Překvapení

Překvapení

Anotace: 18+

Po dlouhém dnu v práci..
Se už pomalu chystám domů.
Zhasínám a mám zvláštní pocit.. Takový co ježí i ty nejjemnější chloupky.
Strkám klíče do zámku a v tu chvíli cítím, jak za mnou někdo stojí.
Než se stihnu nadechnout či se jen otočit přitiskneš se mi na zadek, chytneš mě za vlasy a zašeptáš.. „Nekřič“..
Jezdím očima zda někdo není poblíž, ale marně na večer bývá tato ulice liduprázdná.
Držíš mě svým tělem přitisknutou na chladné sklo dveří.
Tají se mi dech, ale zároveň nervozitou vydechuji tak moc až se sklo rosí.
Mám strach, ale cítím i lehké vzrušení.
Jednou rukou mi držíš pevně vlasy. Tou druhou jsi začal jezdit po těle.. Jezdíš po mém kulatém zadečku, stehnech pomalu se plížíš rukou pod mé triko až k prsoum..
Obejmeš ho zlehka, své rty mi přiložíš k uchu a šeptáš, jak se ti líbím..Jak jsi se na mě celý den těšil.. Šepot a tvůj horký dech se mnou dělají divy.
Rukou uchopíš mou bradavku, pousměješ se.. „Copak nám to tu trčí“ Stydím se.
Místo toho, abych měla strach jsem byla již parádně vzrušená, bradavky jsem měla v pozoru a v klíně jsem cítila horké vlhko a to tepání mě dohánělo k šílenství..
Líbilo se ti to.. A já chtěla víc..Líbila se mi ta hra..
Přitiskl jsi se na mě víc.. A já na zadečku cítila i tvé vzrušení.. a zase ten tvůj šepot.. „Podívej co se mnou děláš“
Zasloužila by jsi si přes ten tvůj zadek dostat..
Chytneš mi pevněji vlasy, zakloníš si mou hlavu a ochutnáš mě horké rty.. „ Už se tomu nebráním „ A užívám si tu chemii mezi mno a tebou..
Zajedeš mi rukou pod kalhoty, stiskneš mi zadek a zavrčíš..
Nohou mi něžně rozkopneš nohy od sebe.. Zapluješ prsty do mého klína a vybuchuji slastí, jak je do mě zarážíš..
Bojím se, ale nemohu se soustředit.. Ale co, když nás někdo uvidí.. „Nevadí“
Pomalu, ale jistě odhazuji své obavy stranou a poddávám se okamžiku... Začínám se něžně vlnit v bocích..
Tiše vzdychám slovo „ Prosím“
O co prosíš? Cítím, jak se ti hlas chvěje.. I tvé vzrušení bylo velmi znatelné..
„Prosím, potřebuji tebe“ Dobře... Pomalu mi stahuješ kalhoty a chytneš mě za boky, něžně přirážíš.. Užíváš si to, jak moc po tobě toužím..
Jak se snažím o rychlejší přirážení..Pohladíš mě po vlasech, políbíš na krku a začneš přirážet tak moc.. a já už jsem v jiném světě.. Nikdo kolem mě nezajímá.. Jen ten dokonalý okamžik.. Poslední příraz a oba vybuchujeme zároveň...
Bylo to krásný..
Otočím se, políbím a odcházím..
Autor clarysa, 08.01.2019
Přečteno 1800x
Tipy 6
Poslední tipující: neandrtalec, ZILA78, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

četl jsem před spaním, no uvidíme jaké budou sny

19.10.2023 22:08:58 | neandrtalec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí