Scar

Scar

Anotace: "Řekni mi a já zapomenu, ukaž mi a já si zapamatuji, nech mě to udělat a já pochopím."

Malé jizvičky na spodní straně zápěstí se na mě pořád šklebí. V různých druzích osvětlení mají jinou barvu. Na slunci zůstanou skryté světu jak tenké bílé čárky splývají s mou světlou pokožkou. Při osvětlení stolní lampičkou nabývají jemně růžové až červené barvy.

Nejhorší je to, ale v noci. Dostávají barvu rudě žhnoucích očí, které se neustále smějí mé slabosti, ža moje vědomí dovolí takové upuštění uzdy od skutečnosti a bolesti.

Ano, bolest. Už jenom způsobení takovýchto ranek působí víc bolesti, než pocitu uvolnění. Bolest duše je po tomto zákroku daleko větší, než tíha fyzické bolesti. Nic to nevyřeší, ani nepomůže k uvolnění.

Stojím ve sprše a připadám si tak špinavá. Ani hektolitr horké vody, která stéká po mém těle mi nepomůže očistit se od bolesti. Otáčím kohoutek a mnou projede třes a šok změnou teploty vody. Znovu otáčím na teplou vodu. Postup opakuji znovu a znovu, až je má kůže zvrásněná a zčervenalá, ale nepomáhá mi to.

Připadám si tak slabá. Sedám si na dno a nechám vodu puštěnou. Rukama si obejmu kolena a chvíli jen tak sedím. Popadnu ostrour žiletku. Ostří protíná mou kůži, jako ten nejostřejší chirurgický skalpel a karmínová tekutina stéká po sněhové bílých kachličkách a obarvuje odtékající vodu na odstín světle šarlatové. Voda pomalu stéká po řezech a čistí rány jako dezinfekce. Cítím bolest, obrovskou bolest. Konečně přichází uvolnění.

A tohle je můj konec.
Autor tebee, 04.02.2013
Přečteno 547x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, lucie.Tee
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měla jsem to tak taky,a tudíž strašně chápu ,a docela dobře jsi to napsala:(

10.11.2020 18:02:10 | Anii

tohle tema je dost osemetne a citlive...a mam pro nej jiste pochopeni a tobe se to povedlo pekne zpracovat..

12.02.2013 23:17:46 | lucie.Tee

Moc děkuji :3 až se červenám.

13.02.2013 23:32:15 | tebee

hmm..dobře napsané o sebepoškozování..je fakt že někdy ta duševní bolest je tak velká že ji musí člověk přehlušit asi tou fyzickou..jenže i tak je to cesta do pekla..kruh kterej nemá konce bez odborné pomoci..kamarádka měla na oddělení jednu takovou dívku ale po propuštění z nemocnice za pár týdnů spáchala stejně sebevraždu ,možná by ji pomohla hospitalizace na nějakém specializovaném oddělení jenže ..i tak není jediná. Takže tohle téma je celkem dobře zpracované.Jinak před časem jsem tu četla básně hlavně dívek o řezání se žiletkou myslíc si bůhvijak to není módní a zajímavé což je k smíchu i pláči zároveň ..

05.02.2013 12:51:59 | xoxoxo

Jo, některé moje kamarádky se sebepoškozují jenom tak ze srandy. Já to opravdu sama nechápu. Asi jsem nikdy netrpěla takovou psychickou bolestí že bych to musela přehlušit tou fyzickou...

10.02.2013 13:00:33 | tebee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí