V práci

V práci

Stojíme opření o zeď, a povídáme si. Chvilku o tamto, chvilku o tomhle. Až jsem se dostali k lechtivému tématu. Děláme narážky, dvojsmyslné poznámky a já cítím, jak začínám být vzrušený. Najednou mě překvapuje letmí dotyk v rozkroku, přímo na mém ztopořeném penisu. Bojuji se vzrůstající touhou a pocitem zodpovědnosti, přeci jen oba jsme v práci. Ale když se na tebe tak dívám a vidím chtíč v tvých očích, začíná mé vzrušení převládat.

Rozhlížím se kolem a když nikoho nevidím, stavím se proti Tobě a za Tvou maličkou bradu si přitahuji Tvá ústa. Naše rty se střetávají a lehce mě koušeš do rtu. Trochu se odtáhnu zatímco mé ruce zkoumají křivky tvého těla. Dívám se Ti do očí a vím, že po mě toužíš stejně jako já po Tobě. Chvilku se na sebe díváme a je nám oběma jasné že máme jen jednu možnost. Stále v okolí nikdo není, a už rychlý krokem míříme k toaletám (naštěstí jsou těsně po rekonstrukci a úklid odvádí skvělou práci).

Vpadli jsem do nejbližší kabinky a už ke mě stojíš čelem a svlékáš si halenku. Sotva jsem zavřel dveře a už mi rozepínáš, ve švech praskající, kalhoty. Lačně bereš můj úd do úst. Tvé rty se dotýkají žaludu a já slastí div neztrácím vědomí. Všímáš si toho, s rošťáckým pohledem vstáváš, přičemž ze mě stahuješ tričko. Tvé rty se mi tisknou k uchu a šeptáš mi ( raději se posaď drahý).

Poslušně si sedám a už máš nadzdviženou sukni, sedíš mi na klíně a mou hlavu tiskneš mezi svá ňadra a já cítím jak jsi vlhká. Rukama Ti stoupám po stehnech až k tvé nádherné prdelce a s překvapením zjišťuji, že nemáš kalhotky. Teď už se málem neovládám. Odtahuji se od tvých vnadů a Vášnivě tě líbám. Držím tě za boky a lehce si tě přizvedá a Ty mi rukou po hrudníku sjíždíš až do klína kde chytáš mé kopí. Vzápětí na mě se zasténáním dosedáš a já mám co dělat abych nevystříkl. Držím si tě na sobě a stále se líbáme. Cítíš jak mé sevření povoluje a začínáš se pomalu přizvedávat a zase klesat přičemž ještě lehce kroužíš pánví. Máš zakloněnou hlavu a Tvé vzdechy jsou stále hlasitější a dosedy tvrdší. Cítíš jak se blíží mohutný orgazmus a Víš, vzhledem k tomu, že sténám téměř stejně hlasitě jako ty, že můj vrchol už taky není daleko. Už je to tady,Tvé tělo se propíná v návalu slasti ty v tu chvíli už nic jiného nevnímáš. Já tě držím v pase a jak cítím napětí tvého těla, rytmické stahování kundičky, a pramínek tvých milostných šťáv stékajících mi po šourku, přichází na mě orgazmus také. Propínám se proti Tvému klínu a úplně tě vyplňuji.

Nevím, po jak dlouhé době zase začínáme vnímat více než svá těla. Naposledy se vášnivě políbíme a ty sesedáš. Rychle se oblékáme a trošku po sobě uklízíme. Opatrně vykukuješ z kabinky a ze dveří, já probíhám ven a vracíme se zpět na naše stanoviště.

Každopádně oba víme, že to dnes nebyl náš poslední sex.
Autor Ertzy, 17.05.2019
Přečteno 1129x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí