Mount Everest

Mount Everest

Anotace: Když člověk chce, zdolá každou překážku.

Stála u okna, kterým do pokoje i přes znečištěné sklo pronikaly sluneční paprsky. Přivřela oční víčka a vychutnávala jejich sílu. Najednou ucítila na své šíji něžný polibek. Jeden, druhý, třetí. Otočila se a spatřila jeho čokoládově hnědé oči, které se smály a pomalu se přibližovaly k jejímu obličeji. Upoutaly ji jeho smyslné rty. Než se spojily s jejími, stačila ještě zaregistrovat pár roztomilých pih v jeho snědé tváři. Zavřela oči. Rty se vzájemně dotkly a jejich neposedné a dychtivé jazýčky se radostně přivítaly. Po chvíli se její smaragdově zelené oči ze zvědavosti otevřely. Upoutaly ji jeho černé zorničky, jež se postupně rozšiřovaly jako velké kruhy na vodě, magicky ji přitahovaly a skrze ně pronikala do jeho nitra.
„Elli, sedni si prosím na parapet,“ uslyšela Danův rozechvělý hlas.
„Chci se tě tak vzít.“
Poslechla. Vyskočila na okenní parapet, chodidla opřela o teplý radiátor, ze kterého sálalo příjemné teplo, a dychtivýma rukama Dana objala. Jedním pohybem do ní prudce vnikl. Vykřikla. Ne bolestí. Její dlouhé nohy objaly Danovy boky a najednou cítila, jak se pravidelným rytmem jejich těla začínají vlnit. Vzrušení nabíralo na síle.
„Dane, líbí se mi to.“
Usmál se a jeho hbitá ruka se vklínila mezi jejich těla a přinášela jí slast. Najednou si Ella uvědomila, že ztrácí pojem o čase a realita pro ni přestává existovat. Zdá se jí, že právě zdolává nejvyšší horu světa Mount Everest. Hlava se jí točí, nedostává se jí kyslíku, ztrácí nad sebou kontrolu a obává se, že vysokohorský výstup nezvládne.
„Potřebuji se nadechnout!“ vykřikne bezmocně a lapá po dechu.
„Nezvládnu to!“ slyší svůj rozechvělý hlas, zatímco dech se zrychluje a žhavá srdce bijí na poplach.
„Ještě kousíček, Elli, pár metrů a jsme tam…“
Vrcholu Mount Everestu dosáhli společně. Výška 8 848 metrů, azurově modré nebe, zářivé slunce a oni dva.
Čas se na chvíli zastavil.
Dech se jim zklidnil.
Pomalu začali sestupovat dolů.
Do údolí.
Dokázali to!
Autor Marse, 22.11.2017
Přečteno 1249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí