V páře

V páře

Anotace: A jak to bude dál?

Je deštivo, a tak jsme v bazénu. Jen si spokojeně lenošíme ve vířivce a ty se o mě opíráš a vyprávíš mi o svém dni v práci. Jak Tě mám o sebe opřenou, prsty Ti jemně přejíždím po boku, vyjíždím těstě k úrovní hladiny, kopíruji profil tvého ňadra a zase se vracím zpět na bok. Tento manévr několikrát opakuji.
Dovyprávěla jsi, a už jen spokojeně ležíš a užíváš si bublinky a mé dotyky, které mi ostýchavě začínáš oplácet rukou na vnitřní straně mého stehna. Najednou se zvedáš a se slovy „pojď do páry“ mě taháš na nohy. Protestuji, a naopak tě stahuji zpět do vody, podvoluješ se mi, sedáš mi do klína a cítíš že začínám být vzrušený, se smíchem mě letmo mě líbáš a vyskakuješ zase na nohy. Tentokrát se tedy zvedám i já a následuji tě z vody. Cítíš, jak se ti na chladnějším vzduchu dělá husí kůže a chvátáš do páry. Během okamžiku tě doháním a naše prsty se proplétají.
Už vcházíme do páry a s upokojením zjišťujeme, že tam nikdo není. Vybíráme si nejvzdálenější kout, kde ve výhledu od dveří ještě překáží sloup. Sedáme si, nechávám Ti ruku za zády a jak dosedneš přitahují si tě co nejtěsněji k sobě. Cítíš, jak tě hladím po bříšku a boku, přičemž se stále více posouvám vzhůru. Začínáš si uvědomovat, jak Ti vzrušením vlhne klín. Pokládáš mi hlavu na rameno a nevnímáš nic kromě mé ruky na tvém těle. Už tě hladím po ňadrech a místy je lehce mnu. Cítíš, jak mé prsty neomylně nalézají tvou bradavku, kterou mezi ně svírám a trošičku táhnu. Druhou rukou zatím kroužím kolem druhé, slastně vydechneš a prsty mi sevřeš stehno. Bradavku Ti pouštím a pomalá Ti sjíždím po bříšku, rozevíráš stehna, akorát když se dostávám na hranu kalhotek. Dlaní ti přejíždím po stehně, přičemž se prstem dotýkám i pysku. Když už nemám kam klesat přesouvám dlaň do tvého klína. Pomaličku vyjíždím vzhůru, cítíš mě po celé ploše se zvýšeným tlakem mezi pysky, takto tě hladím a zatím co jemně sténáš, líbám tě na krku. Jsi vzrušená k zbláznění a vyjíždíš mi po stehně až do mého klína, zjišťuješ, že jsem stejně vzrušený jako ty a už to nemůžeš vydržet. Rychle se otáčíš, zatímco si lehám osvobozuješ mi úd z plavek. Držím tě v pase a ty se rychle přesouváš nad mně rukama ti sjíždím na prdelku a až do klína. Odtahuji ti plavky, přičemž cítím, jak jsi doširoka otevřená. Cítíš teplo mého žaludu na kraji tvé jeskyňky a v okamžiku kdy do Tebe vnikám prudce dosedáš a začneš divoce přirážet. Cítíš, jak se blížíš k vrcholu rukama na mém hrudníku cítíš, jak se napínám, ty už jsi také skoro na vrcholu a v okamžiku kdy tě začínám plnit semen, v tobě exploduje nálož rozkoše, jen s vypětím zbytku sil se ovládáš abys nevykřikla moc nahlas. Celá zadýchaná si na mě leháš. Oba lapáme po dechu, ale pomaličku se uklidňujeme a začínáme si uvědomovat své okolí a slyšíme nepatřičný, leč známí zvuk. Sesedáš ze mě, upravuješ si plavky a já rychle sedám a schovávám své nářadí. Chviličku nám trvá, než nám dojde, že je to zvuk přirážení a v protějším rohu vidíme jiný milující se pár…

A jak to bude dál? :-)
Autor Ertzy, 29.05.2019
Přečteno 1297x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí