Poznávání

Poznávání

Stojím v parku, čekám na autobus a vzpomínám jak jsem tu stála naposledy.
Byla zima, chvíli před vánoci. Byla jsem opilá a nějakej kluk mě tu dostával do kolen. Celý večer mě nenechavě sváděl. Nenápadně se mě dotýkal. Bylo to nebezpečný a o to víc vzrušující. Měla jsem sednout na autobus a jet domů. Pořád mě přemlouval ať nejedu sama , ale jedu s ním. Měli jsme za sebou hezký společný večer, byl neodbytný a ja opilá a nadržená. Šeptal mi do ucha jak moc mě chce. Vždycky když mě chytil kolem pasu a přitáhl si mě k sobě aby mi mohl šeptat do ucha, snažila jsem se od něj odtáhnout. Tak moc jsem po něm toužila. Hrála jsem nedostupnou, ale nevydržela jsem nesáhnout si, jak moc je nadržený. Byl… Až jsem z toho podlehla. Odvedl si mě domů. Dělal se mnou věci co nikdo jiný předním. Vysvlékl si mě. Sundal mi úplně promočené kalhotky a užíval si to. To jak voněly, jak mokré byly. Jenom diky němu. Ohnul mě a za to, že jsem se předtím bránila a provokovala ho, mi dal co proto. Našel si rákosku za gaučem. Vnímala jsem každou ránu. Dováděl mě k šílenství. ujišťoval se, že jsem v pořádku. Byl opatrný a přitom tak tvrdý. Teď mě mrzí, že jsem přitom neviděla jak se tváří. Chtěla bych vidět jeho oči. Uspokojovalo mě to, jakou měl nade mnou moc. Šeptal mi, že jsem jeho. Přitom mě prstil, užíval si i můj anál. A pak další rána. Líbal mě na každé rance, říkal mi, že už je to dobrý. Obejmul mě a pak si mě vzal. Tvrdě, nemilosrdně, ale s takovou neuvěřitelnou péčí. Šukal mě, dokud jsem neprosila aby na chvíli přestal. Pak si lehl pode mě a postříkal jsem mu obličej. Trošku se v tom topil. Bylo toho tolik a nešlo to zastavit. Znovu si mě vzal. Nalehl na moje tělo, chytil mě pod krkem a já ještě přitlačila. Měl nade mnou neuvěřitelnou moc. A pak to přišlo. Dráždil mi klitoris, díval se mi hluboko do očí. Vzdychala jsem nahlas a nemohla popadnout dech. Povedlo se mu to. Udělal mě. Dovedl mě k orgasmu a pak mě jenom držel. Dlouho. Byl tam pro mě. Pomalu přirážel abych si ten stav udržela ještě nějakou chvíli. První orgasmus při sexu. Byl to nejlepší sex, které jsem do té doby měla. Nechtěl tomu věřit.
Dala jsem si sprchu, zavolal mi taxík a jela jsem domu.
Netušíc co mě s ním ještě čeká…
Modřiny jsem měla na zadku ještě 14 dní poté.
Autor moon.light, 05.03.2022
Přečteno 1122x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí