Ženské tělo

Ženské tělo

Anotace: Ženské tělo je stejně nejkrásnějším divem světa. A to nahé d...

Ženské tělo je stejně nejkrásnějším divem světa. A to nahé dvojnásob. Samozřejmě nějaké cizí, neokoukané...
 
Poslední pohled do zrcadla a vylézám z koupelny. Na rozestlaném letišti na mě už čeká diva. Snažím se na sobě nedat znát vzrušení, ale nějak to nejde. Penis napnutý k prasknutí se tyčí přímo k ní. Moc dobře si toho všimla. To zajiskření v očích a olíznutí rtů nešlo přehlédnout. Každá žena je určitě nadšená když vidí, že pořád dokáže chlapa ztopořit i bez dotyků. Že je prostě chtěná.
Z boku postele k ní přistoupím a políbím jí na její rty. Ruka jí automaticky nahmátne mojí maličkost. Sice to není potřeba, protože stojím jako solný sloup, přesto mě jemně přetahuje kůžičku přes žalud. Moc příjemné.
Opouštím její rty a pokračuji přes tvář až na lalůček ouška. Trošku ho zoubkama stisknu a hned cítím, jak jí projel tělem záškub. Pokračuji níž a přes krk se pomalu sunu až k dmoucím se ňadrům. Hroty bradavek jsou krásně vztyčené. Jeden hrot si beru do úst a pohrávám si s ním. Vrní jako malá kočička. Dnes mám, ale i jiné chutě. Vyklouznu penisem z její ruky a polibky přes bříško a pupík se přesunu před její nohy. Zlehka je pokrčím a roztáhnu od sebe. Jsem u cíle. Rty se přisaji na její štěrbinku a ochutnávám vůni jejího těla. Jazýček kmitá sem a tam a prozkoumává vše v jeho dosahu. Rukama mě drží za hlavu, sténá, hází sebou sem a tam, ale já nepřestávám. Musí si to holt vytrpět až k orgasmu.

Po krásném vyvrcholení, hned polibky mířím na její pusinku. Vrazí mi jazyk skoro až do krku a rukou se snaží uchopit můj penis. Jenže já mám jiné plány. Zanořit se co nejhlouběji do její puklinky. Ten pocit, když se postupně sunete až na doraz je neskutečný. Užívám si každý příraz a nejsem sám. Několikrát se mi její nehty zaryjí do zad a vytvoří tam obraz rozkoše. Už i já cítím, že se blíží exploze. Těsně před ní z ní vyklouznu. Hned mě její ručka obejme a žene k cíli. Před první vlnou jí zastavím a pak už jenom vidím jak dlouhý střik přeletí celé její tělo a dopadne až do vlasů. Musím se usmát, na to je děsně háklivá. No co no, neměla mě tak vyhecovat. Zbytek semínka už pokryje její bříško. Dneska jí, ale hodlám ještě poškádlit. Využívám zbytku erekce a znovu se sunu do její jeskyňky. Překvapivý výraz její tváře mluví za vše. Před přívalem slov, jí ústa zavírám polibky. Zhruba po dvou minutách erekce opadá, já se potupně vyplížím ven a svalím se vedle ní na postel. Zhluboka oddechuji a čekám sprdunk. Přisune se ke mě, políbí mě nejprve na povadlou chloubu, poté na rty a potichu řekne: " Ty hajzlíku, doufám, že to nebylo naposled".....

Autor Bulvár, 07.11.2018
Přečteno 888x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí