1,

1,

Sedíš bez hnutí v meditační pozici se skříženýma nohama. Celé tělo ti brní, jako by po něm běhali miliony mravenců. Ale tvá mysl! Tvá mysl je bez hnutí, tichá jako ještě nikdy. Jsi teď a tady, vychutnáváš přítomný okamžik, svou pozornost můžeš bez úsilí obrátit kamkoliv, ale rozhoduješ se jen být. Minuty míjejí. Vnímáš, co se děje v tvé bytosti, pozoruješ to. Konstantní proud energie volně směřuje nahoru, pořád nahoru. Rozpínání v hrudním koši a v hlavě, tam máš takovou lehkost. Určitě bys teď uměla létat. Jsi sama, sedíš v meditační pozici se skříženýma nohama a jsi střed. Energie tebou stoupá. Minuty míjejí. Vědomě se rozhodneš projít dějem dnešního večera.
Nakonec jste se dlouho objímali. Byla jsi uprostřed, mezi dvěma silnými těly, tak v bezpečí, tak opečovaná, vsávala jsi tu péči každou buňkou těla. Byla jsi mezi nima s hlavou na jejich prsou a oni se objímali kolem ramen. Taky jsi je oba chytila kolem pasu a tiskla k sobě a usmívala se. Hleděla jsi na ně na oba a zářila směrem k nim štěstím a vděčností. Byli tak silní a krásní, s pružnými těly a silnýma rukama a ty jsi mohla být ženou, jen ženou a nemusela jsi přidávat žádnou jinou roli. Nemusela ses snažit, byla jsi a bylo to tak snadné a víš, že jsi činila i je velmi šťastné.
Držel tě kolem pasu a líbal. Tisknul tě k sobě. Opětovala jsi jeho polibky a vnímala i ty druhé ruce, které prozkoumávaly tvé tělo. Ten druhý seděl na gauči a jeho ruka se sunula po tvém stehně až do ohbí hýždí. Beze studu ti zmáčknul zadek a začal ho mnout. Vzrušením jsi vsunula jazyk do úst, které s tebou byly spojené. Tiskla jsi ho k sobě a zadeček vystrčila směrem k rozkoši které se mu dostávalo. Tričko už jsi neměla a muž se kterým ses líbala se sklonil k tvé bradavce. Zmáčkl něžně tvé prso a vsál bradavku, prohla ses a zaúpěla rozkoší. Je čas, abys byla zbavena i zbytku oblečení. Ruce tě objímají zezadu kolem pasu, rozepínají knoflík tvých kalhot. Ještě, než ti je stáhnul přitiskl svou dlaň pevně do tvého rozkroku.Nedýcháš. Pak ti stáhnul kalhoty a ty tu stojíš jen v maličkých černých tangách a tvé tělo pokrývají čtyři silné mužské ruce. Vedou tě k posteli.
Klečíš a ruce máš vztažené. Vnímáš všechny vůně, které tě obklopují. Ta dvě těla jsou tak blízko. Cítíš vůni mužských rozkroků a saješ jí do hloubky své bytosti. Nadechuješ jí znovu a uvědomíš si, jaké mokro a horko produkuje tvá tepající lasturka. Ve vztažených rukou držíš po jednom mužském údu v každé a pomalu je hladíš a laskáš. Jsi v tranzu a nemůžeš se vynadívat, cítíš ten nádherný okamžik a pevně stiskneš oba penisy. Celé se chvějí pod tvými prsty. Ohrnuješ jejich kůži úplně dolů a zase jí vracíš nahoru. Na chvíli pouštíš své trofeje a věnuješ nádherný zbožňující úsměv směrem k obličejům nad tebou. Obejmeš je kolem hýždí a tiskneš ta krásná těla k sobě. Oba rozkroky se ti tisknou na obličej a ty je přitláčíš ještě těsněji. Pulzuje v nich taková síla, jsou vyjádřením smyslu života. Když stojí tak pevně jako teď, jasně ukazují k Bohu. Neváháš ani vteřinu, obkroužíš jeden z žaludů rty a vsaješ ho do sebe, muž zaúpí a ty jsi šťastná, když vidíš jakou mu působíš rozkoš. Ten muž tě bere v podpaží, lehá si pozadu na postel a tebe nechá ať mu dál svými dokonalými rty působíš rozkoš. Nesmí ale zapomínat na svého kolegu a na tebe. Jste tam tři, v dokonalé souhře a harmonii, dokonalý rovnoramenný trojúhelník a tahle pozice je ideální aby se druhý z mužů mohl věnovat tvému rozevřenému roztouženému tělu. Zezadu se k tobě tiskne a hladí tě v podpaží a po bocích, cítíš jeho penis jak se na tebe tlačí a zatoužíš ho v sobě cítit. Ještě ale není ten správný čas, ještě se necháš hladit a vzrušovat, olizovat a laskat, zatímco se věnuješ tomu velkému mocnému kusu Boha který držíš v ústech.
Leží pod tebou a ty na něj nasedáš. Tolik ho chceš konečně v sobě. Zavíráš oči, okolo tebe všechno utichá, všechno se ztrácí, je jen světlo a vibrace které se šíří všude okolo. Dosedáš a chvěješ se v orgasmu, který se šíří celým tvým tělem. Prochází tebou ve vlnách a šíří se i mimo tvé tělo, jeho vibrace se šíří do celého vesmíru. Druhý muž tě zezadu objímá a dlouho tak setrváte. Ty už nemáš fyzické tělo, vnímáš energetickou výměnu mezi vámi v její základní podobě. Vnímáš světlo. Oba muži tě drží ve svém náručí a nepouští tě. Všichni tři společně vibrujete, jste jedním dechem, jste jedno.
Ležíš na posteli, máš zavřené oči a vnímáš každý dotek a že se ti jich dostává. Hladí tě, jsou tak pozorní a neuvěřitelně tripěliví. Né to není trpělivost, oni jsou ve svém živlu, hrají jsi a dávají se celí. Jakoby neexistovalo nic než tvé tělo, tady a teď. Držíte se za ruce a cítíte své rozevřené bytosti. Tisknou se k tobě celými svými těly, nebo jejich nejmenšími částmi. Každý dotek je pomalý, jejich prsty po tobě kloužou a ty máš pocit, jako by do tebe vypalovaly brázdy, jako by v tobě zapalovaly požár, jako by rozhýbávaly atomy. Tak to vypadá, když jsou tu muži pro tebe a celí jen pro tebe.
Jen pár svíček osvětluje místnost, ve které hraje svádivá hudba. Máš na sobě černé šaty, jsi bosá, tvé tělo je trošku zvlhlé a ty přidřpneš v kolenou a pohladíš ho od kolena až k prsu. Sedí před tebou na křeslech, v rukou mají sklenky a hltají tě pohledem. Všichni jste vážní. Máš na sobě černé šaty, jsi bosá, máš výraznou rudou rťenku a rudě nalakované nehty na nohou. Připadáš si jako bohyně, jsi neodolatelně nádherná. Tvé boky se samy pohnou, oči máš zavřené a rukama kloužeš po svém těle stejně jako oči obou mužů. Tvé tělo se hýbe jakoby samo, o jeho pohybech nemusíš přemýšlet a víš, že jsi dokonalá. Stáhneš ramínka šatů a ony z tebe sklouznou, jen tě jemňoučce pohladí. Stojíš tu jen v v maličkých černých tangách, na chvíli strneš v nehybnosti, vystavuješ se v různých pózách a necháš jejich pohledy, ať tě celou snědí. Tančíš tak, jak ženy vždycky tančily, tančíš tak jako chodíš, tak jak je ti dáno od Boha, tak je to přirozené. Tančíš a není včera ani zítra a jsou jen tři bytosti, tanec a nad vámi Bůh. Nasedáš rozkročmo na jednoho z nich, přikládáš si jeho ruce na své tělo a vlníš boky a hladíš ho svými vlasy. Drží tě za boky a ty mu upřeně hledíš do očí. Není správný moment se v nich ztrácet a ty hýbáš klínem po jeho a hladíš ho po tváři a po krku.
Autor seitodo, 14.05.2024
Přečteno 144x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí