Vášeň a touha.

Vášeň a touha.

Anotace: Láska.

Cítila jsem jeho dech na své tváři. Cítila jsem teplo jeho kůže. Věděla jsem, že je to špatné. Že je špatné tohle cítit, ale já to cítila. Cítila jsem tu spalující vášeň, která mým tělem proudila jako o život. Srdce mi tlouklo a já se snažila nezhroutit se. Prstem se dotkl mé dlaně a pomaličku ho posouval víš až se dostal k mému krku. Sklonil se a já na sobě téměř cítila jeho rty. V ten okamžik jsem se otočila a dívala se mu do očí. Viděla jsem v nich stejnou touhu, jakou jsem cítila na každém milimetru svého těla. Nikdy v životě jsem netoužila po ničem víc než po tomhle. Po možnosti dotknout se ho. Políbit ho. Cítit ho v sobě. Pomalu, opatrně, jsem zvedla ruku k obličeji a pohladila ho po tváři. Přejela jsem prstem po jeho rtech a cítila jeho letmý, tichý vzdech, který se mu dral z úst. Nadechla jsem se a vytáhla se na špičky. Položila jsem obě dlaně na jeho rozpálené tváře a políbila ho. Jemně, bez spěchu. On ovinul ruce kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž. Cítila jsem mravenčení po celém těle. Cítila jsem, že ho potřebuju. Věděla jsem, že od této chvíle, si ho už nenechám odejít. Věděla jsem, že ten pocit, co jsem měla v srdci, není jen touha a vášeň, ale láska. Rizí a opravdová. Ta jediná správná.

Autor Romi176, 03.07.2019
Přečteno 989x
Tipy 6
Poslední tipující: Básník Karel, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí