Sprcha

Sprcha

Anotace: Po dlouhém, chladném, zimním dni, přijde horká sprcha vhod...

 

Po chladném a náročném dni si konečně můžeš zalézt do sprchového koutu a odměnit se relaxem. Otáčíš kohoutkem doleva a na šíji ti dopadají první pramínky horké vody. Zavíráš oči a vnímáš snad každou kapku, jak cestuje po tvém zmoženém těle. Jedna z nich se teď vydala ze šíje kolem klíční kosti na hrudník, do mezery mezi ňadry a dále pokračuje dolů, přes pupík až do klína, kde zmizí mezi tvými stydkými pysky. Navzdory teplotě vody, ti po zádech přeběhne mráz. Tvá ruka se přesune na šíji a cestu kapky postupně kopíruje, až se prstem dotkneš rozpáleného klína.  Během vteřiny v tobě mizí a zlehka poškádlí tvé útroby. Zasténáš.

 

Náhle tě z fantazie vyruší horká ústa, která se přisála z boku na tvůj krk. Byla jsi tak soustředěná sama na sebe, že jsi ani nepostřehla, kdy jsem za tebou do sprchy vlezl já. Prvotní leknutí rychle odezní, když se mé rty postupným líbáním přesouvají ve předchozím směru kapky i tvé ruky, a tak teď směřují mezi tvá ňadra. Ke rtům se přidá i jedna z mých rukou a tak zatímco ústa nasají levou bradavku, prsty ruky promnou tu druhou. Ale jen na chviličku. Poté pokračuji níže, přes pupíček ke klínu. Klekám si před tebe, a pár vteřin se kochám pohledem na tvůj krásný klín. Přiblížím se obličejem blíže k němu. Tvým tělem projede vlna napětí z očekávaného přísunu orální rozkoše. Nechci tě už déle nechat čekat, rukou tě chytám za lýtko a zvedám si tvou nohu na rameno.

 

Mám teď tvůj voňavý klín krásně na dosah jazyka. Přiblížím se ještě blíže tvému tělu a jazykem obkroužím stydké pysky. Pomalu, opakovaně, jako labužník ve francouzské restauraci. Stočím jazyk do špičky, a vydám se s ním na návštěvu klitorisu, přes který opakovaně přejíždím, kmitám okolo něj až jej nakonec nasaju ústy. Zasténáš a tvé ruce spočinou na mé hlavě, prsty zajedou do vlasů ty mi nahnutím pánve dáváš najevo, jak moc se ti tahle hra líbí. Chytám si tě tedy za zadeček a přitahuju si tě co nejvíc na obličej. Jazykem proniknu mezy závojíčky až do tvého chtíčem rozpáleného nitra a začnu jím divoce kmitat a prozkoumávat tě. Tvé sténání nabývá na intenzitě. Moc mi chutnáš a já se tě nemohu nabažit, ale zároveň vím, že teď toužíš víc po jiném svalu, než je můj jazyk.

 

Opouštím tedy vlhký klín, stoupám si před tebe a v rychlosti si všímám tvého chtíče, jenž se ti odráží v očích, zatímco tvoje ruka prstem pokračuje ve stimulaci klitorisu. Je čas tě pořádně uspokojit. Chytám tě za ramena, otáčím si tě zády k sobě a zároveň tě přitlačím na stěnu sprchového koutu. Mé ruce pak sjedou níže po tvém těle, chytím tě za boky a přitáhnu si blíže k sobě tvůj zadeček. Je teď krásně vyšpulený. Chytám rukou nalitý penis a přikládám ho mezi tvé stydké pysky. Pomalu zatlačím a postupně do tebe celým údem proniknu, až po jeho kořen. Takto v tobě chvilku pobudu, jen mírně kroutím pánví. Pak začnu přirážet.

 

Nejprve pomaleji, procítěně, kdy si tě oběma rukama přidržuju za zadeček. Postupně zrychluju tempo, vycházíš mi boky vstříc, takže mé ruce opustí zadeček a přesunou se na tvá ňadra, za která tě uchopím a více si tě prohnu směrem k sobě. Pěkně je promačkám a palci dráždím vzrušené bradavky. Po chvíli jednu ruku přesunu výše a chytím si tě pod krkem, palcem ti při tom přejíždím po rtu. Mírně sevřu ruku kolem tvého hrdla, prsty té druhé mezitím nahmatají tvůj poštěváček. Opět zvýším intenzitu přiráženi, až se musíš rukama zapírat o stěnu, jak tě proti ní vahou mého těla tlačím. Koupelnu zaplňuje kromě zvuků vody a těl narážejících do sebe i tvé teď již hlasité sténání. Opět sevřu ruku na tvém hrdle o trošku více a intenzivně dorážím tvdrým pyjem do tvého nitra.

 

Začínají se ti podlamovat kolena, opouštím tedy klitoris, volnou rukou tě obejmu a chytám tě pevně za pravé ňadro, abys neupadla. Nepřestávám ale s přirážením, jen mírně zvolním a naposledy jěstě o kousek více sevřu tvé hrdlo, zatímco ústy tě mezi vzdechy líbám na šíji. Zatmí se tí před očima, ve spáncích začne prudce tepat a tvé tělo se napne, aby vzápětí povolilo při vlně orgasmu, který prostupuje postupně celým tvým tělem. Tvé poševní svaly se naopak pevně sevřou kolem mého údu a ty divoce vykřikneš. Pevně tě přivinu k sobě, abys neupadla a počkám, až přijdeš zpět k sobě. Jsem těsně před vlastním vrcholem. Když se po chvíli vzpamatuješ, chytíš mě za varlata, sesuneš se z mého stále tvrdého penisu, otočíš se čelem ke mně, šibalsky se na mě pousměješ a vzápětí mizí můj pyj v tvých ústech. Parkrát ho přejedeš jazykem, silněji nasaješ a už ti ústa zaplňuje horké semeno.

Autor Olin_Petrzelka, 19.01.2024
Přečteno 748x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí