Miriam

Miriam

Anotace: Dovolená s vůní erotiky.... dokončeno. O další díl si třeba napište... :-)

V jednom letním týdnu se Miriam rozhodla, že si udělá dovolenou v práci a pojede si odpočinout k moři. Její známý pronajímal apartmán, takže měla vystaráno. Apartmán ležel blízko moře, pár kroků po jemném písku. Miriam byla třicetiletá žena, která věděla, co od svého života chce, a možná i proto byla postrachem pro opačné pohlaví. Byla žena plných tvarů, prostě krev a mlíko. Její panenská tvář byla k zulíbání, působila ale moc sebevědomým dojmem, pro muže odrazující. V hloubi duše byla zranitelná, citlivá, laskavá a plná lásky. Nezanevřela na svět, na přátele ani na muže, pouze na lásku. Naučila se mít sex, aniž by toho dotyčného musela milovat. Mizela z teplého lože hned za svítání, aniž by druhá polovička spozorovala, že se vytratila jako pára nad hrncem.

Letadlo se pomalu odlepovalo od země a Miriam opřená o okénko a s úsměvem na tváři, sledovala krajinu pod ní. Chtěla si odpočinout, těšila se až se natáhne na horký písek a nechá se močit vlnami moře.
Apartmán byl docela daleko od turistikého ruchu, ale za to ta panenská příroda, Miriam zašimralo v podbřišku při představě, čím by si tady ráda zpříjemnila pobyt. Bohužel, byla tady sama.

Vybalila si věci, osprchovala se studenou vodou a vklouzla do dvojdílných plavek. Usmála se a sama pro sebe si řekla, na co jí vlastně budou, když je tady sama. Vzala si pouze osušku, a tak jak ji pánbůh stvořil, si odkráčela na pláž kde si ulehla a nechala se rozmazlovat sluníčkem. Usla, v podvědomí slyšela kroky, byla ale utahaná z cesty, myslela si, že je to pouze sen.
Sen to nebyl, po pláži šel Marco, dostal za úkol zjistit od známého Miriam, zda dorazila v pořádku a zda jí něco nechybí. Když se k ní přibližoval, cítil, že má srdce až v žaludku. Nic krásnějšího neviděl. Stoupl si nad ní. Viděl její krásná ňadra a hladce oholený klín. Cítil, že se mu kalhoty v určitých partiích napínají. Slyšel její pravidelné vzdychání - spí. Chtěl si čichnout k jejímu lůnu. Něžně jí roztáhl nohy, opatrně, aby jí nevzbudil. Přiblížil svá ústa k jeskyňce a pomalu jí začal ochutnávat. Tak moc chtěl zrychlit, ale měl strach, aby krásnou Miriam nevzbudil. Bože, ta chutnala, chtěl se polaskat s jejímy rty i prsy, ale nemohl mít vše najednou. Miriam se začala kroutit a ze sna vzdychat, využil situace a jazyk i prst zasunul hlouběji, kundička byla strašně moc mokrá a voňavá. Druhou rukou si honil svého klacka, cítil, že to na něj přijde. Naposledy políbil její jeskyňku a zmizel v palmovém lese, kde se rozdýchával a zároveň se i dodělal.

Miriam se protáhla a usmála se: "Bože,to byl krásnej sen a jak jsem z toho zvlhla!" Usmívajíc si jde dát sprchu, myslí si, že je to sen. Oblékne si lehké letní šaty, které jí sahají těsně pod zadek, rozčeše si své dlouhé blond vlasy a zamíří si to za civilizací. Na tržnici potká Marca, ten ji pozná v momentě, jenže ona ne, spala. Projde kolem něj aniž by si ho všimla, pohupuje si boky a Marco na ní dostal chuť. Rozhodne se jí večer navštívit.

Miriam si večer zapálí svíčky a sedí na verandě. Poskočí úlekem tak, až na sebe vylije sklenici šampusu. Marco dorazil, s kyticí tulipánů: "Dobrý večer, přišel jsem Vás přivítat v této panenské přírodě. Posílá mě za Vámi Paulo, sám nemohl, je na služební cestě. Más se o Vás postarat tak, jak to dělával vždy on sám a rád!" Miriam se zaleskly oči a praví: " Jsem Miriam a máš se o mne postarat, tak jak se o mne vždy Paulo staral sám? Zajímavá nabídka, posaď se." Nabídla Marcovi křeslo vedle sebe. Marco zčervenal: "Omlouvám se, jsem Marco, místní obchodník." Otevřela láhev vychlazeného sektu a poprosila jej, zda by jim mohl nalít. Ve vzduchu lítali jiskry, Miriam věděla, že tato noc ba i tato dovolená bude stát za to, protože bude plná nenasytného sexu. Šla si převléct své polité šaty, vzala si ty, co měla ráno na trhu. Marco pouze jen polkl slinu, nemohl z ní spustit oči. Všimla si toho, seděla na proti němu a mírně roztáhla nohy, pod šaty samozřejmě nic neměla. Cítil pnutí v penisu a její oči jej nespustily z očí. Jak sama ona se cítila? Při představě, co se skrývá pod kalhotami Marca, se nedokázala moc ovládat. S hladinkou alkoholu se atmosféra uvolňovala. Povídali si, letmé dotyky se staly intenzivnějšími. Omylem zavadil rukou o její ňadro, s rozpaky se omluvil. Miriam využila situace: "Hmm, omluvím, když mě políbíš tam, kde jsi se mě dotkl poprvé! Marco se pouze usmál a svým kolenem ji pomalu roztáhl nohy. Poklekl k ní a její nohy si dal na ramena. Přiblížil se k jejímu klínu a políbil jej. Miriam ani nedýchala, z vyschlého hrdla pouze řekla: "A přece to nebyl se, pokračuj!" Koukal jí do očí a její lůno zkoumal prstem, přidal palec a klouzal sem a tam, sem a tam. Cítil jak se mu rozpouští v rukou. Vyhrnul jí šat a ona jej se sebe skoro servala a odhodila. Konečně se mohl dotknout jejich ňader, měl volnou pouze jednu ruku, aby se mohl věnovat i vyšším partiím, jazykem ji kundičku pouze přejel. Své namočené prsty vsunul do jejích ústa, ta se smyslně olízla. Stáhl si jí k sobě na podlahu a nežně jí políbil na ústa. Víc a víc, byla jeho touha splinout s ní větší. Neustále jí líbal vášnivě na ústa, nemohl se nabažiz jejich ńader. Sténala, dole byla horká, chtivá. Její jemná ruka bloudila po jeho těle, hladila ho všude a na jednom místě se zastavila, byl připraven, ale ona si jej chtěla prohlédnout z blízka. Vymanila se z jeho obětí a položila si Marca na záda. Miriam si olízla rty a ani vteřinu nečekala a kroužila jazykem kolem jeho žaludu, masírovala mu u toho varlata, on ani nedýchal, měl pocit, že každou chvíli vybouchne. Jemně jej kousala do penisu, občas zabloudila jazýčkem do dírky na hlavičce, myslel si, že vyletí z kůže. Nemohl už to dlouho vydržet, vyskočil a opřel si jí břichem o zábradlí. Hrála si s ním, zavrtěla zadečkem a smyslně roztáhla nohy, přejel dlaní její lasturku a zastrčil jí ho tam. Pomalu až po kořen jí ho tam zasunul a čekal, až ona se začne rytmicky přirážet na něj. Mačkal její prsa, naslouchal jejímu sténání, a neustále zrychloval přirážení. Šoustal ji a Miriam se to náramně líbilo, házela svou blonďatou hřívou ze strany na stranu. Cítil, že už to dlouho nevydrží, vyklouzl z ní a náznakem jí ukázal co má dělat, poklekla před něj a čekala, až se jí udělá do úst. Stačil jeden polibek na penis a její ústa byla zalita teplým semenem.Polkla.Olízala mu jej do sucha. Nemohla z Marca spustit oči, neustále se mu nenasytně koukala do očí, konenčně on mohl dokončit své dílo. Vzal jí do náručí a odnesl si ji do ložnice na velkou bílou postel. Položil jí na kraj postele, nohy měla na zemi a on se hladově vrhl na její klín. Lízal jak smyslu zbavený, prsty si hrál s dírkou a jazykem přejížděl přes poštěváček. Bože, ta byla mokrá. Miriam byla nenasytná, tušil to, a proto nepřestával. Mezi vzdechy slyšel: "Prosím, vraž mi ho tam!Chci abys mě píchal a hned!" Její nohy si položil na ramena, prsty si roztáhl její pysky a silněji jí ho tam vrazil. Sykla slastí a začala se mu opět narážet sama. Miriam měla pocit, že se jí točí celý svět, byla ukájena tak, jak dlouho již ne. Cítila, že se jí začíná kundička stahovat, křečovitě se držela polštáře, Marco cítil, že se udělají současně. Ona neskutečně vzdychala a on zpomalil a zrychlil dorážení na její kundičku. Prstem jí dráždil poštěváček a čekal co se bude dít. Cítil jak se pod ním zmítá: "Nepřestávej, prosím nepřestávej!" Její slova mu dodala kuráž a z posledních sil jí šoustal, věděl, že už nemůže, ale musí. Třásla se mu v objetí, zrychleně dýchala na jeho krk. Vyskříkal jí lasturku a ona se od něj odvrátila. Chtěla si prožít sama naplno svůj orgasmus.

Až oba vychladli, šli společně do sprchy. Navzájem se umyli a šli si uspojeně lehnout. Nad obzorem již bylo slunce a oni šli teprve spát. Choulila se k němu, dlouho necítila mužské obejmutí. A Marco? Věděl, že se o Miriam dobře postará až do konce její dovolené.
Autor jadie, 18.04.2007
Přečteno 2456x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Hezké, těším se na pokračování ;)

18.04.2007 17:33:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí