ZÁŽITEK NAD ZÁŽITKY

ZÁŽITEK NAD ZÁŽITKY

Anotace: ŽÁDNÉ KOMENTÁŘE, JE TO BOMBA!!!:-)

Vážení, dnes Vám nabídnu zcela nový ZÁŽITEK, a pokud chcete být IN, tak do toho půjdete, a DÁTE TO!!!, pac dlaňovka pac dlňovka Vaůůů, Užij si to!, To nejlepší pro TEBE!!

Tak, že.
Sraz bude uprostřed Nuselského mostu.Po Vašem příjezdu, příchodu, zaplatíte keš pouhých 3000kč.V této ceně je zahrnuto-použití výsuvného žebříku,
dále pak přilba, brýle a 1dc vodky a nebo whisky.
Pro ty, co mají slabší nervovou soustavu jsou k dispozici za příplatek 300kč
kvalitní Pemprsky.

A teď to NEJ!!
před vystoupením na vrchol specielně upraveného žebříku, dostane každý z Vás SUPER SPECIELNÍ postroj, MÉ vlastní výroby, a s polu s ním i CERTIFIKÁT o NAPROSTO Bezpečném, a provozu schopném zařízení, které Vám zaručí NEUVĚŘITELNÝ ZÁŽITEK na celý zbytek Vašeho života, a to jak dlouhého, tak i krátkého.

Jakmile se dostanete na vrchol plotu, doporučuji Vám, aby jste se koukali pouze před sebe, nikdy ne dolu, a to pro to, že pokud by jste si vše rozmysleli(tedy seskok, Bezpečný seskok!), a chtěli odstoupit od podepsané smlouvy a to za přítomnosti státního notáře, peníze, které jste zaplatili se nevrací.

Pokud Vás bude více, tedy skupiny po deseti zájemcích a dále, mám pro Vás "ZÁŽITKÁŘE" slevové kupóny v hodnotě 200kč na osobu.

Přeji Vám přijemné vzlétnutí, plachtění, a vše NEJ!Vauuu.
S pozdravem a na brzkou shledanou Váš "ZÁŽITKÁŘ".
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 03.12.2016
Přečteno 865x
Tipy 5
Poslední tipující: Iva Husárková, Frr, Cyrda, Amonasr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za bodíky, ale více mi schází Vaše vtipné komentíky:-), nebo se snad na Modru něco změnilo?.I tak Vám děkuji.H.

04.12.2016 09:40:52 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí