Pokračování čajového obřadu

Pokračování čajového obřadu

Za paravánem jsem stáhl triko a kraťasy. Víc jsem toho na sobě neměl, rád chodím na ostro. Sarong zavázal z boku na uzel a vydal se vstříc vzrušující budoucnosti. Příjemný dotyk látky mě vzrušoval. Byl jako lehký dotyk ženské dlaně na mém lingamu ( přirození, pohlaví, čuráku-pro neznalé tantry).
„ Seznámíme se navzájem“, pokynula bohyně, abych se zastavil. Vstala a sešla z podia ke mně.
„Já jsem Káma,“řekla hledíc mi do očí, s dlaněmi v pozdravu namasté. „Jindřich“ představil jsem se a aniž jsem si uvědomil v pozdravu namasté. Rozpojila ruce a dlaněmi mi sjížděla vlasy, obličej, krk., jak její doteky byly vzrušující. Ona pokračovala dál, ramena, přes hruď břicho, slastně jsem odychoval, cítil ztopoření. Ucítil jsem její ruku přes sarong na lingamu, nejprve jemně po něm klouzala nahoru a dolů. Pak přestala a zatlačila na něj silněji. Cítil jsem jak vnímá v něm můj tep a orosení i přes sarong.
Pustila ho a sklonila se k mým nohám. Dotýkala se prstů nohou a vzrušeně dýchala. Hladila prsty na nohou. Rukama pomalu stoupala po lýtkách, ke stehnům až zajela pod sarong na hýždě. Hlavu zakloněnou s očima upřenýma nahoru, co to se mnou dělá. Vzrušeně jsem dýchal a snažil se, abych se neudělal. Rukama hladila hýždě až zajela rukou mezi nohama přes koule k lingamu. Jen chvíli pak ruku odtáhla stoupla si a jemně přitiskla k sobě. Nádherné cítit její ňadra na těle a její klín přitisknutý k mému ztopoření. Několik nádechů a výdechů byli u sebe jak jedna bytost. Odtáhla se uvolnila objetí.
„ Ještě se musíš seznámit s ostatními obřadnicemi,“ s úsměvem se rozloučila a odešla si sednout na podium.
Autor lingam, 21.06.2019
Přečteno 1169x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ptali se mě jestli jsem už něco měl s nějakou holkou - a já jim řek, že jasně
ptali se mě kolik jsem jich stačil poznat - a já jim řek, že spousty
ptali se mě co jsem s nima dělal - no a já jim řek, že úplně všechno
řekli mi: To už jseš teda velkej chlap - a já jim řek, no jasně (jsem přece lingam)

21.06.2019 14:16:55 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí