Vítr

Vítr

Anotace: Co může přinést vítr :)

Horká letní noc. Sedíš v kuchyni u stolu, v ruce sklenka s vínem. Možná není noc až tak horká, ale tvé tělo si žádá pozornost a lační po ukojení. Partner má dnes noční s tak není při ruce nikdo, kdo by tvé touhy uspokojil.

Do místnosti zabloudí proud chladného vzduchu. Cítíš, jak se ti prohnal kolem kotníku a jako neviditelná ruka tě na něm polechtal. Obtočil se kolem něj a pak šplhá dále po tvém lýtku nahoru pod sukýnku. Podobně jako kostka ledu, za sebou zanechává chladnou stopu.  A pořád postupuje výše, kolem kolen, nahoru přes stehna, až se lehce otře o tvůj roztoužený klín. Jako by tebou projel elektrický proud. Sotva tě vítr poškadlil, už je tu další závan, tentokráte se ti ale prohnal kolem ucha, přes krk a pěkně po páteři sjel dolů. Po zádech ti přeběhne mráz a tvá fantazie přebírá iniciativu nad tvým počínáním.

Necháš víno stát na stole, zvedneš se, poshasínáš světla a otevřeš okna tak, aby vznikl průvan. Rychle ze sebe shodíš oblečení a nahá se přesuneš do ložnice. Uleháš na velkou postel a zavíráš oči. Tvé tělo hoří touhou a fantazie se rozbíhá na plno. Cítíš opět závan studeného vzduchu. Je to jako chladivý prst, který se něžně pohybuje po tvé rozpálené kůži. Prst, který tě laská. Přejede lehce po noze, aby se vzápětí otřel o vzrušenou bradavku. Přidává se další závan, jenž tě pohladí po tváři. A další, který se po noze nesměle posouvá k horkému klínu. Roztáhneš instinktivně nohy a necháš ho projít mezi tvými závojíčky. Jak rychle se objevil, tak zase zmizel, ale je nahrazen okamžitě dalšími a dalšími závany vzduchu.

Vítr venku zesílí.

V tvé mysli se tak začíná odehrávat divadlo. každý proud se mění na lačné ruce, které se nemohou nabažit tvého těla. Jako by tam bylo těch rukou sto. Dotýkají se tě úplně všude. Najednou. Společně. Něžně i divoce. Souboj horka a chladu. Naskakuje ti husí kůže a tvé vzrušení prudce stoupá.

Venku se zableskne a chvilku po té i zahřmí.

Nereaguješ na to, v představách totiž vidíš několik mužů, kteří se tě tě snaží uspokojit. Jeden se věnuje tvým nohám, citlivě je masíruje a něžně tě hýčká. Druhý se věnuje tvým vztyčeným bradavkám. Jako by je objížděl kouskem ledu a přitom je zlehka olizoval. Další tě víská ve vlasech a laská na šíji. Nemůžeš se toho pocitu, že jsi žádaná, nabažit. Společně se stoupajícím vzrušením roste i tvá touha po uspokojení. Mezitím se ocitá jedna z tvých rukou ve tvém klíně - nahrazuje dalšího muže, který má na starosti tuto oblast. Opatrně po něm přejedeš a společně s chladivým vánkem se dotkneš naběhnutého klitorisu. Kousneš se do rtu a vzdychneš.

Další blesk se svezl po noční obloze k zemi.

A hned po něm následuje hrom, který přehluší tvůj vykřik. Nejsi v pokoji sama. Přímo proti tobě stojí postava. Než však stihneš zareagovat, mužná ruka ti zakryje ústa a známý hlas pošeptá do ucha:

"To jsem já, pustili nás z práce, nedorazil nám materiál."

Musel tu asi nějakou dobu už stát a potichu tě pozorovat. Společně s těmi slovy totiž na tebe nalehne jeho nahé tělo a do tvých vlhkých útrob začne pronikat tvrdý penis. Konečně. Tolik jsi to potřebovala. Rychle ho obejmeš nohama i rukama, jako by ses bála, aby někam neutekl. Tvůj jazyk se začne dobývat do jeho úst a rozpoutá vášnivý souboj. Tempo  přirážení stoupá a ty víš, že se tvůj vrchol nezadržitelně blíží. Tep se ti zrychluje, místnost zaplňuje tvé hlasité sténání, ve spáncích ti začiná hučet. A pak to přijde. Pevně ho obejmeš, aby se nemohl hýbat, a zatím co tvým tělem jako tsunami prochází vlna rozkoše a tvé poševní svaly drtí pyj uvnitř tvého uspokojeného těla.

Vzápětí mu naznačíš, aby si lehl na záda, což s penisem stále uvitř tebe udělá. Ty se z něj sesuneš a pohltíš jeho tvrdý úd ústy. Začneš ho sát a rukou při tom dráždit šourek. Víš, že to miluje a za ta léta, co jste spolu, jsi to natrénovala téměř k dokonalosti. A tak zatím co se ti po zádech opět prohání chladivý vánek, přivádíš ho svým orálním umem k extázi. Saješ, olizuješ a mneš ho do té chvíle, než ti ústa zaplní horké, lepkavé sperma. Poté se k němu přitulíš a společně vydýcháváte právě prožitý orgasmus. Hladí tě ve vlasech a líbá na čelo.

Místností se opět prožene proud chladného vzduchu společně s vůní deště, a zlehka se otře o tvé nahé, uspokojené, ale stále horké tělo.

A ty dostaneš chuť na druhé kolo vášnivého milování...

Autor Olin_Petrzelka, 07.08.2022
Přečteno 1452x
Tipy 5
Poslední tipující: Holoxicht, Mercy, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí