Přítelkyně na třikráte

Přítelkyně na třikráte

Anotace: Jsme nejlepší přítelkyně. Jsme tu jedna pro druhou. Za všech okolností. A když Ona neví, co se životem, jsem tu pro to, abych ji utěšila. A u toho ukojila své skryté touhy.

POZNÁMKY:
Oddíly povídky jsou odděleny hvězdičkami. Sex přichází až ve třetím oddíle. V prvním je vztahový úvod, ve druhém navození situace. Přeskakujte dle libosti. :) 
Pěkné čtení!

     Její jméno vám neprozradím. Říkejme jí prostě Ona. Krásná, skvělá, Ona. Přítelkyně. Ani nevím, jak se naše osudy začaly proplétat. Prostě se v mém životě objevila a rozhodla se v něm zůstat. Byla úžasná. Vždy jsme měly o čem mluvit, koho drbat, vždy jsme tu pro sebe byly, když měla druhá nějaký problém. Dopoledne jsme spolu chodily do školy a večer na procházky nočním městem. Znaly jsme se 5 let. A cítily, že naše přátelství jen tak neskončí.

     Bylo to nádherné léto. Trávily jsme spolu hodně času. Ona, já a můj přítel. Působili jsme jako nerozlučná trojka. Ale pak se v běhu vesmíru nejspíše něco zlomilo… Ona se rozešla s dlouholetým partnerem a po osvobození z dlouholetých pout věrnosti začala vyhledávat vzrušení. Nebyla jsem nadšená. Neměla jsem její nové kamarády ráda. Nechovali se k ní dobře. V posteli si s nimi prý užívala, ale mimo ložnici se k ní chovali příšerně. Hledala u nich oporu a povyražení, ale místo toho se s nimi zaplétala do čím dál těsnější smyčky vztahů a problémů. A já mohla jen přihlížet, jak chřadne a pomalu jí odcházejí nervy. Nezvládala to. Ale odmítala se toho života vzdát. A pak přišla ještě větší rána. Do našeho života přišla smrt. Náš nejlepší kamarád zemřel. Nejspíš to bylo tehdy, kdy jsem poznala, že s Přítelkyní již nejsme jen kamarádky. Stály jsme nad jeho hrobem, držely se za ruce a plakaly.

     Několik týdnů jsem pak na ni nemohla přestat myslet. Najednou bych nejraději zbila všechny, kteří jí kdy ublížili. Chtěla jsem ji chránit. Hlídat jako největší klenot. Věděla jsem, že bez ní bych spoustu událostí ve svém životě zvládla mnohem hůře. A věděla jsem, že ona beze mě také. Chtěla jsem ji držet za ruku v těžkých chvílích, být jí na blízku, objímat ji, když je smutná a poslouchat její smích, když je šťastná. Došlo mi, že k ní cítím něco více. Neměla jsem v břiše žádné motýlky. Nebyla to hloupá pubertální zamilovanost. Láska? Přátelství? Sama nevím.

     Často jsme se nemohly snést, když jsme spolu byly dlouho. Ale bez sebe jsme také nevydržely. Chtěla jsem být jejím ochráncem. Bránit ji proti světu, který jí tak ubližoval. Klidně z povzdálí, nechodit jí příliš na oči, abychom se nehádaly. Ale chtěla jsem jí pomáhat. Tahat za nitky jejího okolí tak, aby jí bylo dobře.

     Už když jsme se poznaly, přiznala mi touhy poznat ženu… Pamatuji si náš první polibek. Nelíbil se mi. Myslela jsem, že si dáme malou pusu pod prvomájovou třešní a najednou jsme se líbaly. Byla jsem zaskočená a nedokázala se uvolnit. A slíbila jsem si, že příště, to bude lepší. A bylo…

***

     Byly jsme na výletě. S velkou partou více či méně vzdálených přátel. Opět všichni tři. Já, Ona a můj přítel. Týden v divočině, ve stanech. Ten týden jsem hodně přemýšlela. Přehodnocovala svůj život. Kdysi jsem se hodně oddávala svým tělesným rozkoším. Proč bych to nepřiznala: mám to ráda tvrdě. Na obě strany. Submisivně i dominantně. Ale přítel mi málokdy dovolil být dominantní. Ze začátku mi to nevadilo, ale později jsem tím čím dál více trpěla. Chybělo mi to. Chyběl mi pocit moci. Ten nádherný pocit mít někoho v hrsti, rozhodovat o něm. Ano, chybělo mi i způsobování bolesti. Pohled v očích osoby, která chtěla, abych jí ublížila. A já jí ubližovala. Vosk ze svící, žiletky, krev, slzy… To vše mi chybělo.

     Ale byla tu Ona. A moje touhy se měly brzy naplnit.

     Ten večer se pilo. Seděly jsme nad lahví u ohně, zpívaly veselé písně a celkem dobře se bavily. Pak mi Přítelkyně položila hlavu na rameno a vzala mě za ruku.
„Je toho moc,“ řekla tak, abych ji slyšela přes zvuk kytary, ale aby nás neslyšel nikdo jiný.
„Čeho?“ odpověděla jsem a začala její ruku něžně hladit palcem.

     Schoulila se mi do náručí.
     „Bude to rok... Zase se to celé vrací. Mám toho moc. Chlapi na zabití. Nevím, co se sebou. Nezvládám to.“
Stiskla jsem její ruku trochu více a začala ji hladit po krásných kaštanově hnědých vlasech: „Neboj. Vždy tu pro tebe budu. Když se budeš potřebovat vybrečet, přijď. Víš, že mi můžeš říct cokoli.“
Opětovala můj stisk: „Vím.“
     Ještě chvíli jsme seděly v přátelském objetí. Ona na mém klíně, já se probírala jejími vlasy. Můj přítel seděl naproti a usmíval se. Dobře se bavil. Byl zvyklý, že s Přítelkyní nejsme pouze kamarádky. Nejednou nás viděl držet se za ruce, nebo se objímat. Toleroval mi to. Miluji ho a nikdy bych mu neublížila. A neuvěřitelně si ho vážím za to, že mi tyto momenty s Přítelkyní umožňuje.

     „Jdu spát. Už jsem toho vypila dost. Není mi moc dobře,“ zvedla se najednou.
     Sledovala jsem ji, jak odchází do tmy. Vstala jsem, políbila svého přítele a šla jsem za ní. Pevně rozhodnutá, že dnes se to stane. Konečně.

***

     Našla jsem ji v asi nejméně sexy situaci, v jaké jsem mohla. Stála v umývárně a čistila si zuby. Přidala jsem se. Nebylo kam spěchat. Odbyly jsem si „zdravé“ dvě minuty. Když jsem ukládaly kartáčky, šla jsem do toho. Alkohol a hormony se mi nahrnuly do hlavy. Přitiskla jsem ji ke zdi.
„Myslela sis, že to dnes skončí jen tak?“ zašeptala jsem jí do ucha a jemně skousla sněhobílou kůži na její klíční kosti. Ani nevím, jak se mé rty ocitly na jejích a naše jazyky se podruhé v životě setkaly. Bylo to vášnivé. Již dlouho jsem z polibku necítila takovou vášeň a horkost.
     Snažila se odlepit od zdi, ale já ji nenechala. Dnes jsem chtěla využít dvou příležitostí – opět pocítit ženu a opět mít navrch. Věděla jsem, že to nebude jednoduché. Ona byla také ráda tím, kdo udává směr. Ale já měla výhodu – v mé krvi nekolovalo tolik alkoholu. Lehce jsem se od ní odtáhla a povolila její sevření. Ale nepustila jsem ji. I to málo volnosti, co jsem jí dopřála, se mi vymstilo. Objala mě a strhla na zem. Seděla opřená o stěnu, já o ní, naše ústa stále propojená a já začala zkoumat její měkké tělo. Mé ruce opisovaly křivky jejích stehen a boků. Na zádech jsem cítila její prsty. Po chvíli se přesunula na má ňadra a bolestivě je stiskla. To mě vyprovokovalo. Dnes jsem já ten, kdo určuje pravidla! To si vzít nenechám. Pomalu, pomalu jsem se přesunula na její hruď a hrála si s jejími prsy. Odlepila jsem ústa od jejích a začala jimi zkoumat krk, hrudník a pevná, měkká, hřejivá ňadra. Jazyk kroužil kolem rudých bradavek. Vzduch občas protnul jemný vzdech. Ruce jsem pomalu přesunula na její a přitiskla je ke zdi za její hlavu. Tak, aby měla ňadra pěkně vztyčená a přitom mě nemohla hladit. Ještě chvíli jsem její tělo zkoumala ústy. Pak jsme se rozhodly posunout dál…

     „Sprcha?“ zeptala jsem se a opět se začala věnovat jejím rtům. Odpovědí mi bylo lehké souhlasné zamručení.

     Rychle jsme vstaly ze země. Žádné romantické svlékání. Nahé jsme se viděly již dávno. Věděla jsem, že mohu čekat statnou postavu s porcelánovou kůží, pevnými ňadry, velkým, ale pevným pozadím a krásnýma nohama. Přesunuly jsme se ke sprchám a každá zvlášť se svlékla. Ona byla ve vodě první. Našla jsem ji v sedě u zadní stěny. Mezi stehny jsem zahlédla její štěrbinku. Byla taková, jakou jsem si ji vždy představovala – krásné růžové závojíčky kolem těsné skuliny. Nemohla jsem odolat. Okamžitě jsem se na tu krásnou kundičku vrhla a začala ji zkoumat ústy. Chtěla jsem cítit její sladkost. A nezklamala. Chvíli jsem sála její závojíčky a cítila, jak se nalévají krví. Nad sebou jsem slyšela sténání a na zádech cítila příjemné ruce a proud teplé vody. Rozhrnula jsem ji a vnořila jazyk do měkkého tepla. Lízala jsem její štěrbinku a postupně se jazykem dostávala hloub a hloub. Má ruka neotálela a palcem jsem se věnovala jejímu klitorisu. Sténání se stalo hlasitějším.

     Pak mě popadly její ruce a na zádech jsem ležela já. Mezi svými stehny jsem viděla temnou záři téměř černých vlasů. Tělem mi projela rozkoš. Zavřela jsem oči a vychutnávala si každý okamžik. Za víčky se mi míhaly hvězdičky a má kundička se pomalu rozevírala jejímu jazyku. Cítila jsem, jak mé závojíčky ovívá příjemný horký dech. Její ruce mě pevně držely za zadek a já přirážela proti měkkému jazyku. Ale jen chvíli.

     Opět jsem obrátila. Posadila jsem se a nahnula se nad ní. Už nebylo potřeba zkoumat běloskvoucí bytost, která se přede mnou svíjela. Šla jsem rovnou za cílem. Jemně, ale rozhodně jsem do ní vnikla prstem. Obklopilo mě teplé, pulsující se vlhko. Začala jsem ji dráždit tak, jak to mám ráda i já – jemně jsem prostředníkem pohybovala v těsném otvůrku a snažila se najít její citlivé místo. Okamžik, kdy se mi to podařilo jsem přesně poznala. Neovládala se. Prohnula se a svíjela se v blažené rozkoši. Nevnímala. V tu chvíli jsem se rozhodla. Dnes to nebude o mém fyzickém uspokojení. Udělám vše pro to, aby Ona byla spokojená fyzicky a já psychicky. Dvě přítelkyně. Jedna nahoře, druhá dole.

     Pohled na její výraz, který prozrazoval, že je mimo sebe, ve mně vzbudil touhu opět ochutnat její tělo. Přestala jsem jí uspokojovat rukou a objala ji. Vášnivě jsem ji líbala na krk a ústa a nořila ruce do jejího měkkého těla. Najednou jsem ucítila pohyb ve své kundičce. Bylo to příjemné. Oplácela mi stejně jako já jí. Chvíli jsem ji nechala. Sice jsem se nechtěla udělat, ale přece neodejdu úplně neukojená. Najednou jsme stály a vzájemně se zkoumaly prstíky a líbaly. Byla tak horká a vlhká. Po našich tělech stékala teplá voda a já přidala druhý prst.

     Podlomila se jí kolena. Padla na zem a začala mě, stojící, opět prolizovat štěrbinku. Její prsty se tentokrát věnovaly mé druhé dírce. Hladila jsem ji po vlasech a nechala ji opět mě ochutnat. Hnětla má stehna a já zaryla prsty do jejích zad. Probudily se ve mně staré, dlouho nepoužité instinkty. Teď byla ta chvíle. Označila jsem si ji osmi pruhy přes lopatky a odstrčila ji od sebe. Poměrně drsně. Z vyprávění jsem věděla, že jí drsnější zacházení nevadí.

     Uklouzla a padla zády na chladnou zeď. Zaklekla jsem jí nohy a snažila se jí jednou rukou chytit ruce za zády. Začala se bránit. Naše rty a těla se opět propojila v zápasu o dominanci. Ale v mé krvi přeci jen proudilo méně alkoholu. Nebylo těžké vyhrát. Klečela jsem na cukajících se stehnech, něžně, abych jí nezpůsobila větší bolest, než jsem chtěla. Jednou rukou jsem jí držela ruce za zády a dva prsty druhé ruky už zase zkoumaly její kundičku mokrou od sladkých šťáv a teplé vody. Ležela jsem na ní podobně, jako na ženě leží muž. Pomalu jsem jí vyšukávala prsty a palcem dráždila sebe. Naše oblé trojúhelníky se s každým přírazem spojily.

     Promluvila: „Ty to neděláš poprvé, že?“
Překvapilo mě, když slova ostře prořízla vlhký vzduch, ale nenechala jsem se vyvést z míry. Nabrala jsem její šťávy a donutila ji mé prsty dokonale olízat.
     „Zkušeně tě tu vyšukávám, lížu a prstím. Co bys řekla?“ Zašeptala jsem jí do ucha spolu s malým kousancem. „Samozřejmě nejsi má první kurvička. Víš, i já jsem měla divoké období.“
     Pustila jsem její ruce a snížila se. Záviděla jsem jí, že může ochutnávat sama sebe. Byla opravdu sladká. Lízala jsem ji a plnými doušky hltala její rozkoš. Vzdechy byly stále hlasitější. Téměř křičela. Napřímila jsem se a jemně ji udeřila do tváře.
     „Mlč, kurvičko, někdo nás uslyší.“
     Nepřestala.
     Udeřila jsem ji silněji a naplnila její štěrbinku třemi prsty. Téměř vykřikla. Zacpala jsem jí ústa rukou, na kterou jsem předtím nabrala svoji šťávu. Stále sténala, ale přeci jen se ztišila. Byla úplně mimo sebe. Fňukala, svíjela se, lízala mé prsty. Doslova je kouřila, jako by byly tvrdým penisem. Očima těkala někde v dalekých vesmírech.
     Podívala se na mě. Nikdy jsem v ničích očích neviděla tolik chtíče. Políbila jsem ji a něžně jí stiskla hrdlo. Věděla jsem, že to má ráda. A já také. Něžně jsem ji škrtila a tvrdě vyšukávala.

     Pak jsem ucítila tlak. Propnula se, otevřela ústa a vydala poslední vzdech. Položila jsem ji na svá kolena a držela v náručí, zatímco má ruka stále dráždila její kundičku a klitoris. Svíjela se dlouhé minuty. Najednou jsem pochopila, proč jsou básníci většinou muži. Klečela jsem na kolenou, na záda mi stékala teplá voda a v náručí sténala nádherná žena. Věděla jsem, že si tento pohled chci nadosmrti zapamatovat. Její rozkoš mě nabíjela uspokojením. Věděla jsem, že nechci orgasmus. Chtěla jsem mít své tělo i mysl plně pod kontrolou a vychutnávat si ji. Pozorovala jsem to nádherné stvoření, jak si užívá sebe samu a má duše plesala.

     Když se zklidnila, chvíli jsme jen tak ležely a já ji hladila. Těžce oddechovala. Něžně jsem ji položila na zem a opět ji začala lízat. Její závojíčky byly celé naběhlé krví. Byly citlivé. A knoflíček mezi nimi ještě více. Chvíli to trvalo, ale přeci jen opět dosáhla orgasmu. Ležela vyčerpaná na zemi a oddechovala.

     Ale já chtěla víc. Přiznám se, že jsem chtěla vědět, zda stále umím své staré triky a vyzkoušet, co tahle kundička vydrží. Pleskla jsem ji přes zadek a chladným hlasem bez známky emocí jí rozkázala, aby si klekla na čtyři. Celkem hrubě jsem jí pak zatlačila hlavu na zem. Po tváři jí stékala voda. Do vzduchu trčelo její nádherné pozadí.
     Klekla jsem si za ní, objala ji rukama a silně držela její bradavky. Nemohla se narovnat, aniž by si způsobila bolest. Začala jsem líbat její krásná stehna a zadek. Můj jazyk nakonec skončil v její zadní dírce. Těsné, ale uvolněné. Začala křičet. Víc a víc! Propustila jsem ze sevření ňadra a rukama se začala věnovat kundičce. Roztáhla jsem jí palci a masírovala její předtím nalezený citlivý bod. Vzdechy se mísily se syky bolesti. Když mě omrzelo mučení kundičky, začala jsem prznit její prdelku. Byla těsná. Trochu jsem zapochybovala, zda mám pokračovat. Ale Ona se na můj prst začala sama nabodávat.
     Šukala se mým pravým prostředníčkem, zatímco má levá ruka se opět věnovala její lasturce. Hlavně klitorisu a závojíčkům. Opustila jsem její již trochu méně těsnou zadní dírku a donutila ji mou ruku pečlivě olízat a naslinit prsty. Její lačný otvůrek pojmul dva. Po další chvíli tři, které se mi ještě podařilo poměrně dost roztáhnout. Křičela a přirážela na mě jako šílená. Pak mě něco napadlo. Trik, který moc mužů nezná. Začala jsem olizovat její nyní krásně vystouplou kostrč. Tehdy vyvrcholila naposledy. I já chtěla ještě trochu uspokojit svoji dominanci a tak svůj orgasmus prožila spolu s výpraskem. Sesula se na podlahu. Opět jsem si vedle ní klekla a něžně si ji položila na kolena.

      „Mám tě ráda, víš to?“ řekla jsem a hladila ji po ramenou.
     „Nejspíš.“
     „Ale nechci s tebou být. Takže budeš jen má kurvička.“
     Vzala mou ruku a začala ji oddaně líbat.

     Ještě chvíli jsem ji držela v náručí. Tak, jak bych chtěla, aby mě držel kdokoli, kdo by mě dovedl k orgasmu. Ke třem orgasmům. Ta holka potřebuje něhu. Každá kurvička potřebuje něhu. Pak jsem vstala.

     „Je mi špatně,“ ozvalo se z podlahy.
     „Moc alkoholu?“ V hlase jsem neměla žádné emoce. Nebyly potřeba. Tato romance neměla pokračovat. Co se stalo, stalo se.
     „Nejspíš.“
     „Mohu ti nějak pomoci?“
     „Ne.“

     Vyšla jsme ze sprchy a oblékla se. Chladně. Téměř strojově. Ona zatím ve sprše bojovala s opilostí. Pomáhala jsem jí. Bez jakýchkoli emocí jsem ji pomohla se obléci, znovu si vyčistit zuby a dovedla jsem jí do stanu. Mluvily jsme. Bez citů. Nebyly nutné.

     „Dobrou noc,“ řekla, když jsem ji zapnula do spacáku.
    Políbila jsem ji na čelo, „Dobrou.“
    „Je mi špatně.“
    „Nemáš chlastat, když to neumíš,“ hlas jsem položila do téměř zlé polohy.
    „Ještě že tě mám, abys mi to připomněla.“
    „Můžu jít?“
    „Jo, dobrou.“

    Odešla jsem do noci. Spokojená. Přítel stále seděl u ohně. Přitulila jsem se k němu. Miluji ho. Nade všechno na světě.

      

     Pokud Vás povídka zaujala či nezaujala, vyvolala příjemné či nepříjemné pocity, našly jste v ní chyby, nebo prostor pro vylepšení, nechte mi, prosím, komentář či vzkaz. Jde o po delší době první mé dílo tohoto žánru, které neputovalo "do šuplíku" a ráda bych věděla, jestli jsem se nezhoršila. :)

 

Autor Ia_Io, 30.06.2017
Přečteno 1727x
Tipy 2
Poslední tipující: Ravena Lupus
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí