Potěmkinova D1
Při dnešní jízdě po této komunikaci v rekonstruovaném úseku mezi Mirošovicemi a 29 kilometrem mě překvapilo nezvyklé množství stavebních blikajících strojů a dělníků ve vestách předstírajících práci.
Jejich počty byly mnohonásobné oproti běžným dnům.
Záhy jsem pochopil důvod.
Na ploše dálnice stály desítky vládních limuzín a televizní štáby.
Dokonce se boural most přímo nad plným provozem.
Dálnici samozřejmě opravuje osvědčená firma Eurovia, která se podílela na stavbě reklamovaných povrchů nejen této dálnice.
Tento stav byl v 11 hodin.
Při jízdě o 7 hodin později a opačným směrem již zde nebyl žádný pracovník.
Dokonce zmizela i většina kulis v podobě stavebních strojů.
Zřejmě se zítra natáčí jiný úsek dálnice.
A tak má filmový štáb úkol přesun techniky, štábu i herců.
No a pak, že se od Rusů ničeho nepřiučíme.
Ještě že jsem silniční analfabet a řidičák nevlastním...* Jsem zaostalej opičák a ze stromu neslezu a neslezu!
27.06.2021 01:50:39 | šerý
Nestačí být úspěšný, musí to být vidět! Tohle heslo nezestárlo, jen média a PR je dovedli k dokonalosti...:-) A zisk musí proudit, nejlépe s Růstem na Věčné časy a nikdy jinak! A sorry, to už jsou hesla jinné doby...:-D
24.06.2021 12:49:40 | Lighter
My Jihočeši v tok máme jasno!
Než Karel postavil svůj most v Matičce, byl na světě již dlouho most Jelení v Písku nad Otavou (nyní Kamenný). Vozy všeliké jej okusily a drobné drncání na dlažbě přestály.
Než byla D1, pokoušelo se provést správně dilatační spáry silničky viaduktu č.20 Písek-Budweiz, nad dráhou železného oře v Protivíně. A protože se to i po páté rekonstrukci nepodařilo, tak se nedivte D1. Prostě to tam zase drncá a skáče. Alespoň to probudí usínající.
Je třeba hledat klady, přátelé! Klady, né zápory, nebo dokonce zápary!
24.06.2021 07:50:40 | Lesan-2
Ještě že jsi umělec, protože jinak by to bylo úplně o hovnu.
Takto ovšem je to stať plná zvratů, napětí a elegantních myšlenkových konstrukcí.
24.06.2021 07:13:25 | MonoGame