Lucka K. zkouška

Lucka K. zkouška

Dnes byl den kdy Lucku čekala zkouška u profesora a jelikož na této známce hodně záleželo rozhodla se že nenechá nic náhodě a že udělá vše pro to aby z ni vyšla nejlépe .
Oblékla jsem si černou sukni tu nejkratší co jsem doma našla tak krátkou že kdykoli bych se moc ohla každý by hned viděl že jsem si pod ni vzala černo červená krajková tanga bílou bílou košilku pod kterou prosvítala podprsenka ladící ke kalhotkám a vše sem doplnila černými punčoškami . Přišla jsem tak akorát včas profesor mě pozdravil a pozval dovnitř učebny kde měla proběhnout zkouška . Po pár minutách mi sdělil že by to viděl nejlépe na průměr a že by to chtělo ještě zlepšení . Podívala se na něj a prosila ho že na té známce mi opravdu záleží a že udělám cokoliv abych si ji zlepšila . Na to profesor zpozorněl sedl si vedle mě . A pověděl mi že by tu jedna věc byla a přitom mě pomalu začal hladit po noze . Poté se přesunul k mojí košilce a pomalu mi rozepl každý knoflík svlékl jí a posadil si mě na stůl sundal mi podprsenku a začal mě líbat a přitom si hrál s prsama a hlavně bradavkami nebyl spokojen dokud se mi vzrušením nevzpřímila . Z úst se přesunul k prosům a začal je líbat a jemně kousat . Mezitím si sundal kalhoty a vytáhl svůj penis sundal mě ze stolu ať si kleknu a strčil mi ho do pusy hrála jsem si s nim jazýčkem olizovala mu špičku jako by to bylo lízátko a přitom si rukou hrála s jehož koulema . Pak mě chytil za hlavu a začal sním přirážet sice jsem se ho snažila mírnit ale držel mě tak silně že jsem nemohla nic dělat po chvilce zrychlil tak že jsme měla pocit že mi jeho péro začalo narážet až na mandle . Ani nevím jak dlouho to trvalo když tu mě chytil abych si stoupla svlékl mi sukni a kalhotky punčošky mi nesundal že ty mi nechá ohnul mě o stůl roztáhl mi nohy od sebe a cítila jsem jak je péro vniká do moji vlhké kundičky . Ze začátku byl mírný a přirážel pomalu a během toho mě hladil po zádech nebo prsou pak mě chytil za vlasy a začal přirážet rychleji a rychleji z mého oddechování jsem spíš začala křičet ale on nepřestával a dál mě šukal pak ho vytáhl a vrazil mi ho do zadečku . Pak si mě na stole otočil takže jsem seděla přímo proti němu a opět mi ho vrazil do kundičky a přirážel teď už mírněji a přitom mě líbal na prsou a kousla bradavky netrvalo dlouho a řekl mi ať si kleknu že už bude cítila jsem jak mi jeho teplé semeno stříká na obličej který jsem měla celý pokrytý jeho spermatem . Zbytek jsem mu z penisu slízla jazýčkem . Po tě co jsem si otřela obličej a oblékla mi profesor sdělil že jsem zkouškou prošla bez chybičky .
Autor Davejezz, 13.12.2021
Přečteno 1676x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí