Noční fantazie

Noční fantazie

Anotace: Když vám ujedou myšlenky :) Zpětnou vazbu ocením!

 

Vracím se pozdě v noci domů z práce, ale už projdu jen kolem pár domů a pak hurá rychlou sprchu a zapadnout do postele. Cítím se totálně psychicky vyčerpaný a jediné co mi pomůže je spánek. Nebo sex, ale ten není s kým provozovat... Když už jsem jen pár metrů od domu, zaslechnu ženské sténání. Nejprve si myslím, že se mi to jen zdálo, ale když se zaposlouchám, slyším ho opět. Vytrhne mě to z mé letargie a já úplně ožiji. Pozorně naslouchám a snažím se najít zdroj toho vábivého zvuku. Nejsem žádný šmírák, ale tohle na mě zapůsobilo jako červený hadr na býka. Zvuk doprovází slabé šplouchání a vypadá to, že se ozývá z domu, kam se nedávno nastěhovala mladá žena. Párkrát jsem ji zahlédl, když z domu odcházela, ale nevěnoval jsem jí přes pracovní vytížení větší pozornost. Seberu odvahu, přeskočím nízký plůtek a jdu za tím stále zřetelnějším zvukem. Z boční strany domu je menší okénko, vedoucí nejspíše do koupelny, a je pootevřené na ventilaci. Zastavím se pod ním a bedlivě poslouchám.

 

Okénko je sice neprůhledné, ale zvuky, které se z něj linou jsou nezaměnitelné. Šplouchání a sténání. Rychle se porozhlédnu po okolí, zda tam není něco, pomocí čeho bych se mohl podívat skrze boční otvory ventilace do prostor za nimi. Opodál je tmavý stín, rychle si objekt prohlédnu a vyhodnocuji, že je to nějaká přepravka se dřevem, relativně bytelná. Potichu ji odnesu k okénku a vylezu na ni. Skrze škvírku toho není moc vidět, jen kousek blonďaté hlavy ve vaně, jak se rytmicky pohybuje a hlasitě sténá. Ten hlas je tak elektrizující, že mé vzrušení absolutně přebilo jakékoliv známky vyčerpání. Moc bych chtěl dotyčnou vidět při jejich hrátkách a má fantazie teď běží naplno. Představuji si, jak asi vypadá nahá a na co zrovna myslí. Z toku myšlenek mě vytrhne poslední slastný výkřik. Žena teď leží s hlavou opřenou o vanu a oddychuje. Mlčky ji sleduji a doufám, že až poleze z vany, třeba kousek jejího těla zahlédnu. Po pár minutách konečně vstává a nejspíše sahá po osušce.

 

K mé smůle vidím pouze kousek jejích zad a zadečku. Jak rád bych ji přes něj plácnul. Trošku smutný, ale stále vzrušený slézám potichu z přepravky a nesu ji zpět na místo, kde ležela. Ve chvíli, kdy se narovnám, se vedle mě rozsvítí světlo za oknem a ona vstupuje úplně nahá do pokoje. Leknu se a rychle se přikrčím. Srdce mi prudce buší a vzrušení se přebíjí s adrenalinem. Co to proboha dělám? Lehce se přizvednu a přes slabou záclonu pozoruji dění v pokoji. Nahá kráska stojí u postele a chystá se ke spánku. Konečně ji vidím v plné kráse. Roztomilý obličej, upřímné oči, plné rty, pod nimi štíhlý krk. Hrudník zdobí krásná ňadra doplněná o tmavé dvorce s ještě stále vzrušenými bradavkami. Níže pak ženský klín, volající po laskání a bližším prozkoumání. Kráska uléhá do postele a zhasíná světlo. Jediné, co teď osvětluje částečně její obličej, je mobilní telefon. Bojím se pohnout a tak vyčkávám. Chvilku do něj něco cvaká, pak ho odkládá a usíná. Ještě chvilku pro jistotu vyčkávám.

 

Mezitím ale nechávám běžet fantazii na plno. Představuji si, jaké by to bylo k ní teď přijít, vstoupit potichu do jejího pokoje a chvilku se tiše dívat, jak spí. Pak k ní přistoupit, opatrně ji odkrýt a znovu si ji prohlédnout nahou. Následně se svléknout a přilehnout k ní, líbat ji něžně na zádech a šíji a postupovat dolů, směrem k oblému zadečku. To už by se probudila a předla jako kočka. Přesně tuhle péči potřebovala. Nicméně by se ani nehnula a nechala iniciativu na mě. Líbal bych ji postupně stále níže, okolo zadečku až na nohy, přes stehna a kolena ke konečkům prstů a pak zase zpět, nahoru až k roztouženému klínu. Chvilku bych ji líbal všude kolem něj, ale přímo jemu bych se vyhnul. To by jí trošku pozlobilo, ale ještě více vzrušilo. Mé ruce by se natáhli k jejím ňadrům a započali by jejich masáž. Ústa by se konečně přisála na nedočkavý klín a jazyk by začal ochlazovat tu spalující horkost uvnitř jejího lůna. Už by zase sténala, jako v koupelně ve vaně. Hlasitě a vášnivě.

 

Ještě chvilku bych ji hnětl ňadra a jazykem přiváděl na pokraj šílenství, pak bych se jí zpříma podíval do očí a viděl bych v nich, jak moc mě chce už mít uvnitř sebe. Rychle bych se svlékl, nalehl na ni, naše ústa by se do sebe vpila a jazyky svedly souboj o dutinu ústní. Její ruka by zručně uchopila můj trčící pyj a nasměrovala ho přímo ke svému klínu. Pomalu bych do ní začal pronikat. Cítila by, jak přesně do ní pasuje a postupně se probojovává až na samé dno její pochvy. Pomalu dovnitř a zase ven a stále hlouběji a hlouběji, až bych byl celý v ní. Pak bych udržoval klidné tempo, s občasným tvrdším dorážením. Její vzrušení by bylo už na samém vrcholu blaha. Vychutnávala by si ten pocit uvnitř sebe a plně se mi oddala. Ještě pár přírazů a její svalstvo by se naplno stáhlo, tělo křečovitě zavibrovalo, mysl jakoby opustila tělo a ona s odstupem pozorovala, jak jí celým tělem prostupuje silná vlna orgasmu. Její klín by teď drtil můj penis a já už bych se též neudržel.

 

Rychle bych penis vytáhl z jejích útrob, ona by ho instinktivně chytla svojí šikovnou rukou a pár tahy mě též dovedla na vrchol. Mé horké sperma by začalo dopadat na její bříško, ňadra a krk. Úplně vyčerpaný bych si lehl vedle ní a upřeně se jí díval do očí. Vychutnával bych si její blažený výraz a spokojeně se na ni usmíval. Z mého fantazírování mě probírá již chladnoucí mokrý flek na kalhotách. Nahlédnu ještě jednou do potemnělého pokoje a potichu se vytratím ze zahrady. Rychle dojdu těch pár metrů k domu, svléknu ze sebe pošpiněné oblečení, a po horké sprše usínám, ještě jednou s myšlenkou na to krásné nahé tělo, které jsem alespoň ve své fantazii potěšil a ukojil.

Autor Olin_Petrzelka, 20.06.2022
Přečteno 1802x
Tipy 4
Poslední tipující: Omnia vincit amor, LenkaT, Holoxicht
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Osobně mám ráda tu "vatu" kolem, je hezké, když chlap píše víc, než porno. Ženy milují nesplnitelné představy. A tohle je jedna z nich. Díky za zážitek

15.07.2022 23:52:00 | Mercy

Ja myslím, ze kdyby si někdo neznamý vlezl k ní do postele a takhle ji vzbudil, byl by to námět spíš ma pořádné psycho nez na erotiku :D. Ale řekněme, ze tahle holka by byla prostě jiná než ostatní. A líbilo se mi to :)

14.07.2022 16:33:43 | LenkaT

Ahoj, jsem rád, že se ti to líbilo :)

A pro upřesnění, byla to jeho fantazie, v té klidně nemusel býti cizím, ale třeba přítelem ;)

14.07.2022 20:31:06 | Olin_Petrzelka

Kdyby byl přítelem, nemělo by to tu správnou úchylnou atmosféru :P

18.07.2022 13:46:18 | LenkaT

Moje oblíbené hříšné dílko. Takové čtivo se po večerech čte samo Děkuji autorovi za krásný zážitek

24.06.2022 16:53:00 | JanaEve

Máš tam aj pravopisné hříchy a ty se odpustit jaksi nedají:-)

21.06.2022 00:12:58 | Holoxicht

Díky za upozornění, napravím :)

21.06.2022 00:27:54 | Olin_Petrzelka

Ale jo, ale ta vata, zkus to zkrátit a zhustit na 20 řádků. Jsi na webu, ne v tiskárně:-D

20.06.2022 23:05:25 | Holoxicht

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí