Něco co se nemělo stát

Něco co se nemělo stát

Milan zažil krásný sex, sex nevšední a vzrušující.Byl mladý a ještě dost blbý, a tak udělal něco, čeho dodnes moc lituje.Ne, že by ho mládí úplně ospravedlnilo, to jistě ne, snad jen kapánek.

Jana byla překrásná žena, vyšší, mírně plnoštíhlé postavy, dlouhé a krásné nohy, prsa také nádherná, prostě sexbomba.Milan ten večer zažil jak sex tradiční, tak, ale i sex netradiční.
Jana se chtěla milovat s podprsenkou, naznačila, že si jí chce při milování nechat.Milan to celkem pochopil a milovali se dále.
Potom však Jana po Milanovi chtěla něco ne až tak klasického.Klečela na posteli a levou rukou si z nočního stolku vytáhla robertka.
Milan se nechal pak už jen vést, a byl z toho celej říčnej.Jana uchopila jeho penis a nasměrovala ho tak, aby byl připraven k análnímu styku.
To Milan ještě nikdy nezkusil a tak se nenechal dlouho pobízet a milování pokračovalo a nabíralo grády.Jana uchopila robertka, kterým si střídavě dráždila pochvu a také poštěváčka
Byla čím dál tím víc hlasitější, až začala uvolněně doslova křičet slastí.
Milan ještě něco takového nezažil, bylo to prostě něco fantastického.

No, a ještě jedna věc ho v bytě zaujala, a to, že kam se v pokoji podíval, tam byly pověšeny fotografie mladé slečny.Bylo to, až zvláštní, tolik fotografií, snad deset, prostě divné.
Pak přišlo ráno a oba se domluvili, že Milan již musí odejít.Milan odešel a při odchodu si přečetl její jméno i příjmení na vchodových dveřích.
Milan odcházel nadšený, doslova poblouzněný a na mysl mu stále naskakovalo to její jméno, Jana.
Druhého dne si našel v seznamu její jméno a bojácně zavolal.Zavolal jí s tím, že by jí opět rád viděl, nemohl přece jen tak zapomenout na tu dlouhou a překrásnou noc.
Na druhé straně se ozvalo, prosím?
Tady Milan, ahoj.Na druhé straně delší hrobové ticho.Nevolej mi už, prosím.
Milan nechápal, tak vášnivá a dlouhá noc, nerozuměl tomu.No, snad ten věkový rozdíl?, nejsem její typ?, a nebo, že by byla vdaná?

Milan asi ztratil rozum a druhý den jí zavolal znova.Na druhé straně se ozvalo,
prosím?
To jsem já Milan, víš já jsem
Položila sluchátko.
No, a pak se stalo to, čeho Milan lituje až dodnes.
Najednou se v něm probudila velká zloba.Snad i zhrzenost, ješitnost, pomstychtivost, zkrátka něco tak zlého, co ve svém životě ještě nepoznal.
Měl doslova ďábelský plán, no, a nenávist se navíc k oné ženě, dalším dnem ještě více vystupňovala.
Další den zavolal znova a byl připraven na to, že kdyby se na druhé straně ozval mužskej hlas, tak mu vše dopodrobna řekne.Prostě měl velkou potřebu se pomstít, a to i za to její položené sluchátko.

Tentokrát zavolal a na druhé straně se ozval mužský hlas.
Ano prosím.
Milan byl v tu chvíli nanejvýš nenávistnej, a chtěl jí to co nejvíce osolit.
Pane, dobře mě poslouchejte ....
No, a pak tomu chlápkovi vše do detailů pověděl.Dokonce nezapomněl ani na ten větší počet fotografií s tou slečnou, které byly pověšeny po celém pokoji.
Dnes už Milan ví, a ví to již od svých cirka pětadvaceti, že to co tenkrát udělal bylo nanejvýš Odporné, Zákeřné, zkrátka HNUS.
Co naplat, že toho Milan dodneška lituje, když to nemůže vzít zpět.
Kolikrát ho i napadlo, že ty fotky té slečny mohli být i fotky její dcery, která již byla po smrti.To velké, až divné množství fotek, mohlo být vystaveno i na její památku.Ta žena si už i možná prošla peklem ze ztráty své dcery, a jako by to nestačilo a potká ještě takovýho zmetka.
Milan by se rád dneska omluvil té ženě a to z očí do očí, dal by i rád vysoké odškodnění, aby to alespoň kapánek napravil.
Ale je zde však i otázka, jestli by jí s tím svým setkáním, dnes již cirka sedmdesátileté ženě, znova neublížil.

Boží mlýny prý melou pomalu, ale jistě.
Od té doby co tenkrát Milan ublížil té ženě, neuběhl ani půl roku a Milan Vážně onemocněl, a to tak, že mu šlo doslova o život.Jestli to onemocnění bylo za to co tehdy hrozného provedl, tak to Milan bez diskuzí již dávno přijal, ale co naplat, vrátit se to i tak nedá.


Konec druhé části
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 15.02.2019
Přečteno 2217x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, P.Balam
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rosičko, je to skutečný příběh :-(

17.02.2019 11:24:29 | Jeněcovevzduchukrásného

Radost přísluší duši Tvé, usměj se přeci,vždyť, je přeci stále něco ve vzduchu tak krásného :-)

17.02.2019 11:45:52 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Díky :-)

17.02.2019 11:57:37 | Jeněcovevzduchukrásného

Mám Tě moc a moc ráda,Bratříčku :-)

17.02.2019 11:59:06 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Děkuji, jsi Krásné Boží Stvořeníčko:-)

17.02.2019 12:13:37 | Jeněcovevzduchukrásného

HIhi, i Ty, Zřítelnice méhosrdce i srede našeho Krále Lásky :-)

17.02.2019 12:15:49 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

:-)

17.02.2019 12:22:24 | Jeněcovevzduchukrásného

MOHU se zeptat?Jest to skutečný příběh?

16.02.2019 21:56:10 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí