Jsem doma

Jsem doma

Anotace: Lásko chci Tě

Ahoj lásko, volám jen co vejdu do dveří. Vzápětí se už se ke mně řítíš jako velká vod a se šibalským výrazem mi vpadneš mi do náruče a hned rukama zajíždíš pod tričko.
Jemně tě hladím po zádech a s příjemným mražením si užívám tvé studené ruce kterými mé doteky oplácíš. Přejíždím Ti rty přes tvář až k ušnímu lalůčku, který chytám do rtů, zároveň s tím cítím, jak mi jednou rukou láskyplně zarýváš drápky do zad a druhou sjíždíš dolů k hýždím. Mé ruce si zatím našli cestu pod tvou halenku, levačkou vyhledávám háčky podprsenky a pravou rukou na bocích si Tě tisknu k sobě.
Cítím, jak mi rukama vyjíždíš po těle a zaplétáš mi je za krkem, Já naopak začínám sjíždět níž a chytám tě za prdelku, s polibkem na rty tě se smíchem zvedám a odnáším do ložnice.
Posazuji Tě na postel a zároveň z Tebe stahuji tričko i s podprsenkou. Už máš volné ruce a hned pomáháš z trika mě. Naše ruce klesají, a zatímco tvé se zastavují kolem mého krku, ty mé pokračují níž. Líbám tvé plné rty, přičemž se pokládáš na záda. Mé ruce kloužou kolem tvých prsou stále níž až narážejí hranu legín, které máš stále na sobě. V tu chvíli se naše rty oddělují, cítíš, jak se mé rty přesouvají na tvůj krk a můj horký dech pod ouškem kam vzápětí vtisknu několik polibků. Aniž bych oddělil své rty od tvé hebké kůže, pomaličku jimi klesám až na hranu legín. Zvedáš svůj oblý zadeček a za doprovodu mých rtů na levém stehnu a lýtku Ti je zároveň s kalhotkami svlékám. Tisknu své rty na pravou nohu a polibky, pomalu po vnitřní straně, stoupám vzhůru, přičemž Ti lehce rozevírám stehna. Z mého roztřeseného dechu poznáváš, jak moc jsem vzrušený a s příjemným mravenčením cítíš jak se mé rty blíží k Tvému klínu. Dotýkám se rty tvých pysků, mé ruce Tě chytají a zadeček a ty ani nevíš, jak své tvé prsty ocitají v mých vlasech. Jednu ruku přesouvám po třísle až prsty maličko rozevírám pysky, zároveň s tím, můj jazyk nalézá klitoris, přesouvám na něj i své rty a lehce ho mezi ně vsávám. Cítím jak se celá chvěješ a prstem začínám projíždět mezi závojíčky, nalézám vstup do Tvé jeskyňky a kroužím po obvodu.
Velice pomalu do Tebe začínám vnikat jedním… druhým prstem a nepřestávám kroužit, zatímco stále saji klitoris.
Prsty se dotýkám čípku z obou stran. Cítím, jak se s přívalem orgazmu celá napínáš a tvé slastné sténání mě téměř zbavuje posledních zbytku sebekontroly. Rty stopám přes tvé bříško a tvé ruce mi se z mých vlasů rychle přesouvají k přezce pásku, který mi rychle rozepínáš Vzápětí povoluješ i knoflík a zip. Už Ti nic nebrání a ty kalhoty s boxerkami stahuješ z boků. Zkouším se stáhnout, abych si je mohl úplně svléknout, ale to mi nedovoluješ. Přitahuješ si k sobě mé rty a opětuješ mé vášnivé polibky. Těly si vycházíme vstříc a samovolně do tebe vnikám. Zarýváš mi nehty do zad, což už skoro nevnímám a po dvou přírazech se dostáváš znovu na vrchol. Lehce omámeně ležíš a oba si užíváme pocit toho, že jsem v tobě. Každou buňkou vnímáš mou ruku, kterou kopíruji křivky tvých boků, prsou, tváře. Účinky orgazmu pomalu odeznívají a já začínám znovu přirážet. Naše rty a jazyky se znovu setkávají, naše těla jsou v plném souznění a už ani nevnímáme jejich hranice. Společně se dostáváme na vrchol, najednou pro nás přestává existovat celý vesmír a jediné co jsou naše smysli schopné pojmout je společný vrchol. To, jak se tvá kundička kolem mě stahuje a zaplňuje se semenem.
Přepadáme na bok, bez toho, abych z Tebe vyklouzl a stále spojení usínáme…
Autor Ertzy, 16.05.2019
Přečteno 2318x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ach pozbývám slůvek...tolik tooouhy...waw

18.06.2019 01:23:15 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Děkuji za pozitivní hodnocení (i přes tu hromadu chyb a překlepů) :-)

25.07.2019 21:14:58 | Ertzy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí