Anděl a Petr

Anděl a Petr

Anotace: Za teplého večera, si to jeden chlapec či spíše už dorůstající muž kráčí po lesní...

Za teplého večera, si to jeden chlapec či spíše už dorůstající muž kráčí po lesní cestičce. Nemá to daleko od domova. Jako vždy když prochází jednou částí lesa, potká opět záhadnou dívku. Ta je oblečena v celých krásně sněhových šatech. A tvář jí lemují krásné dlouhé vlasy, jen je škoda že jí není vidět moc do obličeje. Dospívající muž jí pozoruje do té doby než jí stratí z dohledu. Při stejné zpáteční cestě jí tam už nepotká. Vrátí se domů a jde si hnedkom lehnout.
"Péťo? Ty jsi už doma?" Volala na něj jeho milovaná maminka.
"Ano mami, jsem už doma." Trochu zvíšil hlas tak aby ho slyšela. Přitom se usmál. Poté je už jenom mamka neozvala.
Druhý den ráno u snídaně, kterou Petr jen proběhne. Mamku má ještě před jeho odchodem řekne.
"Dej si na sebe pozor a hlavně se nepřepínej."
"Dobrá mami." Svůj milí usměv dává jenom jí. Má s ní velmi dobrý vztah. Do školy chodí jen občas.Většinu času tráví v nemocnici na kontrolách nebo vyšetření. Tento krát je ve škole. Tam se mu udělá špatně a se svou nemocí má problém. Ten jeden školní den přežije s těmi problémy. Po skončení školy, přijde domů, kde pozdraví mile mamku a potom hned do jeho pokoje. Lehne si tam na postel a podívá se ven. Venku za oknem spatří zas tu stejnou dívku. Dívka se na něj usmívá ale i ve tváří má smutek. To pro Petra už něco znamená. Zanemená to, že brzy opustí své přátelé a hlavně mamku...
Jak čas ubýhá, tak Petr už nechodí do školy ani do nemocnice. Leží doma v horečkách a s jeho vážnou nemocí. Sám si vyžádal, aby mhl být doma. Stejnak mu není pomoci. Nemoc je tak silná, že se už nedokáže vyléčit. Dívka každým dnem je k němu blíž a blíž, už i v jeho pokoji. Petr už chápe kdo je ta dívka, jeho strážný anděl si pro něho přišel.
Datuje se den 17. října v 22.10 h. večer umírá Petr ve svých 17 letech na těžkou tuberkulózu. Dívka neboli jeno anděl stojí u jeho těla a jemně promluví.
"Tvůj starý život končí a nový začíná." Vedle postavy dívky se objeví Petrova duše, tak jak on sám vypadá. Anděl nastaví ruku a Petrova duše jí přijme. Oba dva spolu odejdou za novým životem. Jeho mamka to zjistí pár minut po tom co zemřel.
Do týdne měl pohřeb, byly tam všichni jeho přátelé a nejbližší rodina. Všichni nechápou proč právě Petr. Je jen jedno vysvětlení a to slova jakého kolik anděla.
" Pro každého si pán bůh jednou pošlě dřív či později."
Autor Alexaj, 13.02.2013
Přečteno 480x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí