Synchronizované chechtání

Synchronizované chechtání

Anotace: Hele, musíme se chechtat synchronizovaně , nebo vypadneš! No jo! Nová disciplína! Synchronizované chechtání při šukání!!!

Nikdy jsem si nemyslela, že ve svých skoro šedesáti budu zažívat nejlepší sex svého života! Jak je to možné? No, je to nejspíš zásluhou souběhu několika okolností, o kterých se teď nechci rozepisovat. Ale je to tak.

Každopádně se zanedlouho dostávám do orgasmických výšin a tam se držím s malými poklesy dlouho....předlouho. Tak dlouho, dokud nejsem zcela emočně vyčerpaná, nebo dokud to mého muže baví. Ano – baví. Ne, dokud může, protože penis je v tomto případě nástroj vlastně jen podružný.

V určité fázi mé extáze mě přepadá radostný smích. Vlastně přímo chechtot až řehot. Je to taková nezadržitelná, živelná radost. Radost z toho, že moje tělo to umí, že může, že se toho dožilo, dočkalo, že si to dovoluje, že to má doma, že, že, že.....

„Ty jsi regulérní blázen“. Povídá tuhle můj muž, penis stále pevně zasunutý.
„Můžeš mi říct, čemu se tak chechtáš?“ - Tomu se říká čirá radost miláčku. Opak deprese. Přepadá mě ovšem pouze chvilkově a pouze u této činnosti. Maniodepresivitu neobhájíš. V nastalé pauze, kdy miláček trochu odpočíval a možná přemýšlel o tom, jaké by to bylo odpočinout si déle, než jeden den....v případě mého umístění do ústavu....

Nechala jsem svou energii poklesnout do druhé čakry a začala si hrát se slovy. Hledala jsem pro mou čirou radost další slovní vyjádření. Libost. Moc se mi to líbí, tak jsem celá v libosti, povídám muži. „No, ještě řekni, že jsi v celibátu a já fakt volám Bohnice.“

Volej Bohnice, to bude Bohu libé velice. Zaveršovala jsem a rozchechtali jsme se oba. Hele, musíme se chechtat synchronizovaně , nebo vypadneš! No jo! Nová disciplína! Synchronizované chechtání při šukání!!!

Jenže já už jsem zase myšlenkama u libosti a celibátu. Čeština je stejně prostě úžasná! Kdo se bojí, má celi – bát. Bojí se celého těla, celého, či celistvého sebe. A myslí si, že bez radosti z těla, je Bohu blíž. Booože!

V duchu opět děkuji hlavnímu konstruktérovi, jak to báječně vymyslel. Může mít ze mě radost. Já ji mám. Soustředím se na pocit ve vagíně, stáhnu vnitřní svaly kolem stále krásně pevného penisu a začnu si zvedat energii k dalšímu orgasmu. Ne, nepočítám je.

Autor Slunečná Sofie, 11.03.2024
Přečteno 168x
Tipy 3
Poslední tipující: TaDruha, Žluťák, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)
Tak ať vám to vydrží:-)

11.03.2024 15:18:29 | Žluťák

Díky, taky se modlím....a stále se vracím k teorii, jak je sexuální energie léčivá a uzdravující!:)))

12.03.2024 09:26:20 | Slunečná Sofie

Je to tak, hlavně na psychickou pohodu;-)

12.03.2024 09:58:07 | Žluťák

Tohle chechtání je lechtivé a taky nakažlivé... u mě úsměv, pohlazenka hodně zajímavě vykreslená, díky...:-)

11.03.2024 13:33:52 | cappuccinogirl

Díky, ve světle této radosti každý problém bledne! :))

12.03.2024 09:28:06 | Slunečná Sofie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí