Diskotéka

Diskotéka

Anotace: Sex s krásným neznámým

Diskotéka
Byl to jenom takový úlet, ale jsem ráda, že se stal. Odehrálo se to na diskotéce. Jen jsem si tak v klidu tančila, můj přítel flirtoval s nějakou holkou. Byli jsme rozhádaní a já se sním chtěla rozejít. Kolem mě tančil sexy kluk, zaujal mě na první pohled. Měl nádherné uhrančivé oči a pod trikem se mu rýsovali svaly. Vyzařoval z něho jistý sex-apeal. Neměla jsem v plánu svého kluka podvést, ale tenhle kluk o mě jevil zájem a já se nechala svést.
Napřáhl ke mně ruku a já se jí chytla. Tančili jsme tělo na tělo, cítila jsem jeho horký dech na krku. Přitahoval mě. Naše rty se setkali v polibku, nebránila jsem se. Hladil mě po stehnech, na zadku a zajel mi pod sukni. Jeho prsty mi masírovali záclonky chránící vchod do mé kundičky. Třel mi klitoris, líbilo se mi, že nás může někdo vidět. Zajel až do kundy, a pěkně ji projel. Postupně přidával prst po prstu až ve mně měl všechny kromě palce. Svaly se mi začaly stahovat a on zrychlil tempo. Políbila jsem ho. Konečně mě někdo dokázal uspokojit, Mým sexuálním partnerům se to doposud nepodařilo.
Chytil mě za ruku a odváděl na záchod. Byli tam nějací týpci, ty vyhodil. Strčil do mě, až sem sebou praštila o zeď. Strhla sem z něho košili a rozepnula mu kalhoty. Měl úžasně vypracované břicho. Klekla jsem si a začala kouřit jeho penis. Vyzkoušela jsem novou praktiku- dávala jsem si jeho penis do úst až po kořen. Nadavovala jsem se, ale pokračovala dále. Líbilo se mu to. Začala jsem mačkat varlata a pak jsem je sála a jemně kousala jejich kůžičku. První slova určená mě, která za celou dobu řekl byla polykej. Přesunula jsem tedy svá ústa před jeho penis a ručkou jsem ho dovedla k orgasmu. Semeno bylo teplé a i když mi nechutnalo spolkla jsem ho. Objela jsem jeho penis jazýčkem a očistila ho od semene.
Chvíli jsme si odpočinuli.
Moje kundička už byla zase připravená, tentokrát přijmout jeho úd. Vyzývavě jsem se na něj podívala. On mě beze slov políbil a naše rty se spojili v dlouhém touhou naplněném polibku. Začal laskat moje prsa, která mám obzvlášť citlivá. Začali se mi podlamovat kolena. Už jsem to nemohla vydržet. Klekla jsem si na všechny čtyři a našpulila na něj svůj zadeček. Mimo očekávání si smočil prsty v mé kundičce a pak mi zajel do análu. Jemným pohyby uvolnil mé svalstvo. Náhle do mě pronikl svým penisem. Bolelo to, ale za tu následnou slast to stálo! Rytmickým pohybem mě rychle dováděl k orgasmu. Zařvala jsem ať zrychlí. Cítila jsem jak se do mě rozlilo jeho sémě. Padla jsem naplněním.
Za jeden večer mít dva úžasné orgasmy po tak dlouhé době.
Už nikdy jsme se neviděli.
Autor Lesli, 27.02.2007
Přečteno 3902x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím,že v dnešní době by to už nikdo nikdy neudělal jen,tak na díze se s někým vyspat.... kůli AIDSU....takže do tvojí povídky jsem se nedokázala reálně v cítit jako do jiných.Doufám také,že to nebyl tvůj osobní prožitek ,jako udělat tohle klukovi taky dost ubohý....No nemá to hlavu ani patu a chtělo by to více propracovat jinak nápad dobrej,ale ta díza no.............Neber to nijak osobně jen můj názor díky =o)

17.05.2007 19:32:00 | Kájinka

Teda musim souhlasit s předchozími komentáři... Nemá to děj, jsou to jen naplácané věty "bez hlavy a paty". A mimo to, proč mám pocit, že se to ani nemohlo stát? Chybí mi tam logická podstata...

02.03.2007 06:00:00 | Katherin

Hm. To se nestalo viď? Stejné věty, stejné nápady, stejný začátek, stejný konec. Jako kdyby sis něco přečetla na internetu a přeházela věty. Prostě slabota. Podobných dílek je tady na literu dobrá tisícovka...

28.02.2007 06:47:00 | Daniel S.

Je to dobré...ale nevím jestli jsou to tvé masturbační fantazie nebo osobní prožitek.Četl jsem víc věcí-protože sex lidi udivoval,udivuje a bude udivovat stále,jestli si zdokonalíš slovní zásobu a do svých textů přidáš děj-příběh...můžeš psát dobré erotické-nebo pornografické texty.Držím palce.Aještě-v soukromém životě ti přeji vedle báječného sexu...taky lásku...a sebeúctu.

27.02.2007 21:00:00 | S&made

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí