Sešli jsme se u rybníka

Sešli jsme se u rybníka

Anotace: Jeden horký letní den, jedna pláž u rybníka a 3 různé úhly pohledu. Snad se bude líbit, zpětnou vazbu ocením! Díky a příjemné čtení. :)

Roman

Půlka července, hodina po poledni. Slunce za okny mého bytu rozpaluje ulice města nad únosnou mez a já se snažím dodělat alespoň část rozdělané práce. Už teď lituji, že jsem dnes nevyužil klimatizované kanceláře, ale zvolil jsem práci z domova. Živím se jako finanční auditor a tak není problém občas využít možnosti home-office. Navíc nám před měsícem nastoupila nová vedoucí, která má potřebu nás neustále kontrolovat, a já chtěl mít dnes klid na práci. Přitom je to taková hezká žena, ale tváří se neustále hrozně vážně. A smysl pro humor jí očividně taky nebyl nadělen. Prostě kariéristka. Opouštím myšlenky na vedoucí a snažím se vrátit k práci.

Moc mi to ale nejde. Sedím sice před notebookem, zírám do obrazovky, ale jediné na co se zvládám soustředit, jsou kapičky potu, které mi stékají po těle. Ještě asi půl hodiny zkouším donutit přehřívající se tělo ke spolupráci, než laptop zaklapnu, odlepím se od židle, ze skříně vytáhnu plavecké kraťasy a rychle se do nich obléknu. Propocené domácí triko vyměním za bílý nátělník, do batohu přibalím osušku, banán a láhev s vodou. Z komody seberu sluneční brýle a už vybíhám z bytu. V kolárně popadnu kolo a rychle se přesouvám směrem k nedalekému rybníku. Můj plán je jasný, na pár hodin se zašiju u vody, osvěžím tělo i mysl a večer práci dodělám. Ulice města po chvíli vystřídají pole a louky a za pár minut mě už vítá hlavní pláž plná lidí. Minu ji a pokračuji na jednu z vedlejších plážiček. Sice je bez občerstvení, ale za to je tam mnohem větší klid. Kolo parkuji pod jedním ze stromů, rychle ho zabezpečím zámkem a pak už se vydávám hledat vhodné místo, které bych mohl okupovat.

Pláž je asi 30 metrů dlouhá, písčitá a nachází se tu odhadem 10-15 lidí. Rychle ji přeletím pohledem a zkoprním. Jedním z lidí na pláži, pár metrů vedle místa kde teď stojím, je Petra, moje šéfová. Leží na břiše a dívá se přímo na mě. A nevypadá zrovna moc nadšeně, že mě tu vidí. Polknu, pozdravím ji lehkým kývnutím hlavy a pokusem o úsměv. Ještě vteřinu nebo dvě se na mě kouká a pak odvrátí hlavu. No co se dá dělat, teď už nemá cenu odsud mizet, najdu si tedy volné místo co nejdále od Petry, shodím ze sebe nepotřebné svršky a jdu se osvěžit do vody. Voda je tak akorát, aby se člověk zchladil, ale při pohybu mu nebyla zima. Odplavu tedy směrem do středu rybníka a můj mozek opět začíná fungovat. A mé myšlenky se opět stáčí k Petře. Proč musím mít tu smůlu, a potkat ji tu zrovna dnes, kdy jsem si vzal práci domů. To mi určitě dá ještě pěkně sežrat. Otočil jsem se a pomalu plaval zpět ke břehu. Můj pohled už z dálky zaujala žena ve svítivých žlutých plavkách. Když jsem připlaval o kus blíže, zjistil jsem, že je to Petra... Jak ležela na pláži, vůbec jsem nevěnoval pozornost tomu, co má na sobě. Ale musím uznat, že postavu má parádní. Vysportovanou tak akorát, blond vlasy kousek nad prsa, která se zdají být pevná, přesně do ruky, a pevný kulatý zadeček. No dal bych si říct, proběhlo mi silácky hlavou. Má 4 měsíční abstinence se začala hlásit o slovo, naštěstí chladná voda mě ochránila před nechtěným faux-pas při vylézání zpět na pláž. Ulehl jsem na osušku a vychutnával si sluneční paprsky, které dopadaly na mé tělo. A jelikož se mi Petra již na dobro vryla do mysli a má představivost se rozběhla na plné obrátky, radši jsem se rychle vrátil do chladivé vody. Chvíli jsem plaval jen tak bez cíle a když jsem naznal, že jsem už opět vychladl a je bezpečné se vrátit na břeh, otočil jsem se a směřoval zpět k pevnině. Petra však opět byla na kraji a smáčela své tělo ve vodě. Když jsem se přiblížil, zrovna se postavila a já si tak nemohl nevšimnout jejích vzrušených bradavek...

—————————————————————

Petra

Čtvrtek. Vrchol léta. Venku jako v pekle a v práci nám odešla nějaká klíčová část řízení klimatizace, což mělo za následek, že v prosklených kancelářích bylo ještě větší peklo, než venku. A také to znamenalo, že vedení firmy nás krátce po té, ještě před obědem, poslalo domů, že problém bude odstraněn nejdříve večer. Naštěstí bydlím nedaleko, takže jsem byla za pět minut doma. Rychlá sprcha, místo spodního prádla jsem na sebe hodila dvoudílné žluté plavky, přes ně volné letní šaty, do plážové tašky přihodila deku, pití, knihu a balený zeleninový salát, a vyrazila jsem na nedalekou zastávku. Odtud jsem pak autobusem odjela k mému oblíbenému rybníku za městem. Nikdy nechodím na hlavní pláž, kde není přes ukřičené děti žádný klid. Zato na jedné z vedlejších pláží bylo skoro prázdno, tak jsem si zde rozložila deku a došla se zchladit do poměrně studené vody. Dala jsem pár rychlých temp a pak honem zpět na deku, kde jsem si vychutnávala horké letní paprsky, které prohřívaly mé tělo. Nehnutě jsem ležela několik minut. Když se pak chystám sáhnout do tašky pro knihu, můj zrak spočine na právě přicházejícím člověku. Roman, jeden z mých podřízených. Je fajn, není ošklivý, spíše naopak, ale je trošku ňouma a s ženskýma to očividně moc neumí. Když mě spatří, zrudne jako rak, na pozdrav mi kývne a snaží se na mě nenuceně usmát. Ach jo. Radši se otáčim na druhou stranu a doufám, že teď nebudu obsahem hovorů svých mužských podřízených. A to jsem si navíc vzala ty žluté plavky...

Snažila jsem se Romana rychle vypudit z mysli, ale čím víc mě slunce zahřívalo, tím chlípnější myšlenky mou hlavu zaplavovaly. Nejspíše to je i důsledek toho, že jsem už přes dva roky s žádným chlapem nic neměla. A při představě, že můj rozpálený klín zaplní mužský úd, se mi nejen zatočila hlava, ale v podbřišku se mi rozletěly motýly. Od té chvíle jsem začala vymýšlet, jak Romana svést. Věděla jsem totiž, že i on je nějakou dobu nezadaný, takže by to nemusel být takový problém. Myslím, že když se před ním budu chvilku promenádovat a pak prolomím jeho stydlivost tím, že ho oslovím prvně já, tak by to mohlo klapnout a byl by před námi fajn večer. Rychle jsem očima prozkoumala pláž, kde ještě před chvilkou ležel, ale Romana jsem nikde neviděla. Obrátila jsem tedy svou pozornost na rybník a tam jsem zahlédla podobnou hlavu nedaleko od břehu. Zvedla jsem se tedy z deky a šla se osvěžit na mělčinu. To už se plavec vracel zpět na mělčinu a očividně mě zaregistroval. Nemýlila jsem se, byl to Roman.

Rychle jsem se přikrčila do studené vody, která mi teď sahala až po krk a pak jsem se opět postavila a pořádně se protáhla, jako by mě bolela záda. Studená voda měla ten správný vliv na mé bradavky, které teď napínali vrchní díl plavek tím správným způsobem. Roman v tu dobu byl již skoro u mě. Opět byl rudý jak rak a nedokázal se zrakem odtrhnout od mých ňader. Nejlepší chvíle ho pozdravit! Výsledek byl očekávatelný, zakoktal se, dokonce se snažil nekoukat mi na prsa, ale přesto pořád jeho oči těkaly jejich směrem. Pak se trošku uklidnil, možná mu v tom pomohla ta chladná voda, a tak jsme zvládli prohodit pár vět o tom, jaké je dnes horko a jaká je to náhoda, že jsme se tu potkali. A samozřejmě mě hned poté začal ujišťovat, že přislíbenou práci dodělá večer po návratu, že nemusím mít obavy, že by to nestihl. To se ještě uvidí, problesklo mi hlavou. Navrhla jsem mu, zda už nechce jít na břeh, že mi ve vodě začíná být zima a že bychom mohli v rozhovoru pokračovat na dekách. Prý si dá ještě pár temp a přijde za mnou. Asi to potřebuje vydýchat. Přesouvám se na deku a vyčkávám. Za pár minut Roman dorazí, společně se svou osuškou a věcmi a posadí se vedle mě. Ještě chvilku se nezávazně bavíme a pak ho s nevinným pohledem poprosím, zda by mi nenamazal záda, že si tam pořádně nedosáhnu. Zase zrudl, ale já na nic nečekala, sáhla jsem do tašky a Romanovi do ruky vrazila opalovací krém. Poté jsem rozepnula horní díl plavek, lehla si na břicho, hlavu otočila bokem od slunce a čekala. Pár vteřin se nic nedělo, pak jsem konečně zaslechla cvaknutí víčka krému, následně mi dopadlo pár chladivých kapek krému na rozpálená záda a silné mužské ruce mi jej začali vtírat do kůže. Užívala jsem si každý jeho dotek - na to jak působí jako stydlín, tak mazal záda jako kdyby to dělal každý den. Jeho ruce postupovaly systematicky od krku dolů směrem k mým chodidlům. Vlastně to už ani tak nebylo mazání zad, jako velmi příjemná masáž. Masáž která mě rozpalovala víc než slunce. A pak sjeli jeho ruce níže, opustili prostor zad, a začaly masírovat i můj zadeček. Můj chtíč se začal hlásit o slovo a já nechtěně vzdychla...

—————————————————————

Martin

Dnes jsem měl v plánu si pořádně odpočinout. Včera jsem se vrátil z týdenní cesty kamiónem do Francie, což v parném létě není žádný med. Člověk je buď věčně upocený, nebo naopak nastydlý z klimatizace. A teď si vyberte, co je lepší. Naštěstí několik následujících dní nikam nemusím a tak jsem se už během dopoledne vydal k místnímu rybníku, kde jsem si chtěl zpříjemnit den. Usadil jsem se kousek za hlavní pláží, na místě, kde byl krapet větší klid. Čas pomalu ubíhal, střídal jsem koupání s opalováním, a den se pomalu přehoupl přes poledne do své druhé poloviny. Krátce po poledni však dorazila ONA.

Blondýna, kolem 30 let, ve žlutých plavkách, které nechávaly vyniknout její sportovní postavu, kulatý zadeček a dvojky prsa. Ty její plavky zářily na celou pláž, nebylo možné ji přehlédnout. Věci si dala kousek ode mě, ale svému okolí bohužel moc pozornosti nevěnovala. Zato já si ji při každém příchodu z vody prohlédl velmi rád. No a asi hodinu po ní dorazil ON. Očividně se letmo znali. Byla celkem zábava sledovat jeho nesmělé pozdravení a její naprostý nezájem. Tak si radši rozložil věci bokem od ní. Jenže pak se něco změnilo a ONA ho očividně začala svádět. Když šel plavat, ona šla do vody a vždy když se blížil zpět ke břehu, různě se opodál protahovala a vystavovala a po očku sledovala, co to s ním dělá. A ON? Jen zčervenal a k ničemu víc se neměl. Při dalším plaveckém čísle to tedy vzala do svých rukou ONA. Opět se před ním nakrucovala, ale tentokrát ho i oslovila a pár minut společně hovořili ve vodě. Začínalo to vypadat na zábavné odpoledne. Po chvíli přišla zpět na svou deku a jako by na něco čekala. ON mezitím plaval, ale pak vylezl z vody, posbíral si své věci a přicupital pěkně k místu, kde ležela ONA. Věci si položil vedle jejích a posadil se na osušku. Opět se spolu vybavovali a ONA se stále snažila mít vypnutou hruď. Začínal jsem mu ve skrytu duše závidět. A pak to přišlo. ONA sáhla do tašky, vytáhla krém na opalování a strčila mu ho do ruky. Následně si sundala vrchní díl plavek a lehla si na deku a koukala s směrem k vodě. ON byl nejprve jako opařený, do toho zčervenal jako rak no a pak - pak se normálně zvedl, potichu si vzal své věci, kterými zakryl svůj klín a rychle utekl ke svému kolu. Já jen nevěřícně zíral, nicméně jsem se rychle vzpamatoval, přestal jsem si HO všímat a přesunul pozornost směrem k NÍ.

Spěšně jsem se zvedl, popadl její opalovák, otevřel ho a začal se věnovat jejím zádům. Pěkně pomalu jsem JÍ začal vrírat studený krém do rozpáleného těla. Měl jsem pocit, jako by mi tála pod rukama. To mi dodalo odvahu a já přešel do improvizované masáže. Nejdříve zad a ramen, potom beder a nakonec jsem se odvážil i k masáži zadečku. Náhle mi jím vyšla vstříc, proti pohybu mých rukou a vzdychla. Využil jsem toho a lehce jsem ji projel rukou mezi stehnem a okrajem plavek, ne daleko od jejího klínu. Opět potichu zasténala.Rozhlédl jsem se, zda si nás někdo nevšímá, ale nezaznamenal jsem žádný upřený pohled. A tak zatím co jsem jí jednou rukou opět hladil po zádech, odvážil jsem se nenápadně zajet prstem ruky druhé pod spodní díl plavek a přejet po okraji jejích stydkých pysků. Lehce jsem přitom zavadil o její vzrušený poštěváček. Bylo to jako by jejím tělem prošel elektrický proud. Celá se otřásla a zasténala. Zvedla hlavu a sladce až koketně pronesla směrem k NĚMU, že to už by snad stačilo. Když však spatřila, že žádný ON už tam není a místo toho tam sedím JÁ, tak jen zůstala zírat s otevřenou pusou.

Toho jsem využil a řekl JÍ, že ON utekl, a JÁ ji nemohl nechat jen tak ležet a nenamazat jí záda. A taky že jsem Martin, nedaleko mám auto a doma v lednici chladím červené víno. Polkla, ale pak se usmála a skoro zavelela, že odcházíme. Rychle jsme si posbírali věci a vyrazili směrem k autu. Po cestě jsem se JÍ ještě jednou omluvil. Prý to nemám řešit, že si to ještě odpracuju a pěkně dokončím, co jsem započal. Vypadá to tedy na velmi zajímavé odpoledne!

—————————————————————

Martin a Petra

Po cestě autem jsme se navzájem lehce představili a už uvolněně se zasmáli způsobu našeho seznámení. Zaparkoval jsem kousek od mého bytu, do kterého jsme se následně společně přesunuli. Bydlím v menším bytovém domě na kopci, v posledním patře a mám velkou terasu s výhledem na město, které se rozprostírá v údolí pod domem. Petře se ten výhled ohromně líbil. Mezitím co se jím kochala, jsem nám nalil dvě sklenice vína a přesunul se za Petrou na terasu. Přiťukli jsme si, poté se otočila a opřela se zády o mou hruď. Chvilku jsme mlčky pili a pozorovali město pod námi. Najednou mi Petra volnou rukou zajela do kraťasů, pod kterými jsem byl na ostro, a uchopila svými prsty můj penis. Stále jsme mlčky stáli, ale teď už jsme byli tři. Petra pokračovala v intimní masáži a pak pronesla řečnickou otázku, kde že jsme to vlastně na pláži skončili? Já jen hlesl, že je pěkná potvora a užíval si její šikovnosti. Petra se otočila čelem ke mně, aniž by se přestala věnovat mému ztopořenému údu, usmála se na mě, pak mě něžně kousla do rtu, podala mi svou sklenici vína a pomalu si klekla. Během toho mi teď už volnou rukou stáhla kraťasy ke kotníkům. Pak si prohlédla můj penis, mlsně se oblízla a k její ruce se v dráždění přidal nejdříve její jazyk, který olízl můj pyj v celé délce, a pak i ústa, do kterých ho následně skoro celý zasunula. Až teď jsem zjistil, že má v jazyku piercing. Studený kov se dotkl mého krví nalitého přirození a mě se zatmělo před očima. Petra rozjela neuvěřitelnou hru ruky, úst a jazyka, která mě velice rychle přivedla k prvnímu vrcholu. Můj dech i tep se rychle dostaly do vysokých hodnot, mé nohy se rozklepaly a sevřená ústa zadržovaly sténání. Pak v penisu zaškubalo a Petřina ústa zaplnilo mé horké sperma. Nikdy předtím jsem nezažil takové orální uspokojení. Opatrně jsem se zbavil kraťasů, usedl do opodál stojící židličky a zhluboka rozdýchával odeznívající orgasmus. Petra se na mě spokojeně usmívala. Když jsem byl po chvilce opět plně při smyslech, oplatil jsem Petře úsměv. A bylo na čase jí oplatit i něco jiného. Vstal jsem, stále polonahý udělal dva kroky směrem k ní, chytil ji za ruku a odvedl jsem si ji do ložnice. Té vévodilo velké francouzské okno, ze kterého byl též výhled na město, a velká postel. Naše pohledy se střetly. Chvíli na to se střetly i naše jazyky a my se začali divoce líbat. Naše ruce navzájem prozkoumávaly tělo toho druhého a zbavovaly nás teď už zbytečného oblečení. Poté jsem ji opatrně položil na postel a konečně jsem si ji mohl prohlédnout v celé její kráse. Je nádherná. Nahá a natěšená. Nechci ji déle nechávat čekat, usměju se na ní, v jejích očích se zableskne a já se vrhám na její vzrušené bradavky. Pomazlím se s nimi, jazykem obkroužím a ústy lehce saju. Mezitím moje ruka sjede níže a pohladí její rozpálený klín. Párkrát zakrouží kolem vstupu a pak se prsty pověnuji opět vzrušenému klitorisu. Tentokráte se mu ale věnuji důkladněji a po chvíli se tak k prstům přidává i jazyk a ústa. Saju a lížu. Petra sebou začíná lehce zmítat a ložnicí se začíná nést její sténaní. Její stehna tisknou moji hlavu, jako kdybych chtěl utéct. Ale to já vůbec nemám v plánu...

Martinův jazyk je neuvěřitelně hbitý a šikovný. Každý jeho dotyk na mém poštěváčku vyvolává silnou reakci, začínám ztrácet kontrolu nad svým tělem. Má pánev vychází vstříc jeho ústům a ve chvíli, kdy mi jazykem pronikne do vagíny, už zcela bez zábran hlasitě vzdychám. Nechci aby s tím přestal. Ve spáncích mi divoce tepe, tělo se mi třese a nemůže se nabažit jeho pozornosti. Tak dlouho se mu žádný muž nevěnoval. Do naší milostné hry zapojí opět své prsty. Dotkne se jimi mého klitorisu a lehce ho přitlačí. Moje tělo se napne a pak jakoby exploduje. Můj mozek letí někam směrem do vesmíru. Naopak trup, ruce a nohy jako by byly několik tun těžké a já nejsem schopná je ovládat. Ležím bezvládně na Martinově posteli a chci, aby ten pocit přetrvával věčně. Bohužel trvá jen několik desítek vteřin, ale když přijdu opět k sobě, vidím Martina, jak se na mě šibalsky usmívá a v jeho pohledu je příslib, že to nebylo naposledy, co jsem to zažila.

Opět mě chytá za ruku, pomůže mi z postele a vede mě k francouzskému oknu. Je z něj fantastický výhled. Dole pod námi je čilý podvečerní ruch. Martin mě vybízí, ať se o okno opřu rukama a mírně roztáhnu nohy. Je to zvláštní pocit. Zvláštní, ale zároveň vzrušivý. Jako by se na mé nahé tělo dívalo celé město. Pak ke mě Martin přistoupí zezadu, a já cítím, jak jeho tvrdý pyj postupně proniká do mého vlhkého klína. Užíváme si teď oba vzájemné propojení našich nahých těl. Milujeme se pomalu, klidně, něžně. A s námi celé město. Pak si mě Martin přitáhne za boky blíže k sobě a změní intenzitu jeho přirážení. Je nepravidelné, tvrdší, jeho penis naráží na mé poševní dno. A město přestáváme vnímat. Jako kdyby jsme teď byli jen já a on. Neustále zrychlujeme. Vycházím mu boky vstříc, naše vzrušení rychle stoupá a naše pudy se přesouvají do popředí. Opět mi ve spáncích začíná zrychleně tepat, a své hlasité sténání už vůbec neovládám. Martin je na tom stejně. Jsme jako dvě zvířata která teď pohání už jen ten nejnižší pud a společný cíl. Dosáhnout vrcholu. Intenzita přírazů je teď téměř nadlidská, naše těla se již hýbou jen jako dva sehrané automatické stroje. Pak se mi zatmí před očima, hlasitě vykřiknu a svezu se na Martina, který mě drží s vypětím všech sil, mezitím co mě jeho penis plní nekonečnou záplavou teplého semene. Pak se oba sesuneme na zem před francouzské okno, a společně s výhledem na město, si užíváme vzájemnou blízkost našich nahých, vysílených, ale uspokojených těl.

—————————————————————

Roman

Včera večer, po mém útěku, jsem nemohl z hlavy dostat Petřiny obnažená prsa a tak jsem práci nezvládl dodělat.

Dnes jsem dostal výpověď...

Autor Olin_Petrzelka, 18.06.2022
Přečteno 1931x
Tipy 2
Poslední tipující: Mercy, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Krásně propracované, létem vonící :) Ráda si na dece, ležíc pod slunečními paprsky, čtu tak pěkně napsaný vzrušující příběh. Skvělé :)

24.06.2022 16:57:54 | JanaEve

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí