Vlnky

Vlnky

Anotace: Jen mě napadlo popsat tělo jedné slečny... ale nějak se to nakonec zvrhlo :-o

Vidím nádhernou a třpytící se řeku. Bystřinu, která se prodírá mezi oblými kameny a vystřikuje do vzduchu bělavou vodu. Sedím na jejím břehu a pozoruji vlny, které se přes ně linou a převalují tak, jako když se hedvábná deka třepotá v mírném větru. Myslím v tu chvíli na tvé tělo, neboť nic jiného mi to připomínat nemůže. Sleduji dvě vlnky, co se linou těsně vedle sebe a připomínají mi tvá lýtka. Dál vzrůstají a přetvářejí se ve tvá stehna. Pozoruji jak skotačí a dovádějí a jak se chystají přeskočit oblý kámen, co jim stojí v cestě. Nemohu oči nechat na místě a posouvám je dál na ten kámen. Voda se přes něj převaluje naprosto plynule a vytváří tak oblý tvar který si nezadá nic z dokonalostí. Je přesně jako tvůj zadeček. Chtěl bych natáhnout ruku a alespoň jen zlehka se dotknout té vlnky, ale je příliš daleko. Slunce ten kámen ozařuje a odraz vody se prohání na mém obličeji. V tu chvíli jsem oslepen. Ale ne sluncem, nýbrž tou krásou a tím pocitem co ve mě ten pohled probudí. Kámen pak končí a hned za ním voda skočí do malého ďolíku, z kterého ihned zase vyskakuje. Vlnky se rozplynou a zde jako by tvořily tvá záda. Pak proud vody naráží na několik kamenů a rozstřikuje se do výše. Čeří se a pění... jako tvé vlasy.

Celé to pozoruji tak upjatě a místo vlnek si představuji tvé tělo. Jsem vzrušený. Myšlenky si s tvým tělem pohrávají jako by to bylo ve skutečnosti. Vidím jak přicházím k tobě a ty ležíš na břiše. Dotýkám se tvých černých, kudrnatých vlasů a cítím jak se z nich k mému nosu prodírá líbivá a slastná vůně. Dotýkám se tvých ramen a prsty pak přejíždím níže po tvých zádech. Cítím na konečkách prstů jak se tvé tělo chvěje. Pomalu sjíždím prsty níže a níže a opisuji linku na tvém zadečku. Už jen jedním prstem. Pokračuji dále přeskočím na tvá stehna. Dostávám se k lýtkům a končím u kotníčků. Nedá mi to a ihned se vracím zpět. Vnitřní částí stehen se prodírám ke tvému pokladu co se mezi nimi skrývá. Sama od sebe opatrně roztahuješ nohy a čekáš až se dotknu tvé mušličky. Slyším tvůj dech jak se zrychluje. A s ním i můj. Celý hořím a ruka se mi chvěje nervozitou. Skláním se a počínám líbat tvá záda. Rty se jemně dotknou tvé voňavé kůže a ruka se přiblíží onomu místu ještě více. Pozoruji, jak na tvých zádech vyskočila husí kůže. Jazykem opisuji křivky tvého těla a přitom jím sjíždím níže, ke krásnému oblému zadečku. Rty, jazyk i ruka se blíží k jedinému místu, které hoří nedočkavostí. Sama vyzývavě vystrčíš boky do výše a dáš mi tak najevo, kam se mám ubírat. Jazyk se boří mezi částmi tvého zadečku a prsty se jemně dotýkají tvé rozpálené kundičky. V tu chvíli ze sebe vydáš hlasitý vzdech. Jsem napnutý jako luk a nemohu se dočkat stejně tak, jako ty. Chvíli se věnuji tvému zadečku, ale pak se přesunuji níže. Ruka ustoupí a pomůže mi tě otočit na záda. Necháváš se. Teď tě tu mám v celé tvé kráse. Skláním se a jazykem se prodírám mezi tvá chvějící se stehna. Jako by ti byla zima. A pak další, ještě hlasitější vzdech. To jak se můj jazyk dotkl tvého poštěváčku a jeden z prstů zajel do vlhké jeskyňky. Kroužím jazykem a můj prst si uvnitř hraje. Nabírám na tempu. Začínám tě sát a lízat mnohem intenzivněji a používám i druhý prst. Jde dovnitř velice lehce. Vzdycháš více a více nahlas. Líbí se ti to. A mě taky. Pohybuji prsty rychleji a rychleji a uvádím tě tak do stavu agónie. Tvé tělo je ještě více napnuté. Pokračuji dál a já cítím že to na tebe přichází. Jazykem se snažím dopřát ti tu největší rozkoš a mé prsty nepřestávají. Pak to přijde. Výbuch. Hlasitý vzdych doprovodí těch několik nádherných sekund, které v mžiku nastávají. Jsi ve snu, z kterého nechceš pryč. Prožíváš chvilku, kdy nemyslíš na nic jiného... A já se stávám tím nejšťastnějším člověkem, neboť jsem rád, že zrovna já jsem ti to mohl dopřát...
Autor brodequin, 16.05.2007
Přečteno 1821x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

me se to libílo...a myslím, že to ohrané není! Krásný popis a to dál...jo mě to zaujalo moc...

26.05.2007 19:35:00 | Werushe

Souhlasím s =JOJO=

Na chatu s tím uděláš větší díru do světa. Toto téma je již tak ohrané, že nezaslouží pozornost. Všichni to děláte stejně. Není v tom žádná fantazie. Děláš tady přesně to samé, co se dělá v deseti tisících jiných podobných textů. Co mám na to říct? Kde se ztratila nějaká autorská jiskra? Kde je něco nového, nový a lepší pohled na dané téma?
Nezaujal jsi mě...

17.05.2007 14:23:00 | Daniel S.

Hezké, mě se to líbilo... z nevinného popisu se vyklubala erotická předehra ;) Pěkné.

16.05.2007 16:41:00 | Katherin

Myslím, že tohle kdybys někde na chatu napsal těm holkám, co pořád čekají jenom na to, kdo je uspokojí, tak to 100% uspěješ, ale třeba na mě to tady..prostě nezapůsobilo. Mám asi jiný názor na styl povídek..ale třeba časem :)
Ale jinak je to dobře napsané + docela detailní popis noo :D

16.05.2007 15:29:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí