Home-office

Home-office

Anotace: Práce z domova může být více než zábavná...

 

Už od oběda na to nemůžeš přestat myslet. Nevíš proč, ale hrozně toužíš potom, aby do tebe pronikl můj tvrdý úd a ukojil tvou spalující touhu.

Pracuješ sice v kanceláři se spoustou dalších kolegů, ale ani to ti dnes nemůže zabránit se občas letmo dotknout roztouženého klína. Jak se blíží čas odchodu domů, jsi víc a víc při chuti. Tvé myšlenky se už točí jen kolem toho jednoho. Dokonce sis musela dojít sundat na záchod kalhotky, jak moc byly promočené. A samozřejmě si při tom využila tu možnost, poškádlit se o trošku více.

Sotva odbyla druhá a ty, ačkoliv bys potrěbovala ještě pár věcí dotáhnout, rychle vypneš počítač, balíš kabelku a spešně odcházíš domů. Venku je jaro v plném proudu a to ti na uklidnění rozhodně nepřidává. Po cestě vidíš několik zamilovaných párů a tvá chuť na mě stále stoupá. Konečně jsi doma...

 

Dnes dělám z domova, mám v plánu několik pracovních online schůzek s týmem a pak jednu odpolední prezentaci pro potencionálního zákazníka. S kolegy jsme ji dopoledne vyladili do posledního slidu a po obědě jsem si to radši ještě jednou prošel.

O půl 3 jsem konečne prezentaci pustil zákazníkovi.

Chvilku po 15 hodině jsem slyšel zarachotit klíče v zámku, jen jsem se natáhl od počítače a rukou přivřel dveře od pracovny. Hlavou mi proběhne myšlenka, že jsi doma nějak brzy, ale nenechám se jí rozptýlit a dál se věnuji prezentaci. Jsem kousek za polovinou, blíží se grafy, které mají zákazníkovi ukázat, jak se jeho byznys s námi může posunout a pak trumf prezentace - nová automatizace, do které je třeba sice investovat, ale v následujících měsících přinese velké úspory a zrychlení procesů.

V myšlenkách už si představuju, jak z toho bude klient nadšený, když tu se otevřou dveře a v nich stojíš ty.

Jsem v půlce věty a ztratil jsem slova...

 

Hned jak jsi dorazila domů, okamžitě ses vysvlékla do naha. Podle hlasu víš, že jsem v pracovně a tak se tím směrem spěšně vydáváš, hnána jedinou myšlenkou. Prudce otevíráš dveře od pracovny. Je ti úplně jedno, co zrovna dělám, vlastně na mě ani nekoukáš, jediné na co upřeně zíráš, je můj klín.

Chytneš mě za rameno, odsuneš židli i se mnou od stolu a okamžitě si klekáš přede mě. Tvé ruce mě chytají za lem domácích kalhot a stahují mi je i s trenýrkama ke kotníkům. Tvá lačná ústa se okamžitě vrhají na můj povadlý penis.

 

Snažím se vzpamatovat. Do toho se z počítače ozývá nervozní hlas kolegy, zda je vše v pořádku. Naštěstí je zapnutá prezentace a tak se nepřenáší obraz z mé pracovny. Snažím se ze sebe marně vyloudit větu, že tu mám nějaký technický problém, ale tvé sání má za následek odtok krve z mozku a její rychlý přesun do jiného orgánu.

 

Orgánu, který ty teď tak moc potřebuješ pro sebe...

 

Tak tak stihnu vypnout mikrofon, aby se do prezentace nevloudilo mé zasténání.

 

Ty však nedbáš na nic a můj nyní už naběhlý úd mizí stále více v tvých ústech a je zpracováván hbitým jazykem.

 

Mezitím se snažím alespoň do chatu napsat, že mám problém s počítačem. Ty máš ale jiné plány.

 

Rychle se zvedneš, otočíš se ke mně zády, notebook zaklapneš, vyšpulíš na mě zadeček a nacpeš mi tvůj vonící klín přímo před obličej.

 

Vteřinu jsem jako opařený, ale pak neodolám a okamžitě se k němu přisaju a jazykem ho začnu prozkoumávat zevnitř. Je krásně teplý a plný sladkých štáv.

 

Ještě chvilku mě necháš si s tebou hrát, zatím co ty mě masíruješ šikovnou ručkou. Pak mi penis pořádně stiskneš a dosedneš mi překvapivě rychle do klína. Můj úd v tobě mizí až po kořen. Chviličku ho necháš v sobě, aby se tvá pochva mohla přizpůsobit a pak na mě začneš divoce rajtovat.

 

Chytám tě rukama za boky a pomáhám ti s pohybem. Snažím se do tebe dorážet úplně na maximum, protože vím, jak moc to máš ráda. Můj žalud se tak při každém dosednutí tře o tvé poševní dno a tvé tělo se začíná pomalu třást. Že se ti blíží vrchol poznám i podle tvého již notně hlasitého sténání a zrychleného dechu. Zvedám se proto ze židle, opírám tě o počítačový stolek, chytám tě opět pevně za boky a tvrdě do tebe přirážím.

Vycházíš mi vstříc a pokojem se rozhléhá zvuk dvou do sebe prudce narážejících těl. Jednou rukou tě chytám za vlasy a mírně zatahám. Má to přesně ten kýžený efekt.

 

Tvé tělo se nejdříve stáhne, následně se propneš jako luk a poté se ti s výkřikem blaha podlomí kolena. Můj penis vyklouzne z tvého těla, ale ty se rychle vzpamatuješ, vezmeš ho do úst, já spadnu zpět do židle a ty mě pár zkušenými pohyby dovedeš k vrcholu. Mé sperma zaplní tvá ústa a ty ho s chutí polykáš. Poté se mi schoulíš hlavou do klína a chvilku takhle spolu odpočíváme...

 

Po pár minutách ticha mě políbíš na opět klidný penis a s úsměvem jen špitneš: "Promiň, ale já už to potřebovala!"

 

Jen pokrčím rameny, usměju se na tebe a dodám: "Bylo to krásný!"

 

Prezentaci naštěstí dotáhnul kolega a mě se nikdo na nic víc nevyptával, když jsem se druhý den vymluvil na nějaké přepětí v elektrické síti.

Autor Olin_Petrzelka, 01.12.2023
Přečteno 707x
Tipy 1
Poslední tipující: Snacek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí