Lucka K. v sauně

Lucka K. v sauně

Nečekaná sauna
Jmenuji se Lucka a povím vám jeden příběh . S přítelem chodíme každý víkend plavat a jako každý jiný čtvr jsme se rozhodli že půjdeme až na večer kdy už tam moc lidi nebývá a aspoň je na to plavání klid . Dorazili jsme na místo zaplatili si dvě hodiny plavání a každý se šel převléci . Sešli jsme se u bazénu a šli hned plavat všimli jsme si ze tam je maximálně už tak šest lidi takže jsme tam byli téměř sami . Po půl hodině plavání jsme si řekli že si dáme vířivku . Povídali jsme si a řešili jsme výlet co se mel v nejbližší době uskutečnit . Po pár minutách jsem řekla ze půjdu ještě do sauny a a přítel ze půjde ještě plavat a pak se sejdeme u bazénu . Vešla jsem do sauny kde seděli dva chlapi sedla jsem si naproti a odpočívala . Cítila jsem jak mě oba stále sledují když tu se se mnou začali bavit ze si mě nepamatuji a jestli chodím plavat často . Jeden si přisedl blíže a pověděl mi to jsou ale kozy s těma bych si hnedka pohrál druhý si sedl vedle mě z druhé strany . Viděla jsme jak se jim rýsují jejich klády přes plavky . Po chvilce mě začali hladit po nohách bříšku a sundali mi postupně horní i spodní díl plavek já jim mezitím hladila ty jejich macky než si je vyndali a já je oba začala honit bylo to vzrušující a já cítila jak mi vlhne kundička . Jeden z těch chlapů si klekl a začal mi přes ni jezdit jazykem a byl to úžasný pocit když mi ji jazýčkem dráždil a nezapomněl si s ni hrát i prstíkama . Pak si oba stoupli přede mě podívali se na mě a jen ukázali na zem se slovy a teď nám je pořádně vykuř ty kurvičko jedna . Klekla jsem si a vzala si jeden penis po pusinky . Byl to pořádný macek jazykem jsem si hrála s jeho koulema dráždila ho na špičce když v tom mě chytil za hlavu a začal mě šukat do pusinky a přirážel takovou rychlostí až jsem myslela že mě tím pérem udusí. Pak přišel druhý a já jsem si hrála pusou i s jeho pérem . Potom chtěli abych si klekla na čtyři jeden si stoupl za mě a vrazil mi ho do moji vlhké a nadržené kundičky druhému jsem ho mezitím kouřila . Cítila jsme jak do moji kundičky pozvolna vniká a začíná pomalu přirážet po chvilce zrychlil a šukal mě takovou silou že jsem měla co dělat abych nekřičela . Druhý navrhl že si užijí oba najednou lehl si na zem a já si na nej sedla a nechala ho aby mi ho vsunul do kundičky a druhý přišel a vrazil mi ho do prdelky . Byl to skvělý zážitek když do mě oba vráželi ty svoje klády a polil mě pot když oba zrychlil a přidali na tempu . Najednou si oba nade mě stoupli a začali si je ještě honit dlouho netrvalo a celou mě postříkali . Překvapilo mě kolik spermatu v sobě měli sperma jsem měla přes obličej až na prsa a břicho . Oblekli se a při odchodu mi jen řekli Tak snad sis to taky užila .
Autor Davejezz, 10.12.2021
Přečteno 2361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč jsou na konci vět mezi tečkami mezery z obou stran? Co to je za módu? A to pomíjím tu nahňácanost textu bez jakýchkoliv odstavců. V takové úpravě se to nedá číst.

10.12.2021 21:16:32 | Schíza

Dovolil bych si poznamenat, že tohle není erotika, jen polostupidní pornografie.
Za mnoho let v sauně (i společné) k ničemu takovému nedošlo. Už proto, že sauna je o duši. Ta druhá část finského přísloví o sauně říká, že v sauně zlost shoří.

10.12.2021 14:43:13 | Lesan-2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí