Chata - Čtvrtek

Chata - Čtvrtek

Anotace: Do zaměstnání přišla nová kolegyně. Hned jsme si padli do oka. Jen máme každý svůj život. A tak místo, abychom udělali nějakou tu hloupost, začali jsme si psát erotické povídky, příběhy a fantazie. Zde jsou ty mé.

Sbírka: Chata

Je čtvrteční ráno. Probouzí nás kapky deště bubnující o střechu chaty. Nechce se nám vůbec z postele. Z venku do pokoje proudí příjemný chladný vzduch. Odkryji mou peřinu, chytnu tě a přitáhnu k sobě. Ty se ke mně přitulíš. Přikryji nás a takto zachumlaní spolu ležíme pod vyhřátou peřinou V Objetí. Ležíš ke mně otočená čelem a jsi přitisknutá k mému tělu. Ležíš se zavřenýma očima a vypadáš spokojeně. Pohladím tě po vlasech a políbím na rty. Pousměješ se, ale stále máš oči zavřené. Užíváš si dotyky mé ruky, kterou tě hladím po ruce, po zádech .. po tvém těle. Vstanu z postele a nechám tě ještě odpočívat. Jdu dolů do kuchyně, kde připravím kávu a dám do trouby rozehřát včerejší rohlíky, které potom natřu máslem a obložím sýrem a salámem. Dám to na podnos a zanesu ti to do postele. Vůně kávy tě probere. Posadíš se na posteli. Nohy máš stále přikryté dekou a vychutnáš si kávu a rohlík, který je křupavý a teplý jako čerstvý. Po snídani se jdeme opláchnout a scházíme se v dolním patře chaty.
Den uteče jak voda. Zahrajeme si nějaké hry, které jsou v chatě k dispozici. Nejvíce se věnujeme hře scrable, kde se provokativně snažíme vymyslet erotická slova. Přichází večer. Povečeříme proteinový chléb, zeleninu a sýr. Poté jdeš do sprchy. Za několik minut se vracíš ze sprchy. Jsi jen zabalena v osušce a sušíš si vlasy ručníkem. Sejdeš do patra a všimneš si, že v krbu hoří oheň. Než ses osprchovala, nanosil jsem do chaty dřevo, které jsme našli v lese na opékání buřtů. Snad dřevo vystačí podle mých plánů. Před krbem na zemi leží kožešina a přes ni jsem dal bílé prostěradlo. Na stolku před krbem jsou dvě skleničky a otevřená lahev vína. Já sedím na křesle před krbem a čekám na tebe.
Jsi překvapená. S ničím takovým jsi nepočítala. Ručník z vlasů pokládáš na židli u jídelního stolu. Přicházíš ke mně s úsměvem. Postavíš se přede mě a rukama chytneš osušku v horní části. Poté ji ze sebe odkryješ. Osuška spadne na zem. Ty před mnou stojíš zcela nahá. Tvé křivky tvého voňavého těla mě rozpalují. Rozkročmo si sedneš na mě a vášnivě mě políbíš. Nalijeme víno z lahve, cinkneme si skleničkami a napijeme se. Zvedáš se mi z klína a jdeš si lehnout před krb na připravené místo. Přicházím k tobě, poklekám před tebou a pošeptám ti do ucha, abys zavřela oči a nic nedělala. Po chatě se rozléhá praskání dřeva v krbu a zář z ohně osvítí tvé tělo. Ležíš na prostěradle na zemi. Zavřené oči a dychtivě čekáš, co bude následovat. Jsi z toho zcela vzrušená.
Zatím co ležíš a čekáš, co bude následovat, já se vysvléknu z oblečení. Připravím si olejíček a jdu k tobě na prostěradlo. Kleknu si vedle tebe. Do ucha ti pošeptám, aby ses otočila a lehla si na bříško. Přitom však nesmíš otevřít oči. ,,Uvolni se a relaxuj,“ oznámím ti. Za zvuku praskání dříví v krbu ti kapu na záda olej. Už víš co se bude dít dál. Zcela se uvolníš a chceš se poddat mým dotykům na tvém těle. Začnu ti zatím jemně roztírat olej po zádech. Když máš celá záda pokrytá masážním olejem, začnu ti masírovat šíji. Nejdříve jen krouživým pohybem palců. Poté přidám i prsty a trochu přitlačím, aby měla masáž smysl. Z šíje přejdu pozvolna na tvá ramena. Tyto ti masíruji pohybu prsty rukou a palců proti sobě. Z ramen přejdu na ruce, kde ti promasíruji bicepsy, tricepsy, předloktí, dlaň ruky a poté prsty. Ruce ti opět položím na prostěradlo dlaněmi nahoru. Nakloním se nad tebe a začnu ti páteř, kterou ti nejdříve dlaní a poté rukou zavřenou v pěst projedu od krku až po zadeček. Opět se vrátím nahoru a jemně ti zatlačím na lopatky. Přitom využiji tvé ruky, kterou máš dlaní nahoru a jelikož se jedná o erotickou masáž, přejedu ti přes ruku mým penisem. Jen přejedu a dám ho opět pryč. Nechci, abys mi s ním něco dělala. Jen chci, abys věděla, že jsem také nahý, ale zároveň, aby ses soustředila na masáž. Pokračuji v masáži, kdy se ti přes záda dostanu na boky a zadeček. Ještě trochu oleje na ruce, aby po tvém těle klouzaly, a pak ti promnu rukama zadeček a přejíždím ti po něm dlaněmi rukou. Při přejíždění poté ze zadečku sjedu na tvá stehna, kdy masíruji každé zvlášť. Kleknu si k tobě ze strany a oběma rukama ti promnu stehno z vnější strany na vnitřní. Stejnými pohyby pokračuji i na lýtka poté se ti dostanu na chodidla. Chytnu ti je do ruky, kdy ti je držím prsty ruka na nártu a palci ti v kruhových pohybech masíruji klenbu nohy. Poté ti mými prsty zajedu mezi tvé prsty u nohy a jemně s nimi zakmitám. Potom ti každý prst zvlášť uchopím a jemně ho popotáhnu směrem od paty. Po dokončení ti opětovně chytnu každý prst zvlášť a krouživým pohybem ti ho opět popotáhnu od paty ven. Nakonec ti namasíruji bříška prstů. Toto se opakuje i na druhé noze.
Po masáži zad a zadní části tvého těla se po kolenou přiblížím k tobě, kdy ti opětovně přejedu penisem přes ruku. Nakloním se k tobě a pošeptám ti, aby ses otočila na záda. Ležíš na zádech. Trošku roztažené nohy, ruce od těla a stále zavřené oči. Prohlédnu si tvé tělo. Dokonalost. Ale musím se ještě udržet. Chci ti udělat masáž celého těla. Chci, ať si užiješ večer.
Za okny stále bubnují kapky deště. V krbu dohořívá dříví a tak jdu přiložit. Je to jen chvilka zdržení a hned se vracím zpět k tobě. Beru do ruky olej a nakapu ti pár kapiček na bradavky a poté na klitoris. Olej ti stéká z tyčících se bradavek na prsa a z klitorisu ti teče po prcince. Naleji si olej na ruce a začínám ti ho roztírat po prsou. Ta ti mnu a dráždím bradavky. Přejíždím ti prsa dlaní ruky a občas ti e jemně zmáčknu. Z prsou ti přejedu i na krk, který jen lehce přejedu palci rukou. Z krku opět zamířím na prsa. Jsem z tebe vzrušen a penis je úplně tvrdý. Ty začínáš výt také více a více vzrušena a tak mi ho nahmatáš a chytneš. Jen ho pevně stiskneš a držíš v ruce. Rukami ti pomalu přes bříško až k rozkroku, kde ti začnu prsty jemně třít pysky a vnitřní stranu stehen. Párkrát ti přejedu rukama přes prcinku, kdy ti ji jemně promnu mezi rukama. Stále mi ho držíš rukou, ale už ne, jen tak bez pohybů. Začínáš mi ho honit. Vzdycháš vzrušením a já na tobě cítím, že to chceš. Nakloním se tak obličejem k tvému rozkroku a začnu tě dráždit jemnými polibky v okolí rozkroku. Zamířím na tvůj klitoris, který ti nasaji do úst a polaskám ho jazykem. Ty mi více a rychleji honíš penis. Proto přidám prsty k dílu a zasunu do tebe dva prsty. Jsi vlhká. Nadržená. Po pár zasunutích mých prstů sama řekneš: ,,Dej mi ho tam!“ Poklekám si tak za tebe. Ty ležíš stále na prostěradle. Trošku ti nadzvedám zadeček a zasouvám do tebe penis. Rukou ti jezdím po stále naolejovaném těle. Střídavě ti hladím prsa nebo jen tak jezdím rukou po krku nebo bříšku. Stačí nám jen pár přírazů a jsme oba hotoví. Políbím tě. Ty mě obejmeš rukama. Lehnu si tak na tebe. Chvilka ticha. Odpočíváme. ,,Bylo to parádní,“ šeptneš. Po chvilce se zvednu, donesu na prostěradlo víno a sednu si do tureckého sedu. Ty si leháš na mě. Hlavu máš opřenou o mé tělo. Dopijeme společně víno a jdeme do sprchy. Po sprše jdeme oba spokojeně spát.
Autor Dindane, 14.07.2022
Přečteno 2624x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí