Byla přesně podle mého gusta

Byla přesně podle mého gusta

Anotace: O Lízalovi poprvé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Když nám poslal fotku, já i moje chtivá společnice jsme rezolutně kroutily hlavou zleva doprava. Vůbec se nám nelíbil: asi 175 cm vysoký, zavalité postavy, krátké hnědé vlasy, kulatý obličej s nevýraznýma očima i rty, zato s nápadnou bradkou. Doma to neměl zrovna růžové. Milovník kouření byl odmítán svou partnerkou, která tohle prostě nedělala. Tím svým neustálým: „Udělám ti to pusou tak jako nikdo jiný“, byl ale neodbytný a já se nakonec nechala ukecat. Co taky můžu ztratit?
Vlahý letní večer a mé nadržené já je jako na jehlách: jenom žvaní nebo to umí tak, až nebudu moci popadnout dech? Zvonek, takže se již brzo přesvědčíme… Po chvilkové konverzaci u sklenice vody si lehá do mého klína a já okouším nepoznané. Opravdu jsem nikdy nic takového nezažila. Během půlhodinového orální laskání mě udělá minimálně šestkrát, možná i víckrát. Jsem však již ve stavu, kdy nejsem schopná to spočítat. Ztrácím se kdesi na rozbouřeném moři slasti stále dokola zaplavována orgastickými opojeními. Napínám se v permanentně se opakujících vrcholných křečích jako záclona v průvanu. Mé neřestné já oněmělo a kouká na něj vykulenýma očima Toma a Jerryho. „Líbilo se ti to?“, zeptá se zcela sebevědomě. „Nikdy jsem nic lepšího nezažila“, odpovím vysílená touhou a neváhám mu to pusou oplatit. Ani se nemusím moc snažit, on je hned. Se nediv, když to doma nemá, komentuje situaci prostopášnice v mé hlavě.
Uspokojený odchází a já vím, že na něj nikdy nezapomenu. Byla jsem totiž přesně podle mého gusta… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 08.07.2017
Přečteno 1332x
Tipy 2
Poslední tipující: Jan Urban
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsou věci které oživí i neživé. Krásný příběh krásně podaný.

23.07.2017 13:53:39 | Jan Urban

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí