Lucka K a Balíček

Lucka K a Balíček

Jmenuji se Lucka a povím vám svůj příběh s balíčkem . Je to už pár dní co jsem si objednala domu nějaké věci a v pátek dopoledne mel dorazit nikdo ten den nebyl jiný doma tak jsem koukala na televizi . Když tu se ozval telefon a v něm kurýr že je před domem a má pro mě balíček . Jelikož ten den bylo teplo a já ještě nikde nebyla měla jsem na sobě jen kalhotky a košilku . Jelikož už byl kurýr před domem vyšla jsem jak jsem byla oblečená . Když mě kurýr spatřil neodpustil si poznámku že je hned to doručování hezčí a že mám luxusní prdelku a pořádný melouny . Nic jsem na to neřekla . Když jsem viděla že balíček je mnohem větší než jsme myslela poprosila jsem kurýra aby mi s tím pomohl dovnitř ochotně na to kývl a vzal balík a šel za mnou poprosila jsem ho ať ho dá do pokoje a když jsem myslela ze už je na odchodu a otočila se na nej už mu z kalhot trčelo péro a honil si ho . Moje hlava sice váhala ale kundička už vlhla a chtěla to jeho péro . Než jsem se rozhodla co dál stál vedle mě a už mi sundaval košilku a kalhotky při tom mě líbal a laskal na krku líbal a cumlal bradavky . Rukou mi hladil kundičku a já cítila jak do mě postupně sunul jeden prst a pak přidal další dva a začal mně prstit. Já mu ho během toho honila . Po té si mě posadil na stůl a začal mě na ní líbat a lízat užívala jsem si ten příjemný pocit když mě dráždil jazykem . Stoupl si a na nic nečekal a vrazil mi tam to svoje péro a začal plynulými pohyby vnikat do mojí kundičky byl to skvělý pocit při tom co mě šakal si hrál s mýma kozama a hlavně s bradavkama a postupně začal zrychlovat a přidal na intenzitě . To už jsem nevydržela a přestala se kontrolovat abych nebyla slyšet a začala jsem křičet at nepřestává a šuká mě dál. Pak zase zvolnil a přirážel pomaleji . Náhle mě otočil břichem na stůl a vrazil mi ho do zadečku a jen mě plesknul přes zadek a řekl mi vojedu ti i prdelku a určitě se ti to bude líbit . Musím říci že jsem byla nesvá ale nijak to nepříjemné nebylo spíš naopak bylo to něco jiného . Během toho co mi šukal zadeček se mě jen zeptal tak kam to chceš nastříkat , než jsem cokoli řekla vytáhl ho chytl mě abych si klekla a postříkal mě celý obličej a ještě si ho nakonec nechal vykouřit .
Autor Davejezz, 14.01.2022
Přečteno 1227x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí