Pomsta

Pomsta

Anotace: Povídka o ženě, která nesnesla další utrpení.

Povzbuzován touhou po jejím těle, vrhnul se do pokoje, i když věděl, že jeho vyvolená chce s milováním počkat až po svatbě. Touhu po těle ženy však povzbuzoval alkohol. Jeho oblečení v okamžiku leželo na zemi. Lehl si vedle spící krásky, která jeho příchod dosud nezaregistrovala. Začal ji vášnivě a drsně líbat na tváři a pomalu postupoval okolo ucha na krk až k ňadrům. Ženu probudila neoholená brada a vůně piva a rumu linoucí se z jeho úst. Jakmile jí došlo o co se jejímu snoubenci jde, pokusila se mu z objetí vyvléknout, ale vždy si ji jen přitáhl zpět k sobě. Snažila se mu vše vymluvit, ale muž všechny prosby, nadávky a výhružky odbyl vzteklým zavrčením. Ženě nezbývalo nic jiného než jen potichu plakat a čekat až se její snoubenec "udělá". Slzy jí pomalu stékaly po tvářích a ona si vzpomněla, že tuto situaci již zažila, ale ten kdo ji znásilňoval byl její vlastní otec. Když byl její otec střízlivý byl milý a hodný, ale vždy ,když se napil alkoholu proměnil se v příšeru a týral její matku dokud neutekla nebo neomdlela do bezvědomí. Vždy, když se tak stalo přesunul se k jeho dcerce, která dělala, že spí, protože by skončila stejně zmlácená jako její matka. Muž uznal, že líbání již bylo dost, chytil svůj úd do ruky a začal po něm pomalu přejíždět. Po chvíli sebeuspokojování se přesunul k ženě. Roztáhl jí nohy a tvrdě do ní vnikl. Žena se neudržela a bolestí vykřikla. Po pár minutách muž lehnul vedle ženy a usnul. Žena dostala nápad. Opatrně, ale i přes to s bolestí slezla z postele. Šla opatrně do kuchyně, vyndala nůž ze stojánku. Ze soubencovo dílny vzala lepící pásku a lana a vydala se zpět do ložnice. Hlasitě chrápajícího muže přivázala k posteli a z boxerek ležících na zemi udělala roubík, který připevnila lepící páskou. Vzala nůž a pomalinku začla do muže řezat. Ten se s trhnutím probudil a začal na ni křičet, ale žena mu nerozumněla. Brzy byly jeho hruď a břicho pokryté krví která vytékala z malých řezných ranek. Ženě se to moc líbilo, líbil se jí strach v jeho očích. Rozřezané břicho jí však nestačilo a tak se přesunula na ruce a později i na nohy. Muž pomalu krvácel a jeho tělo bylo již celé pokryté krví. Muž, který celou dobu mučení křičel, ztichl. Byl mrtvý. Žena spokojená se svou prací, vyšla na chodbu se zakrváceným nožem v ruce. Pomalu šla do koupelny. Napustila vodu do vany, svlékla si noční košilku a vlezla do vany plné teplé vody. Voda se ihned zbarvila do růžova. Žena si umyla ruce, které byly celé od snoubencovi krve. Vzala nůž a se zájmem si prohlížela jeho čepel. Položila ho do vody, aby se krev aspoň trochu smyla. Vynořila jej a jemně přejela čepelí nože po jejím zápěstí. Okamžitě se objěvila krev. Totéž udělala na druhém zápěstí a pak i na štíhlích stehnech, které jí vždy, když chodila jen ve spodním prádle, chválil její již mrtvý snoubenec. S úsměvem se položila do teplé, krví zbarvené vody, zavřela oči a jen čekala, kdy přijde její konec.
Autor xSysax, 22.11.2014
Přečteno 546x
Tipy 2
Poslední tipující: Půca
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahojky,
Vzhledovou stránku vynechám, jelikož mě osobně se takto naplácaný text čte blbě a ztrácím se v něm :D
Jinak k ději.. Buď pokaždé čistou náhodou narazím na obdobné dramatické téma, či lidé více píší takovéhle věci (takové téma jako nápad se nevloudí do hlavy - vždy to je něco kolem nás)...asi rád šťourám do věcí, do kterých mi nic není. Ale jen z čisté zvědavosti, pro ujasnění :-)

Povídka jako povídka, ale říkám si, kde stále chodíte na takovéhle nápady... xD

23.11.2014 00:26:18 | Sparrow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí