Nesmělá recepční

Nesmělá recepční

Anotace: vzrušení a extáze ...

Bylo pondělí a Teresa Smithová se probudila do slunného dne, kdy otevřeným oknem proudil do její prosvětlené ložnice čerstvý vzduch. Nadechla se, jako by po noci znovu ožila a vnímala zklidňující vánek, který si pohrával s jejími vlasy, neboť měla postel přímo u okna.
Vstala a přešla ke dveřím, které si nechávala na noc pootevřené, protože jako malá se bála uzavřené místnosti. Otevřela je dokořán a průvan, který šel z chodby, prolétl okolo její lehké, saténové modré noční košilky, která byla její oblíbená a v níž se jí nejlépe spalo.
Její první myšlenka byla na dobrou kávu, protože ta ji vždy po ránu postavila na nohy a naladila do příjemné pohody. V tom si uvědomila, že ji dnes čeká pohovor, kvůli novému pracovnímu místu recepční v jedné prosperující firmě, kterou vedl mladý, úspěšný a sympatický muž jménem James Dowell.
Tenhle James byl svobodný, vysoký tak metr osmdesát s tmavými, krátce střiženými vlasy a tvrdšími rysy v obličeji, ve kterém vynikali jeho modré oči, vypovídající o jeho dominantnosti.
Teresa si o něm některé informace zjistila, neboť mladík, ke kterému se měla jít ucházet o místo, ji velmi zajímal. Hlavou jí prolétla myšlenka, jak ji asi uvidí on, až s ní bude mluvit a jak spolu budou jednat. Ona byla obyčejná dívka, která byla vysoká metr sedmdesát, a měla dlouhé hnědé vlasy sepnuté skřipcem a šedomodré oči, které jí zářili optimismem a sebevědomím. Plné, sytě červené rty byly pro mnoho mužů vášnivé, avšak nedobytné. Hladký obličej nehyzdil žádný make-up a o to víc byla pro muže přitažlivější, ale málokdo ji přesvědčil k setkání. Její postava byla štíhlá, s plnějšími tvary.
Na chvilku ji napadlo, co si vezme na sebe, přece jen jde na důležitou schůzku, která nejspíš ovlivní její, dosud bezstarostný život. Otevřela skříň a oblékla si to, v čem se cítí nejlíp, obtažené džíny a upnuté triko s decentním výstřihem, které i přes to zvýrazňovalo její křivky. Na nohy si nazula pohodlné lodičky na vyšším podpatku, jenž podtrhovaly její štíhlou postavu. Vzala si z věšáku klíče a vyrazila. Ulice, ve které stál její dům, byla rušná a plná lidí, spěchajících do kanceláří, obchodů a podniků, do kterého jde i ona.
Vešla průčelím a ocitla se v prostorné hale, kde uprostřed za stolem stála recepční, která se na ni už od vchodu usmívala, neboť Teresa byla ohlášená a vědělo se, že má zájem o ono pracovní místo. „Dobrý den Tereso, jmenuji se Amy a budeme kolegyně, pan Dowell Vás již očekává“. Amy popsala Terese cestu k výtahu a chodbou do druhého patra, kde na ni čekal ON, pan James Dowell.
Teresa vyjela výtahem do druhého patra, jak ji navedla Amy a po vystoupení šla dlouhou chodbou až na její konec. Nesměle zaklepala na dveře a očekávala pozvání. Chvíli to trvalo, neboť pan Dowell vyřizoval nějaký telefonát a podle jeho tónu hlasu to nebyl zrovna příjemný rozhovor. Teresa si řekla, že to asi nebyl dobrý nápad a už chtěla odejít, když v tom se z nenadání v otevřených dveřích vynořil ON. Terese se rozbušilo srdce a omlouvala se za vyrušení při telefonátu. Jeho zamračený výraz ji vyděsil a její myšlenky nebyly zrovna pozitivní a už neměla pocit, že by měla svoji vysněnou práci vedle takového fešáka. „Pojďte dál slečno Smithová, očekával jsem Vás“. Teď před ní stál a ona najednou nevěděla kam se má dívat, protože její nervozita by se dala krájet. Přesto před ní stál, ten, jehož si ona několikrát představovala v těch nejdivočejších erotických snech.
„Tak Vy by jste se ráda ucházela o místo recepční u nás ve firmě? A co nám můžete nabídnout?“ Jeho otázka ji zaskočila, protože nic připraveného neměla a tak jen směle odpověděla: „ráda bych na tohle místo nastoupila, protože ráda komunikuji s lidmi“. Pan Dowell stál otočený zády k Terese a díval se z okna. S takovou arogancí se ještě nesetkala, ale to ho dělalo zajímavějšího a žádostivějšího. Otočil se, díval se na ni upřeně a pak jen odvětil, že místo je její a aby nastoupila druhý den v osm ráno, že ji Amy ukáže a naučí vše, co bude potřebovat. Teresa byla ráda, že má tak skvělé místo v ještě úspěšnější firmě, ale jeho postoj ji poněkud zaskočil, protože se neztotožnil s jejími představami. Najednou jí připadal namyšlený, arogantní a sebestředný, ovšem to že měla vysněnou práci, nad tím vším zvítězilo. V prostorné hale opět narazila na Amy a ta jí nabídla tykání, protože přece od zítra budou kolegyně.

Druhý den před osmou ráno, se opět ocitla v průčelí, kterým vstoupila do haly. Amy už na ni čekala a připravila kostým podle její velikosti, kterou věděla z předchozího dne, ve kterém bude reprezentovat firmu jako recepční. Děvčata byla otočená zády ke vchodu, když tu najednou slyší hlasitý pozdrav. Byl to pan Dowell, který zrovna přišel do firmy a požádal Teresu o raní kávu. „No Tereso, teď se ukaž, projdeš první zkouškou“, usmála se Amy a popřála jí štěstí. Nesměle vyjela výtahem opět do druhého patra a vešla do menší místnosti, kde se vařila káva do kanceláří a na různá jednání, která měli investoři a obchodníci. Zaklepala na dveře jako včera a na vyzvání vešla. „Vaše káva pane“ seděl v křesle s hlavou skloněnou a když položila šálek kávy na stůl, chytl ji za ruku a zvedl oči od stolu. Rozbušilo se jí srdce a nevěděla jak má reagovat, neboť jeho jednáním byla zcela rozrušená. Měla pocit, že se nemůže hnout z místa a jen tišeji pronesla: „budete si ještě něco přát?“ Nedočkala se odpovědi, protože James vstal a Teresu políbil. „Dobře jsem si Vás prohlédl Tereso, Váš smyslný pohled řekl vše a toužím po Vás stejně, jako vy po mě. Znám Vás již delší dobu a také vím, kde bydlíte a často jsem si tuhle chvíli představoval.“
Teresa byla zaskočená a nevěděla jestli má utéct a nebo se poddat situaci. Nakonec zvítězila její touha a vášeň. Na chvíli ji pustil, obešel stůl ke dveřím, zamkl a vrátil se k ní. Teresa se třásla vzrušením i strachem, protože nastoupila první den do nové práce a i když věděla, po čem touží, netušila, že to nabere tak rychlý spád.

Knoflíčky u jejího kostýmku recepční, který dostala jako stejnokroj, šly rozepnout velice lehce, jakoby byly dělané na takové příležitosti. Cítila, jak její bradavky tuhnou a její vzrušení probíhá celým tělem. Úplně zapomněla, že nesla šéfovi raní kávu a plně se poddala svým touhám a představám, které se najednou naplňovaly.
Připojila se k němu a i ona začala rozepínat knoflíky jeho sněhově bílé košile, kterou měl zastrčenou v kalhotách. Dívali se jeden druhému do očí, jejich vášeň se stupňovala a oni se při tom dál svlékali. Oba cítili, že je to vzrušuje úplně stejně a věděli, že chtějí to samé. Jejich souznění v tu chvíli bylo až neuvěřitelné a Terese připadalo, jako by to tak bylo odjakživa, jakoby se snad znali už dlouho a tahle situace už se někdy předtím stala.
Terese sklouzla košile z ramen a stála před ním jen v krajkové černé podprsence a její vzrušení nezůstalo bez povšimnutí. Velice zdatně rozepnul háčky u jejího prádla a i to sjelo z jejích ramen jak mávnutím proutku. James ji začal hladit po prsou a vášnivě líbat. Teresa cítila vášnivé mrazení po celém svém hebkém těle a nechala se hýčkat. Po celou dobu ji nepřestával líbat a hladit a začal sjíždět rukama níž, až na její ploché bříško, kde ji chvíli dráždil okolo pupíku a pak jí zajel do jejího vlhkého klínu. Cítila, jak jí buší srdce vzrušením a oddávala se tomu vzrušujícímu prožitku. On hned využil situace a když cítil, že krásně vlhne a nepřestával si hrát, zajel rukou do kalhotek a tiše jí zašeptal do ucha tu otázku: „chceš to?“ Věděla, že neodmítne a tak jen lehce zašeptala „ano“. V ten okamžik se začal svlékat a ona též. Jeden druhému hleděli upřeně do očí a s napětím očekávali tu úžasnou slast, která vzápětí měla přijít.
Vysadil ji na stůl, roztáhl jemně nohy a svými horkými a plnými rty se jí zabořil do klína. Teresa ani nedýchala, připadala si naráz jako v ráji. Začal ji jemně laskat jazykem na poštěváčku a užíval si to plnými doušky, stejně jako ona.
Jeho ruce pevně svírali její oblé boky a postupně začal jazykem zrychlovat a ona se dostávala do extáze. Přišel první orgasmus a ona se celá třásla vzrušením. Zeptal se „ještě?“ A ona se vzrušením odpověděla „ano Jamesi“.
Začal postupně jemněji a prstem si pohrával s její vlhkou jeskyňkou. Nejprve prsty lehce stiskl její závojíčky a mnul je něžně mezi prsty, když pak najednou zajel dovnitř. Projela jí tak veliká vlna rozkoše, že s sebou cukla a napjala své svaly, které ale po chvilce povolily a ona se přizpůsobila rytmu jeho ruky. Bylo to jako tanec plný vášně, který trval neskutečně dlouho, ale přesto takovou chvilku. Přišel další orgasmus a ona byla vlhká, jako nikdy dříve, neboť neměla nikdy tak zkušeného partnera, a to i přesto, že jich bylo jen pár. Nebyla z dívek, které by měly na každý měsíc jiného muže.
Chytila ho za vlasy a v zápalu vzrušení přitiskla k sobě pevněji. Pak povolila a James s úsměvem pronesl „ chtěla jsi mě snad udusit?“ Něžně se usmála a zuby se jemně a vášnivě kousla do rtu a zlehka sykla.
Postavil se, propnul kolena a přistoupil k ní, ale ona byla rychlejší, seskočila ze stolu a chytila ho pevně za boky. Jeho mužná postava jí lákala víc a víc a ona si přála ho ochutnat. „Otoč se a opři se zády o stůl“, tiše pronesla. Udělal co si přála a trochu roztáhl nohy, aby se mu pohodlně stálo. Začala ho líbat na jeho štíhlém krku, potom na jemně zarostlých tvářích a nakonec na jeho úžasných rtech, které jí před malou chvíli způsobili tak nezapomenutelný orgasmus. Zajel jí rukou do vlasů a lehce zatáhl, což jí ještě více vzrušilo. Hladila zarostlou hruď, která tady před ní stála a začala ho líbat níž až přes jeho ploché břicho. Přiblížila se nad jeho chloubu, kterou si ještě nestačila pořádně prohlédnout. Cítila na sobě vzrušení, které jí proudilo celým tělem a i ona vnímala, jak je napnutý očekáváním. Hladila ho po jeho nohou a cítila všechny jeho vypracované svaly, které se v tu chvíli chvěly. „Snad ti není zima Jamesi, že se celý třeseš“ pronesla s úsměvem a pokračovala. Jen se lehce pousmál a zavřel oči prožitkem, protože v tu chvíli se přiblížila k jeho penisu, který byl v jejích očích nádherně rovný, plný a dostatečně dlouhý. Lehce si jazykem pohrávala s jemnou špičkou, která se zdála, jako by byla ze sametu. Užívala si to a nepřestávala ho hladit po jeho nohách. Zatoužila si ho pořádně vychutnat a tak si ho zasunula do svých úst, které byly rozžhavené a připravené na jeho chutný pramen vášně.
Pomalu si ho zasouvala do svých úst a cítila tvrdost jeho chlouby.
James ji držel vlasy, aby nepřekáželi a on zároveň dobře viděl, co se děje tam dole. Užíval si plnými doušky její horké rty, které objímaly jeho penis a neskutečně ho vzrušovaly.
Zasouvala si ho hlouběji a zase zpět a nepřestávala ho vzrušovat, neboť on jí šel svými pohyby naproti. Vychutnávala si ho rychleji a rychleji a slyšela, jak vzrušeně oddechuje. Jeho svaly se propnuly a její vnitřek úst pocítil horký pramen, který si všechen vychutnala do poslední kapičky. Překvapením chvíli ani nedýchal a jen tiše pronesl „ to byla nádhera Tereso“.
Jeho tělo se po té vášni celé povolilo a těžce oddychoval. Postavila se a tichým hlasem mu pověděla „chutnáš báječně Jamesi“. Jeho vzrušení by se nedalo s ničím srovnat a její věta ho ještě více rozpálila, že nechtěl skončit.
Opět ji vysadil na stůl, přitáhl si ji ke svému klínu a zašeptal „teď budeš moje“. Vzrušení se vzájemně podívali do očí a v tom do ní hluboko a vášnivě pronikl. Víc vzrušující zážitek do té doby nezažila ani ve svých myšlenkách.
Lehce a pomalu přirážel, zajížděl se svým úžasným penisem dovnitř a ven a ona slastí jen vzrušeně dýchala. Pevně se objali a oba vnímali jen jeden druhého a nevnímajíce okolí se oddávali úžasnému sexu, kdy jejich vášnivé líbání střídalo pomalé přírazy, které si neskutečně užívali oba dva. Když začal James zrychlovat, tak věděla, co opět přijde, nádherný orgasmus, kterého se už nemohla vzrušená Teresa dočkat. Najednou se těla obou propnula a oni pocítili vzájemný orgasmus jeden druhého.
Udýchaní, unavení ale spokojení zůstali ještě chvíli u sebe a nechali doznívat okamžiky jejich společného orgasmu.
„Chtělo by to sprchu“, šeptala Teresa a James jen beze slov prstem ukázal na dveře místnosti, které stály v koutu jeho kanceláře. Chytl ji pod zadečkem a v náručí odnesl do sprchy, která byla na první pohled prostorná ale přesto útulná. Nechal ji tam a odešel si do kanceláře vypít studenou kávu, na kterou oba v nečekaném vzrušení úplně zapomněli.
Teresa vyšla ze sprchy a chtěla se obléknout, když v to ji chytil James, otočil k sobě, políbil a řekl jí, že večer ho má čekat u sebe doma a teď aby raději šla, že už se zdržela dost dlouho. Trochu ji to zarazilo, ale oblékla se a s myšlenkami na právě prožitý okamžik spěchala za Amy, které skončila směna a už se chystala jít domů. Teresa se jí omluvila, že se tak dlouho zdržela, ale že ji ještě pan Dowell dal nějakou práci. Amy se jen rozloučila a šla. Teresiny myšlenky se nedali s ničím srovnat, nedali se nijak jinak popsat, než jako nezapomenutelné. Tak skončil její první den v práci, který završil takovým vzrušením. Nadšená a s blaženým výrazem utíkala domů, aby čekala na příchod svého vysněného šéfa.
Autor Isabella, 28.09.2023
Přečteno 1440x
Tipy 8
Poslední tipující: Marry31, Fialový metal, mkinka, Žluťák, Ondra
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc dobře jsi to napsala dostala jsem chuť na pokračování :)

29.09.2023 12:47:32 | Marry31

v kterým hotelu je tenhle šéf??? jdu na pohovor...:-)

28.09.2023 12:54:16 | cappuccinogirl

Jo tak ten by se mi holka taky líbil :-D každopádně bohužel, je jen můj a existuje jen v mé hlavě a v mých představách :-D

28.09.2023 12:56:49 | Isabella

Každá máme představy... :-) a já bych rozhodně neřekla, že bohužel... protože ať se potkáš s kýmkoliv, tvý představy uvnitř mohou vyplout a okořenit tvůj reál... :-)

28.09.2023 13:04:19 | cappuccinogirl

pravdu máš ;-)

28.09.2023 13:28:23 | Isabella

Tak jsem to tak zběžně proběhl q usoudil jsem, že asi bude lepší nechat to na později...
V práci by se asi divili...:)

28.09.2023 12:42:26 | Žluťák

Žluťáku,
já to jen zkusila :-D snad jsem tím nikoho nepohoršila :-D
Fantazie je nádherná a umí s lidmi dělat divy ;-)

28.09.2023 12:45:20 | Isabella

Mě si nepohoršila vůbec, ale divy... se děly;)
Jako prolog ke knížce, celkem nášup:)

28.09.2023 12:53:27 | Žluťák

každopádně tohle měl být pilotní příběh k celé knize, kdyby příběhů bylo více. Ještě sem dám jeden :-D zítra

28.09.2023 13:02:22 | Isabella

prolog knihy by byl: **Jediný způsob jak se zbavit pokušení je se mu vzdát**

Oscar Wilde

28.09.2023 13:01:15 | Isabella

Velké moudro.

28.09.2023 13:07:54 | Žluťák

Díky za komentář Ondro, popravdě měl to být pilotní příběh ke knížce, ale z nedostatku času jsem se k tomu nedostala. Už mám vymyšlený i název a prolog knihy. Třeba se k tomu někdy dokopu ;-)
Díky Is

28.09.2023 12:03:03 | Isabella

Velmi rádo se psalo :), a už se těším na zítřek ;)
Věřím, že se k tomu "dokopeš" - mohlo by být zajímavé příběh rozvinout a trošku prohloubit a s Tvým stylem erotiky, který jsme měli možnost "ochutnat" :)
Moooc fajn, milá Isabello, a držím pěsti :)*

28.09.2023 13:09:12 | Ondra

Díky Ondro, teď jsem se až začervenala nad tvými písmenky ;-)
Každopádně zítřejší bude druhý a prozatím poslední :-)
Třeba se zrodí další :-D

28.09.2023 13:40:16 | Isabella

Všiml jsem si a velmi Ti to sluší, Isabello ;)*
Kéž by se zrodil, po zítřku, další ... a další ... a další ... a ;)*

28.09.2023 14:40:09 | Ondra

Hned se do toho dám

29.09.2023 05:22:11 | Isabella

Skvělé, Isabellko, díky a krásný den Ti přeji :)*

29.09.2023 09:11:21 | Ondra

Moc se mi to líbilo, Isabello, příjemné a něžné s výborným otevřeným koncem, kde se dá nádherně čarovat s fantazí :)*
Měj se kouzelně :)

28.09.2023 11:19:13 | Ondra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí