Obraz

Obraz

Anotace: Tehdy jsem ti ještě nevěřila. Pořád si mi opakoval, jak jsem krásná, Díval si se na mě jako západ slunce. Pomíjivost krásy.

Přes všechen ten tvrdej a vášnivej sex co spolu zažíváme, byl tenhle naprostým uspokojením mého bytí.

Ten den to nebyl náš první sex...

Seděli jsme v kuchyni a dlouho jsme si povídali. O našich bolestech a strachu. Ze života, z toho co mezi náma je. Tehdy jsem si uvědomila, že to není jenom o sexu. Dokázal si mě přivést do situací, ve kterých jsem nikdy nechtěla být. Cítit se tak malinká a pak zase silná. Byl to večer, kdy jsem před tebou stála nahá. Nebylo co skrývat. Odhalila jsem ti jizvy, na duši, i všechny svoje nedokonalosti.

Nekonečně dlouho jsme si hleděli do očí, točila se mi z toho hlava. V zorničkách se ti odráželi plamínky svíček a v pozadí hrála hudba. Stypkovo Jericho tehdy hrálo možná až příliš často.

“Budu se dívat, jak vstáváš a jdeš,
rovnáš si záda, čistí tě déšť.
Za chvíli na mě zapomeneš, na strachy taky”

Tehdy jsem ti ještě nevěřila. Pořád si mi opakoval, jak jsem krásná.
Díval si se na mě jako na západ slunce. Pomíjivost krásy.

Vstal si a došel si ke mně. Podal mi ruku, pomohl mi vstát a obejmul mě. Položil si si hlavu na moje rameno a vdechoval vůni mého pachu. Líbal jsi mě při tom na klíční kosti. Chytil mě za ruce a odvedl si mě k posteli. Položil mě a znovu mě líbal. Cítila jsem tíhu tvého těla a přišla jsem se v bezpečí. Držel si mi obličej. Prsty přejížděl po těle jako bych byla porcelánová panenka, mohla jsem se při každém tvém dalším pohybu rozsypat na milion kousků. Líbal si mě na čele, za uchem, na krku a hrudní kosti. Mačkal si mi prsa a dýchal na bradavky. Naslinil je a vzal si je do pusy. Prohnula jsem se v zádech a zavzdychala. Cítila jsem, jak ti tvrdnou pod jazykem. Jak ti líp padnou do pusy a snáz se ti skousávají. ach. Chtěla jsem se dotýkat sama sebe, ale nedovolil si mi to. Chytil si mi ruce a posouval se dál po mém těle. Mokré polibky se táhly přes bříško až k lemu kalhotek. Začal si je stahovat a pořád sis mě tak prohlížel, díval si se mi při tom do očí a snažil se číst moje výrazy. Kalhotky mi spadly z chodidel, ty si je vzal a dal si mi je do pusy. Znovu si se ke mě naklonil a sál si je se mnou. Byly promočené. Chutnaly jako oceán. Slaně a sladce zároveň. Pak si je vzal a dal mi je přes oči.
Líbal si mi kotníky, kolena, stehna, až si se dostal k tříslům. Chytil si mě za boky a zabořil si hlavu do mého klína. Prsty jsem ti proplétala ve vlasech. Cítila jsem tvůj jazyk a dech. Držel si mi nohy daleko od sebe aby si se ke mě líp dostal. Upravoval si tempo podle mých vzdechů. I sousedi museli vědět, že si mě dováděl k šílenství. Tekla jsem ti do pusy. Užíval sis to. Pak si přestal. Pevně mě objal a když jsem otevřela pusu abych to všechno rozdýchala, nechal si svoje sliny spojené s mojí nadržeností stéct mi do úst. Překvapilo mě to a zalapala jsem po dechu. Byla jsem tvoje.
Mohl si si se mnou dělat co si chtěl. Bylo tak osvobozující nevědět co uděláš. Nic nevidět a jen čekat co přijde.

Znovu si mě chytil a pomalu si do mě začal pronikat. Víš jak moc to miluju. Jako když si dá závislí dávku. Stala jsem se na tobě závislá.
První příraz a já měla temno nejen před očima, ale i v hlavě. Nic. Jen moc přítomného okamžiku. Ty ve mě a pach zpocených těl. Byl si tak neuvěřitelně pomalý. Potřebovala jsem to, procítit každičký centimetr. Vzdychala jsem a ty si mě utěšoval. Chtěl si, abych byla potichu a jen dýchala. Možná mi tehdy tekly i slzy. Hladil si mě po obličeji a s každým přírazem jsi držel. Šeptal mi, jak jsem krásná a šikovná.
Až jsem dosáhla orgasmu. Nejkrásnější a nejintenzivnější orgasmus jaký jsem kdy zažila. Držel si mě a držel si ve mně. Stahovala jsem se kolem tebe. Sotva popadala dech.
Udělal si se mi na břicho a ještě chvíli jsme leželi v posteli a objímali se.

Šli jsme si dát horkou sprchu. Umývali jsme si navzájem těla a mlčeli. Neměla jsem slov. Bylo mi tak hezky.

Milovala jsem, jak si se na mě díval, když jsem se oblékala. Dlouhé pohledy na mé tělo. Studoval si každou mojí křivku, možná si mi dokonce počítal pihy nebo v duchu obtahoval tetování. Přišla jsem si jako obraz který je mnohem líp viditelný v nočním světle. Na který si musíš posvítit ohněm aby odkryl všechno skryté. Volila jsem v jakém pořadí si co obleču, aby si se na mě mohl ještě chvíli dívat.
Smála jsem se ti.

Děkuji.
Autor moon.light, 26.09.2022
Přečteno 1115x
Tipy 5
Poslední tipující: Lexi, mkinka, Marry31
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí