Budíček

Budíček

Anotace: Ranní vstávání nikoho nebaví, pokud ovšem... :)

Probouzíš se za zvuku kapek bubnujících na okenní parapet. Je středeční ráno a tobě se ani trošku nechce vstávat. Otočíš se na pravý bok a pozoruješ mě, jak klidně spím. To není fér, pomyslíš si. Ty musíš vstávat a já si tu klidně mohu vyspávat. Ale ty to tak dneska nechceš nechat. V hlavě se ti rozjede kolotoč hříšných myšlenek a chce se ti zlobit. Ještě chvilku pozoruješ mé na zádech ležící a klidně oddechující tělo. Víš, že pod dekou jsem úplně nahý. Zvedneš se tedy do sedu, uchopíš cíp mé pokrývky, a opatrně ji odsuneš tak, abys odhalila nejen mé nohy ale hlavně můj rozkrok. Podařilo se ti to a ty si tak teď můžeš v klidu prohlížet můj povadlý úd. Miluješ ho. Miluješ, jakou slast ti umí způsobit. V tvém klínu zahoří maličký plamínek touhy a ty se zlehka kousneš do rtu. Natáhneš k němu svou ruku a něžně ho prsty pohladíš. Následně se k němu nakloníš, až se ho skoro dotkneš svými ústy. Znovu se kousneš do rtu, pak ho jemně uchopíš mezi prsty a olízneš ho horkým jazykem.


Ze spánku mě probouzí dotek prstů na penisu. Záhy pochopím, co se děje a tak se zavřenýma očima vyčkávám, jak budeš pokračovat. Chvilku se povadlému údu věnují tvé prsty, pak se k němu ale nakloníš, až ucítím tvůj horký dech v mých slabinách. Do hry se zapojuje tvůj jazyk, který několikrát olízne špičku mého pyje. To už se ale rychle přelévá krev v mém těle do těch správných míst a penis začíná nabývat na objemu. Během krátké chvilky naroste do své plné velikosti a následně mizí v tvých lačných ústech. Cítím tvůj mrštný jazyk, který se teď pohybuje po celé jeho délce a plné rty, které ho při pohybu tvé hlavy nahoru a dolů pevně svírají. Nedokážu již déle předstírat spánek. Mezi rty se mi prodere slabé zasténání a má ruka instinktivně vjede do tvých hebkých vlasů. Stupnuješ tempo pohybu, občas ho opatrně sevřeš i mezi zoubky a započneš ho sát. Mé vzrušení rychle stoupá, stejně jako můj tep. Začínám se pod náporem slasti poskytované tvými ústy prohíbat. Tvá ruka mě chytí za varlata a jemně je masíruje. Tuším, že už to dlouho nevydržím. I ty to víš, zvedneš zrak směrem ke mně a dlouze se mi zadíváš do očí. Jako by ses mi vysmívala. Vysmívala a zároveň provokovala. S radostí sleduješ moje reakce na to, jak mě jazykem dráždíš na uzdičce a pak prsty pevně stiskneš má varlata. Syknu bolestí, ale ihned poté se mé tělo propne a já dosáhnu svého vrcholu. Slastně vzdychám, tisknu si tvou hlavu do rozkroku a můj penis plní tvá ústa horkým semenem. Je ho tolik, že máš co dělat, abys ho všechno spolykala. Přitom se mi ale stále upřeně díváš do očí a užíváš si ten pohled na muže, který se ti plně podvolil a propadl tvému orálnímu umu.


Chvilku ti trvá, než přijdeš zpět k sobě. Krátím si tedy chvilku tím, že se jazykem mazlím s tvým stále ztopořeným údem. Když vidím, že už zase vnímáš, popřeji ti s úsměvem dobré ráno. Jen se ušklíbneš. Zamračím se na tebe též. Usměješ se a poděkuješ za krásné probuzení. I já se na tebe usměji a zvedám se z postele. Nechápavě na mě koukáš. "Musím do práce", odpovídám na nevyřčenou otázku. Než to ale stihnu doříct, ty se prudce zvedneš, chytíš mě za ruku a stáhneš mě zpět za sebou do postele. Přehoupneš se přes mé boky a dosedneš obkročmo na mě. Pobaveně se mi díváš do očí. "Nikam nepůjdeš děvenko. Alespoň né do té doby, než ti to oplatím". A jak to dořekneš, vyhrneš mi noční košilku ke krku. Poté se skloníš a začneš mě zahrnovat žhavými polibky v oblasti prsou. Poté postupuješ níže, přes bříško, až k mému vlhkému klínu. Zvedneš se ze mě, opatně mi roztáhneš nohy a okamžitě se ústy přisaješ k mému klitorisu. Tvůj jazyk si s ním chvilku pohrává a dráždí ho. Mé sténání prozrazuje, jak moc se mi to líbí. Jsem stále více vzrušená a můj klín doslova hoří. "Udělej mi to už prosím!", pronesu napůl toužebně a napůl rozkazem. Naštěstí se nenecháš dvakrát pobízet. Tvůj jazyk olízne vstup do mého nitra, pak mě chytneš za ruku, přitáhneš si mě k sobě a vášnivě políbíš. Poté mě otočíš zády k sobě a zatlačíš mi lehce na rameno, abych se ohnula na všechny čtyři končetiny a vystrčila na tebe kulatý zadeček. Něžně mě přes něj plácneš. Víš jak moc to mám ráda a především jak moc miluji, když mi to děláš zezadu. Párkrát zadečkem zavrtím, ty mě za něj chytneš, nasadíš ztopořený úd k mému nedočkavému otvůrku a já konečně cítím, jak do mě pronikáš. Nikam nespěcháš a užíváš si, jak jsem uvnitř úzká. Konečně jsi celý ve mě a začínáš přirážet. Nejdříve pomalu, procítěně, láskyplně. Postupně však zrychluješ. Jedna tvá ruka mě drží za zadeček, druhá hladí na zádech. Jak se tempo zvyšuje, tvá ruka se po zádech posunuje stále výše, až mě chytíš za vlasy. Lehce mě za ně přitáhneš, a já se ješte více prohnu. Teď už dost hlasitě sténám. Tvůj pyj mě bez soucitu drásá a já cítím, jak se mi tře o poševní stěny. Začíná mi tepat ve spáncích. Opět přitáhneš o kousek více mé vlasy směrem k sobě. Teď už je tempo přirážení doslova zběsilé a já se přestávám ovládat. Naposledy zataháš za mé vlasy, přitáhneš si mě zády k sobě. Tvrdě přirazíš, až na doraz. Mé tělo se rozklepe, zatmí se mi před očima a já hlasitě vykřiknu. V tu samou chvíli do mě začneš pumpovat další várku horkého spermatu. Společně si užíváme naše vyvrcholení a v obětí uleháme zpět do postele. Tvůj ochabující penis je stále uvnitř mého uspokojeného těla a oba z hluboka oddechujeme. Když se na tebe po chvíli otočím, usmíváš se...

"Teď už klidně můžeš jít do práce".
Autor Olin_Petrzelka, 22.06.2022
Přečteno 2129x
Tipy 3
Poslední tipující: Holoxicht, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Zas něco, co mám ráda a co na mě při četbě platí :) No kdo by se tak nechtěl vzbudit, že? :) Opět skvěle napsáno. Děkuji :)

24.06.2022 17:08:59 | JanaEve

Děkuji, snažím se, aby to vyvolávalo emoce :)

26.06.2022 21:26:32 | Olin_Petrzelka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí