Zlá ženská

Zlá ženská

Anotace: Druhá šance neexistuje

Přála si mít prince, zámek, děti a šťastný život, proto odjela z venkova do města. Našla si práci a jak čas šel, objevil se mladík, vtipný, pěkný a netrvalo dlouho a pozval ji na rande. Propili a protancovali spolu celou noc a ona si vysnila to, po čem toužila, věděla že je to ten pravý a jelikož oba to cítili stejně nic jim nebránilo.

A čas plynul, začali spolu bydlet a za pár měsíců ze společné lásky se jim narodil chlapeček. Rozhodli se proto, po společné úvaze, že bude super, když si zrekonstruují chalupu, která byla používaná jen přes léto.. A tak začali rekonstruovat s omezeným časem, protože On měl odjet na měsíc pracovně pryč a Ona čekala druhé dítě. Pomáhali všichni známí i rodinní příslušníci a tak práce šla od ruky, výsledky víkendových nepřetržitých pracích rychle byly vidět,

v listopadu se narodila holčička a bráška měl radost, i když nevěděl proč si s tou malou hračkou nemůže hrát, tahat ji za ruce a nohy, strkat jí prsty do očí a do uší a proč když to udělá, ta hračka pláče, ale brzy pochopil,...

On odjel a Ona se starala o všechno sama, často jezdila do města k jeho rodičům, aby jí čas rychleji utekl, vrátil se na Vánoce, tehdy to bylo veliké vítání, a cesta zpět do jejich paláce a zase žili štastně a spokojeně, až do doby než přijela zlá ženská, která Ji nějakým zlým kouzlem očarovala a Ona kouzlu podlehla...

A najednou byla zpět v rodné vísce, s oběma dětmi a On zůstal v jejich zámku. Bojoval, snažil se, jezdil za nimi, prosil aby se vrátili, ale Ona odmítala, protože byla pod tím kouzlem a ta Zlá ženská si libovala v tom, že rozvrací něco tak krásného, co ona sama neměla... I dospělo to k tomu, že jednou přijel On a silou jí vyrval Chlapce a odjel s ním, z jediného důvodu, aby Ji přiměl rozvzpomenout se na to, co bylo krásné, na ten zámek, Chlapce a Jeho, kterého miluje, ale Ona prostě nemohla. Zlá ženská ji donutila s tím jít k právníkovi a na soud a tak začali tahanice...

Ty tahanice se vlekly dlouho až najednou Zlá ženská zapomněla jí "podat lektvar" a Ona se rozhodla odjet vlastně utéct.... Utéct tam, kam patřila do města a začít znova,

Časem ji docházelo o co přišla, o obě princátka, svého prince, zámek a už nebylo možné to vrátit. Uvědomila si, že ta Zlá ženská jednou něco podobného udělá i ostatním v jejím okolí, ale ted musela řešit sebe a nějak zase začít...

S tou Ženskou se už dávno nebavila, Ona dala do přístupové cesty různé překážky a vše co mohla, když si uvědomila, co všechno natropila kvůli té Zlé ženské tolik škod, které nešly napravit jí bylo k pláči a měla sto chutí skočit z nejvyšší skály....

Protože On už měl jinou, děti měly super tetu, které se podařilo zanedlouho otěhotnět a porodit mu dalšího potomka a Ona to všechno zpovzdálí sledovala, nic jiného nemohla. Občas sice za ní Princátka přijely a zase odjeli, a to bylo vše,...

Kdyby tak mohla vrátit čas, mohlo být všechno jinak, tak jak to bylo předtím, ale to už zůstalo jen jejím přáním... Stačilo tenkrát sednout k němu do auta další ráno, co za ní přijel s velkou kyticí růží ... Ale co bylo bylo.. Teď do konce bude pykat za to, co provedla a nechala si provést... Byl to její osud začít zase od znova, sama bez milovaných dětí, bez chlapa kterého milovala z celého srdce.... Věděla, že už takového prince nikdy nepotká... Věděla, že tahle pohádka nebude mít pokračování.... Jeho brány se zavřeli a jejich kontakt byl tak chladný, komunikace skoro žádná....

Ona teď pracuje, má nějakého !podřadného" prince, se kterým žije, "podřadný" protože to není On, ale v rámci možností je to osoba, kterou má aspoň trochu ráda, ale to je tak vše... Měla všechno ale už to nikdy nebude tak jak to mělo být..

Uvědomila si, že zlé čarodějnice existují a v jejím případě šlo o takovou osobu u které to nečekala, o její matku. A taky to, že pohádky jsou pro 0 - 8let a druhá šance někdy neexistuje.

Chraňte si svou lásku a to co budujete, protože o to můžete přijít ani nevíte jak...
Autor raduszka, 31.01.2020
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí