V kuchyni

V kuchyni

Anotace: Lidské tělo je nádherné. Všude.

Za odpadkovým košem pod stolem číhala myš. Čekala, až poslední z lidí odejde z kuchyně a zhasne světla. Pak nastane její čas.

„Vedla sis dobře na první den“ prohlásil muž odepínající si zástěru a uznale poplácal mladou dívku po rameni. Zasmála se.
„Však mne bolí nohy i ruce. A jsem všude zpocená.“
Při těch slovech se zarazil a pohlédl na ni. Seděla na kuchyňském stole, sukni nad kolena, bílé triko. Chvíli se na sebe dívali.
„Lehni si,“ zašeptal.
Usmála se a zvedla ruce. Pomalu jí svlékl triko, neměla podprsenku, a když si lehla, rozepnutou sukni svlékl, černá tanga pod ní lehce stáhnul. Byla vyholená, jen prostředkem vedla pěšinka světlých chloupků.
Otočil se, otevřel lednici, do kbelíku na víno vsypal kostky ledu, sáhnul pro kleště na cukr, uchopil do nich jednu kostku. Zacvakal kov o kov a led, a dívce naskočila husí kůže.
Byla krásná, jak tam tak ležela.
Vlasy rozprsklé kolem hlavy jako svatozář, měkké světlo ze zadní stěny kuchyně hladilo její ramena, pružná ňadra s vystouplými růžovými bradavkami a růžovými dvorci se zvedaly ve chvění dechu, mírná prohlubeň sametového břicha s pupíkem pokračovala v linii až k jemnému zlatavému chmýří mezi nohama, pevná hladká stehna s jistě pevným stiskem skýtala moře rozkoší, pokud se rozevřela.
Neubránil se, sklonil hlavu a nasál její vůni mezi stehny. Zatočila se mu hlava. Pižmo, pryskyřice a med.
Zvedl ruku a kleštičkami s ledem jemně přejel její bradavku. Dívka vydechla. Přitlačil tedy kostku ledu víc, bradavka vystoupala do té nejvyšší možné výšky, a od její horkosti z ledu vytékaly kapky studené vody. Čím víc tisknul, a objížděl bradavku kolem, tím víc dívka sténala, z ledu tekl čůrek po její kůži a na stole dělal loužičku…sklonil se a studenou bradavku vzal mezi zuby. Jemně stisknul, přiložil horký jazyk, tvrdá bradavka se do něj měkce zabořila, obemknul jí rty a sál. Sál a chvilkama tisknul zuby k sobě. Dívka vzdychala nahlas rozkoší.
Stejně tak vzal led do kleštiček znovu a zpracoval druhou bradavku. Vyskočila stejně jako ta první, musel se nahnout a kousat a sát i tu druhou. Lízal horkým jazykem, přejížděl hrot ňadra naléhavě a s rozkoší. Dívka byla vzrušená, břicho se jí chvělo potlačovanou vášní a mimoděk vypínala páteř proti stropu.
Když bral do kleštiček třetí kus ledu, roztáhla nohy doširoka. Otevřel se mu výhled na její klitoris, světle růžový, který pokračoval mezi plátky ve škvíru – začátek vagíny.
S ledem začal uprostřed ňader. Pomalu jel prostředkem břicha. Led zanechával za sebou lesklou cestičku vody, která studila, vzrušovala, až dospěl za hranici chloupků a chvějící rukou přiložil kleštičky s ledem na čekající hrbolek.
Dívka zaúpěla, když se ho průzračná kostka dotkla. Kapka vody třpytivě opustila led, s lehkostí sjela po lesklé skluzavce sliznice a blýskavě kápla dovnitř rozevřené štěrbiny. Bylo to zvláštní. Štěrbina ji vsákla téměř nedočkavě. S ledem pohyboval chvílemi nahoru a dolů, dívka zvedala pánev, kapky stékaly do vagíny, která je polykala tak lehce. Neodolal, pomalu zabořil prsty na kraj, a dál klouzal a jezdil do hloubky horka a mokra. Dívka vykřikla, ale nepřestala tlačit pánev nahoru. A když bylo vidět, že už bude mít orgasmus, hrbolek olíznul plochým jazykem, lízal a točil se na něm, sjížděl dolů po štěrbince, na bradě se mu sbíhaly její šťávy a sliny až ucítil na prstech stahy slasti a vášně, nahlas zanaříkala, oblila jeho prsty a jazyk minerální slaností a šťavnatou chutí. Její zadeček pomalu dosedl zpět na stůl.
Muž se sehnul nad její pootevřenými rty a s vlhkými potřísněnými ústy ji vášnivě políbil.
„Jdeme domů, je pozdě.“ Řekl, dívka se posadila, oblékla, co bylo její, a přestože jí po nohách tekly čůrky zbytků šťáv, nedbala.
Vyšli společně ze dveří, otočili klíčem v zámku a nastalo ticho.

Na to čekala myš. S čumákem u země spěchala pod stůl, kde se připravovaly dezerty. Nadržená se těšila, jak si pochutná. Leč pod stolem stál myšák. Vousky se mu i v tmě blýskaly a myš tušila, co bude následovat. Ušklíbla se. Pro dnešek si na sladké nechá zajít chuť.
Autor Anděl, 27.07.2018
Přečteno 3365x
Tipy 16
Poslední tipující: Básník Karel, LenkaT, Kubíno, Marry31, Jort, Akyš, Amonasr, Stela, Frr
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D Experimenty s ledem:D ST :))

25.02.2019 23:38:20 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Děkuji Třpytko!!!

05.03.2019 08:56:47 | Anděl

Krásné přečetla jsem v práci jedním dechem :)

30.07.2018 10:43:55 | Marry31

Tak to mne moc těší! Děkuju!

30.07.2018 11:13:44 | Anděl

...nejsem vyznavačem erotických povídek, ale ty tvoje jsou skvostné, protože je dokážeš orámovat...:)

29.07.2018 17:57:45 | Jort

Hvězdáři Jorte!...potěšil jsi mne...děkuju.

30.07.2018 08:20:43 | Anděl

čtu to tajně pod stolem se zavřenýma očima

a bojím se, že ten myšák všechno viděl

28.07.2018 19:13:40 | Akyš

Akyšku...směju se....asi viděl:-)

29.07.2018 10:28:52 | Anděl

Připomíná mi to bývalého milence. :) Díky Ti za tu vzpomínku...

28.07.2018 01:23:27 | Stela

Stelo já děkuji za koment:-)

28.07.2018 06:53:38 | Anděl

minuciózní......no teda***:-D* :-)*

27.07.2018 22:19:15 | Frr

Frr...děkuju Ti:-)

28.07.2018 06:53:56 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí