , který ukradla. Zamířili do koupelny a Marie vytáhla dvě cigarety , ale Andrea byla nekuřák tak si Marie zapálila dvě naráz a začala vyprávět příběh o růži , která roste v parku. Na konci v rohu je malý a tam roste kytička co hraje všemi barvami , zalévá ji sama Hrozná , prý tam je už 10 roků a nikdy neuvadla , říká se , že kdo jí utrhne , narostou křídla. Prý sama Marie jí chtěla použít k útěku , ale byla chycena a přivázána k posteli celý měsíc.když skončila s příběhem , andrea měla pusu dokořán.Blížil se budíček tak se vrátili do svých pokojů.U snídaně padla další hláška "Člověk bez vzdělání bude dřít jako barevný" Beatrix "jako barevný ,jako barevný". Po cvičení nastala terapie kde mluví pouze sestra a ostatní koulí očima nebo si sahají na obličej , jediná Andrea si sahala do klína. Rudyn ji večer vedl do kanceláře k Hrozné a ona mu celou cestu zírala mezi nohy a když byli na konci řekl" táhni dovnitř nebo vytáhnu obušek".seděla na židli a poslouchala řeči o svém přečinu , poslední věta byla "Užij si mezi vrahy zlatíčko".pozdě večer se otevřeli bezpečnostní dveře a Andrea vstoupila do své nejhorší noční můry.

4.Droga
Ranní masturbace v novém pokoji , který byl holý jen s postelí a stolkem , proběhla a Andrea se udělala nejlíp za poslední tři týdny , působil na ni strach , když slyšela večer , křik pacientů "ááá cítím masíčko" nebo "stáhnu ti kůži krásko".U oběda se poprvé setkala s Martinem.Seděla s Marií , která jako vždy pronesla jednu ze svých hlášek "Matematika je na počítání peněz" , když Beatrix chtěla zopakovat větu , ozvala se rána , Martin udeřil do stolu a dlouho se díval na Andreu , která celá zvlhla , protože Martin byl pohledný a v obličeji měl jizvy po rvačkách , navíc měl černé vlasy a atletickou postavu. Dlouho si nikdo nedal do úst sousto , až řekl "Jak se jmenuješ?" a ona potichu řekla Andrea.
V herně stával jeden chlápek co neměl jazyk a ten míval návštěvy a dával ostatním cigarety , ale každý mu musel prvně říct , že je frajer.
Martin s Pavlem občas potřebovali marihuanu , řekli mu , jseš borec a dostali ji.
Byla zrovna sobota , Andrea vstoupila do herny , sedla si na kulečník a dala nohy přes sebe a koukala na pohovku , přistoupil Pavel a řekl "běž si na ni sednout" a ona se přesunula a usadila se , vedle ní si sedl Martin a vytáhl jointa , zapálil ho a potom ho podal Pavlovy , zeptal se jí jestli chce taky a ona si ho vzala a dala si ho do úst , kouřili ho 10 minut , potom se Andrea uvolnila a dala oboum pusu. Za deset minut začala cítit příjemnou vůni ze svého klína , táhl se růžově zbarvený dým do jejího pěkného nosu a ona ho nasála a uvolnila se , Martin s Pavlem to ucítili a začali nasávat s ní , dým se táhl k oběma , ale celej ho nasál Martin , a potom se mu začal pomalu zvedat pták a když ho měl úplně v erekci , přitáhl si ji k sobě a svalil ji na kolena a strčil jí ho úst a ona mu držela a Pavel přitom začal mít taky erekci , klekl si k Andree ze zadu a strčil jí ho zadku a ona se roztáhla a při tom jí ho Martin vytáhnul z pusy , ona potichu řekla jeho jméno a Martin si uvědomil , že je hrubý , klekl si k ní a začal ji líbat , ona roztáhla pusu a začali oba motat jazyky , Pavel se ukojil na její záda , kde měla vytetováno jméno Viki-přezdívka , kterou ji dala máma , když ji otec znásilnil. Pavel se zvedl a šel hulit zbytek jointa , mezitím Martin a Andrea přestali s francouzákem , zvedli se , zahlédli se hluboko do očí a začali brečet , Martin odešel ke kulečníku a Andrea si sedla na pohovku. Když to viděli pacienti , podívali se všichni na sebe , ženy měli ruce ve vagíně a muži přestali s masturbací. Všichni odešli , zůstali tam sami tři a Beatrix která seděla celou dobu na polici s knihami , vydala ze sebe "Martin , Andrea". Nastala půlnoc a všichni už byly na celách pod zámkem , hlídači seděli v hlavní budově a hráli karty , Rudyn kouřil v parku a přemýšlel nad Hroznou. Na druhý den vstali blázni a byly nahnáni na cvičení , po parku létala Beatrix , slunce se pomalu dostávalo na vrchol , Hrozná seděla v kanclu s Rudynem a pili turka , otevřeli se dveře a vešel hlídač se slovy "našel jsem nedopalek od jointa".

5.Tři na samotce
Po aféře s drogou a divokém sexu byli všichni tři přivedeni do kanclu k Hrozné , všichni mlčeli , jediný Pavel na otázku kde se vzala ta droga , odpověděl "našel jsem ji ve vaší zahrádce". Rudyn s dvěma hlídači je přivedli na samotku , to byli cely ve sklepení , místnost byla malá pouze s matrací a chybělo zde světlo.Hříšník zde strávil 24 hodin , dostal pouze oběd. Když je zavírali , Andrea poslala pusu Martinovy , ten jí to oplatil stejně.Čas v cele ubíhal pomalu , Andera si ho krátila tím , že si hrála se svojí mušlí. Martin bušil do matrace a Pavel vzpomínal na autonehodu u které přišel o ruce. Přesně o půlnoci , když už spali se ozvala velká rána , probudili se , nastražili uši ke dveřím. U každých dveří se ozvalo jiné slovo , u Pavla- první , u Andree-druhá , u Martina třetí. Pochopili , že je chce někdo zabít , ale kdo je to nevěděli. Martin si vybavoval pacienty a najednou si vzpomněl na Patrika. Blonďák Patrik byl schizofrenik , byl to slušný pacient , ale v noci se mu měnila osobnost a když k tomu došlo chodil až do rána po pokoji a přemítal koho zabít. Jednou mu naši agresoři u oběda udělali nepěknou věc , sedli si k němu , jedli jako prasata , když se zvedali od stolu , Martin si říhnul a Pavel odplivl , Patrik jim řekl "už vás nechci nikdy u stolu".opakovalo se to vícekrát , jednou mu došla trpělivost , popadl vidličku , zaútočil na ně , nic jim neudělal , strávil den na samotce.
Potom už jedl vždy sám v rohu jídelny. Ráno u propuštění naší trojice jim Márty řekl , že ví kdo jim určil pořadí a slíbil Andree , že se jí nic nestane.

6.Půlnoční večeře
Uběhli tři měsíce a parta se hodně nudila , vzali láhev vína z kuchyně a když se blížila večerka , utekli přes okno jídelny do parku na lavičku , už byla tma a měsíc v úplňku , otevřeli víno , Beatrix poletovala po obloze a sledovala je ostrým pohledem. Martin si dával francouzáka s Andreou a při tom jí sahal do klína , Pavel hlídal okolí , měli strach z hlídače co chodil po okolí , když prošel okolo , schovali se do keře. Nastali dvě ráno Pavel usnul na lavičce , naši dva se milovali na trávě , když se Martin udělal , zvedl se a pomohl Andree na nohy , při tom se vzbudil Pavel a odešli přes okno jídelny zpět do budovy , museli zůstat v jídelně do rána , protože neměli klíč od bezpečnostních dveří. V kuchyni zbyli špagety i pár dezertů , Pavel se pustil do hlavního a milenci do dezertů , potom už jen čekali až dorazí kuchařky odemknout , stalo se a oni vyšli z jídelny , schovali se u vstupu do pravého křídla , když vyšli pacienti na snídani , zařadili se do řady a pokračovali s nimi jako by se nic nestalo. "Byl to krásný večer" řekla a posadila se k Marii.Právě když se podávalo jídlo , vstoupil Patrik s vražedným pohledem , Pavel nasadil stejný pohled na něj , už se chystal jít k němu a nakopat ho do prdele , bohužel vstoupil pan důležitý s obuškem , tak se hodil Pavel do klidu , sedl a jedl. Na konci dne byli unavení , padli do postelí a usnuli do minuty.

7.Rvačka
Čas plynul rychle , naši tři si ho krátili v partě , ostatní ho zabíjeli nesmysly jako koukáním z okna. Je pátek a Hrozná je v kanclu , probírá kartotéky , našla papíry Marie ve kterých byl záznam proč je tady. Marie je zavřená už 20 let , byla učitelka na střední škole , její studenti byli parchanti , neměli ji rádi a ona se rozhodla jim oplatit stejnou mincí , vešla do třídy , učila jako obvykle , ale když žáci neposlouchali učení a bavili se mezi sebou , vstala a ke každému z nich přišla dala mu facku , potom odešla ze školy domů a každému koho potkala řekla , že děti jsou zmrdi.V pátek se Hrozná cítí fajn , zalévá totiž duhovku na zahrádce. Do místnosti přišel Rudyn , mluvili spolu o tom co budou dělat doma po práci , Hrozná tráví čas s rodinou , Rudyn v baru s prostitutkami. Po rozhovoru na zahradu , kde pacienti cvičili , dělali zrovna kliky , Pavel jako jediný dělal dřepy , když ho viděl přišel k němu a donutil ho udělat klik , bylo to takhle- Pavel si lehl na zem , hlavou se zapřel do země , kolena použil k odrazu a protože měl silné nohy udělal tři hlavokliky , potom se Rudyn začal smát a řekl mu že je tuleň , to ho nasralo , povstal a řekl "chceš se prát?" , Rudyn souhlasil , odvolal pacienty zpět do budovy , nenechal tam ani strážné a rvačka začala- Pavel se rozběhl s výskokem ho kopl do hrudi , Rudyn zavrávoral , dal mu dal velkou ránu do obličeje , Pavel mu dával kolena a on ho bouchal rukama do hlavy , když ho Rudyn sevřel , byli obličeji k sobě , Pavel ho kousl do nosu a dostal se ze sevření a rychle mu dal hlavičku na zuby ,
Rudyn v bolesti začal křičet , když se uklidnil vytáhnul obušek a vší silou mu dal ránu do hlavy , Pavel spadl a omdlel. Za rvačku dostal 3 dny na samotce , Rudyn si vysloužil prémie a pochvalu od personálu.

8.Svíčka
Je neděle odpoledne , právě jsme v klubovně s našimi milenci , kteří se líbají na pohovce , ostatní tam stojí a koukají po nich , Andrea přeruší líbání a řekne "měli by jsme utéct" , Martin souhlasil a slíbil , že vymyslí plán útěku. Chudák Pavel na samotce trpí hlady , tak je skrčený v rohu a kručí mu břicho. V noci Pavel spal , ale probudil ho řev dvou lidí , jakoby se zabíjeli , zakřičel "pomoc!!" , dlouho bylo ticho až po minutách se ozvalo "Jsem tady a zabiju tě".Pavel odpověděl "pusť mě ven a jseš mrtvej ty".zámek se otočil a dveře otevřeli , stál tam Patrik s nožem a zíral jako zvíře , Pavel se rozběhl proti němu , vrazil do něj a chtěl ho shodit na zem , bohužel Patrik předtím nastavil nůž , který mu projel žaludkem a Pavel se svalil k zemi , nezmohl se v bolestech ani na slovo. Ležel dlouho na podlaze v kaluži krve a jeho vrah na něj zíral , nakonec mu podřízl hrdlo a zmizel ze sklepení nahoru po schodech , měl velkou smůlu , protože zrovna šlo dolů pár hlídačů , kteří viděli nůž , tak se na něj rozběhli , strhli ho na zem , dali mu pouta a odnesli ho na výslech.
Druhý den po incidentu byl Patrik potrestán smrtící injekcí , která se dávala ve speciálním oddělení , které se nacházelo na konci parku , malá budova odkud se pacient nevrátil živý. Hrozná pronesla před davem všech proslov o zločinu co se stal a taky pár slov o oběti , když se ozvalo jeho jméno , náš pár se smutně zakoukal na sebe a začali plakat. Po večeři se spolu sešli v koupelně , zapálili svíčku a vzpomínali na jejich přítele , Andrea si klekla slabostí na kolena , Martin ji objal a hladil po vlasech , potom řekl "nechci žít bez tebe".

Růže
Večer pršelo a milenci se vytratily ven oknem do parku , šli spolu až k zahrádce a drželi se za ruce , když došli na konec objali se a řekli si , že se milují. Martin uviděl duhovou růži a řekl Andree "dám ti dárek" sklonil se a utrhl ji , když se tak stalo Andree se usmála a řekla "Martine jsi nejlepší člověk na světě". Chvíli se milovali a potom odcházeli do budovy , ale uviděla je Hrozná a zavolala hlídku , ti přiběhli a odvedli je do speciálního oddělení , kde je položili na stůl. Leželi vedle sebe , ale už se na sebe dívat. Odbyla půlnoc a Hrozná jim dala oboum injekci.
Autor Tikač, 23.04.2017
Přečteno 1327x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se mi to líbí, je to poutavé. ST. :-))

24.04.2017 13:31:31 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí