Nejkrásnější sex v životě

Nejkrásnější sex v životě

Byl jednou jeden mladej, no, dvacetiletej, nevybouřenej kluk.Pár holek i žen sice již za sebou měl, no, asi tak dvacet, ale sex byl vždy velmi podobný, pěkný, ale podobný.
Jednou v sobotu si s klukama vyjeli na Prahu.Těch pár podniků co se tenkrát nabízelo, bylo beznadějně obsazených a tak skoro jako vždy skončili ve vinárně U Šmelhauzů.Byl to podnik větších rozměrů, kde bylo vždy nějaké to místo volné.
Byl to podnik kde se scházela pražská galerka, dámy pochybné pověsti a pravidelně ho navštěvovala tak zvaná Hraběnka, která zezadu v minisukních vypadala na devatenáct, ale ze předu to byla zmalovaná mrtvola.Prostě kdo ji neviděl, nepochopí.Ale k věci.
Parta čtyř kluků usedla ke stolu, poručila litrovku bílého a začala lovit.

Všichni byli stejně starý a i přesto, že dobře viděli, nezahlédli žádná sympatická a hlavně žádná hezká děvčata.Za nějakou dobu vešly a pak se hnedka usadily tři zralé ženy.Jedna z nich byla tak krásná a sexy, že jednomu z mladíků bylo hnedka jasné co má dělat.Neotálel ani chvilku a vyzval tu tak pětatřicátnici, k tanci.Byla překrásná, lehce plnoštíhlá, prsa plné trojky, evidentně zkušená, zkrátka sexy ženská.
Netrvalo dlouho, tak dvě hodiny, no a jeden z těch čtyř, jeden ten dvacetiletej, nevybouřenej kluk měl tu krasavici v taxíku.
Když přijeli k ní domů, šli se hnedka každý sám osprchovat.Milan šel první a po vysprchování si to zamířil přímo k letišti.Klečel na posteli se zmuchlanou peřinou, která mu zakrývala jeho ztopořený penis.
Ona stála v přítmí mezi dveřmi celá nahá, no né celá nahá, měla na sobě akorát sexy podprsenku.Pak se pomalým krokem vydala k široké posteli a ulehla odevzdaně na znak.Milan už neváhal ani sekundu a náruživě ji roztáhl překrásná pevná stehna.Ona potichoučku sténala a Milan vklouzl svým mužstvím do její vlhké mušličky.


Konec prvního dílu
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 11.02.2019
Přečteno 3507x
Tipy 6
Poslední tipující: mkinka, Krahujec, Kubíno, Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten příběh je zřejmě z osmdesátých let. Pamatuji si hraběnku (také se jí říkalo prabába všech kurev), ještě v osmdesátém devátém se procházela v dlouhých zelených saténových šatech pod kterými měla síťované punčochy, po nábřeží od národního k Mánesu.

13.04.2021 21:36:44 | stromeček

Ano, tento příběh se stal v roce 1982.Tehdy jsme si losovali kdo si vytáhne zlomenou sirku tak jí vyzve k tanci.Odnesl jsem to já, ale do dnes toho nelituji, tančit s Hraběnkou s evidentně vycpanýma prsama a s čtyř centimetrovýma řarama byl zážitek na který do své smrti jistě nezapomenu.Měla tehdy rudé upnuté šaty a poskakovala na jednom místě jako koza:-)

14.04.2021 16:04:10 | Jeněcovevzduchukrásného

mě se kdysi v mládí mém jednou zlitému zalíbilo ve zmiňovaném podniku takové sexmonstrum..avšak když jsem ji /jej/ šel požádat o tanec, odbyla mě chraplavě altovou-spíš už basovou výzvou : "vodpal"..jako na zavolanou se ke mně přitočil vyhazovač-/ můj anděl strážnej / a pološeptem mi stručně nastínil situaci-dotyčná, že je transvestit a že, kdyby o mě stál/a/,mohla/ mi přivodit klidně i újmu na zdraví-"napřed ti hrábne do poklopce pak čórne kešeň-ty blbečku, nenos jí v zadní kapse-hned ztropí strašnej povyk, že do ní děláš a při tý příležitosti ti zpřeláme nejmíň pár prstů-jó dyť todle je známej Vendelín, vohozenej na Bóžu..známá pičus a prstolam"...Tebou zmíněná Hraběnka byla furt v jednom kole a tak jsem záhy vypad...

12.02.2019 03:38:39 | Frr

To je dobrý:-)))
No Jiří já se tenkrát vsadil kdo z nás půjde vyzvat k tanci Hraběnku, no a já to projel.Tanec s ní byl opravdový zážitek, skákala jako koza na jednom místě a mrkala s těma nalemenejma pěticentrovejma řasama o sto šest:-)).No, a jsem rád, že jsem tenkrát tu sázku prohrál, jelikož na to se fakt nedá jen tak zapomenout.

15.02.2019 18:07:44 | Jeněcovevzduchukrásného

haaháááájá se musim smát :-))) :))

12.02.2019 01:41:18 | TVOŘILKA LENKA ČAJKOVÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí