Tak to nějak vidím:-(

Tak to nějak vidím:-(

Anotace: Píše se rok 2018 a to na základní škole

Táák děti, dnes se půjdeme projít ven, abychom měli nový záážitek.
Dnes to máte pestré, na rozdíl, když já byla ve vašich letech.
No, a dnes, možná budeme mít i štěstí, a budeme mít i více zážitků.

Tentokrát se děti nevydáme na Hlavní nádraží, jelikož jsme tam již byli, a již viděli, jak nemáme dopadnout, tedy myslím, jako ti opilý bezdomovci, co tam tak leželi po zemi, a taky na lavičkách.
Jistě si jste z toho vzali ponaučení, aby jste takto nedopadli, anóó??
Anóó, paní učitelko.

Tak, že děcka, dnes půjdeme na fotbal, ale budeme se držet raději stranou.
A víte kam děti?, no přeci do vršovickééého ďolíííčku.
My se však děti moje miloučké, vydáme na tamní vyvýšeninu, tedy kopec, a budeme sledovat co se bude dít.
Když budeme mít trošku štěstí, a oni dole velkou smůlu, tak budeme mít opravdu nezapomenutelný zážitek.

Pro případ našeho většího bezpečí, si děti připravte plynové masky s protichemickými filtry, to, aby, kdyby došlo k nějaké explozi v ďolíčku, abychom to přežili, a příště se mohli zase vydat třeba na letiště a sledovat oblohu, a doufat, že budeme společně sdílet třeba zase nějaký explozivní záážitek, a to přímo ve vzduchu.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 06.12.2015
Přečteno 374x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr, Lighter
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí