Víkendové stanování

Víkendové stanování

Anotace: Zkrátka,jak to bývá o dvou kámoškách,který se vypravily strávit spolu sami bezva víkend........

Výlet pod stan
Bylo mi teprve 16 let a právě jsem vyšla z prváku,ale dokázala jsem překecat mé neústupné rodiče k tomu,abych jela na víkend s mojí nejky.kámoškou Nikou stanovat.Známe se už od základky,ale pořádně jsme spolu ještě nikde zas tak nebyli.
Když se chýlilo k odjezdu překontrolovala jsem si všechny věci,jako je stan,spacák,oblečení a nějaké ty krémy a šminky.A v tom už mi na zvonek zvoní Verča…..No?!...zvednu telefon….Kájo?! tak co zbaleno?.........jo jo jasně ale pojď ještě nahoru prosím…….
Pár věcí jsme ještě spolu zkontrolovali jestli je to opravdu vše a zbývalo mi už jen se rozloučit s rodiči.Po velké maminčině přednášce,jak se máme chovat a kterou jsem celou odkývala aniž bych věděla co mi říká jsem jí dala pusu na tvář a mohli jsme vyrazit.
Dali jsme se rovnou na metro.Odtud jsme jeli na stanici Skalka z které jsme pak jeli autobusem rovnou k campu.
V campu jsme se zeptali kde je místo ke stanování a rovnou jsme vyrazili stan postavit,jelikož zrovna nebylo příznivé počasí a chýlilo se k pěknému slejváku.A taky,že jsme měli pravdu stihli jsme ho postavit jen tak tak a rychle jsme zalezli dovnitř. Začali jsme si vybalovat věci.U nás vybalování věcí je na hodiny,jelikož každé triko skonzultujem kam se hodí a jestli si ho půjčíme takže na konec jsme si ani nevšimli,že je po dešti.
Po chvíli jsme vylezli,abychom omrkli okolí a trochu se tu porozhlídli.procházeli jsme se po campu a okukovali další rekreanty.(Ehmmm…. samozřejmě i rekreantky,ale ty nás moc nezajímali ty tak na nejvýš zkritizovat…).
Blížilo se k večeru a my jsme se chystali do hlavní budovy na večeři.Najednou nám někdo ťuká na stan.Nika rozepne zip a vybafnou na nás docela pěkný kluci……..čau holky dneska od devíti je tu díza! půjdete s námi?......S Verčou jsme se jen na sebe pousmáli a s radostí odpověděli …..tak jo klidně moc rádi……..Kluci hned na to Supeeer!
Tak v devět si vás tady vyzvedneme OK?!........Ok…..odpověděla jsem……Tak zatím pa!....Ještě na nás mlaskli pusinkou a odešli.
To se ví že jen co se vzdálili jsme je začali probírat jestli se nám líbí apod.Bavili a probírali jsme je při večeří,až do té doby než jsme se začali připravovat na diskotéku.Jééé!!!to zase bylo- jsem v tomhle hezká,sluší mi to nejsem moc tlustá atd.
Když už jsme byli připraveny ,netrvalo dlouho a kluci nám opět zabouchali na stan…….Tak co princezny jste připravené….Nika jen na to pohodila hlavou, jakože něco jako je od kluků pozvání na didžinu nás jen tak nerozhodí a s chladnou hlavou odpověděla…….Jasně!.......A v zápětí se nám kluci představili jako Vojta a Dan a zeptali se nás jestli chceme jít hned nebo radši, až se to víc rozjede.Dohodli jsme se,že chvíli ještě budeme u nás ve stanu a potom si půjdeme zatrsat.
Zdálo se ,že to budou docela fajn kluci.Asi po tři čtvrtě hodinovém rozhovoru jsme chtěli vyrazit.Dan a Vojta na sebe mrkli a dali nám slaďounkou pusinku rozepnuli stan a vyrazili jsme.Pařili jsme až do jedné do rána a docela pěkně jsme se bavili,ale nakonec jsme už museli požádat kluky jestli nás doprovodí ke stanu,že jsme unavení hlavně z té dnešní cesty.Vojta s Danem sice měli trochu upito,ale aspoň byla při cestě ke stanu sranda.S krásným polibkem já od Vojty a Nika od Dana jsme spali,jak andílci.
Ráno jsme šli společně všichni čtyři na snídani na oběd,dokonce i na večeři a ani jsme se ne nadáli a zjistili jsme,že jsme spolu byli celý den.Večer vzal Dan Verunku stranou a pošeptal jí že by s ní rád byl chvíli sám.S jednou větou omluvte nás přišli k nám a zmizeli bůh ví kam.A tak jsme zůstali u nás ve stanu s Vojtou sami.Byl velmi něžnej,milej a tak pozornej.A ani jsme nezaregistrovali,že asi tak v jedenáct přišli Nika s Danem.Rozhodli jsme se tedy,že si něco zahrajeme.Chvíli jsme hráli karty,ale na konec to sklouzlo k flašce.Zhruba tak ve dvě hodiny ráno jsme byli všichni ve spodním prádle.Kluci nám pak pověděli že jsou unavení a tak že nás uloží do postýlky a půjdou si sami lehnout.Vzali naše pyžamka který jsme měli ve spacácích a otočili si nás zády k sobě.Rozepnuli nám podprsenku,která jako jediná ještě s kalhotkami zůstaly na nás při flašce a pomohli nám nandat pyžamko zapnuli nám spacák a Vojta mi ještě něco zašeptal do ouška.Po krásném polibku oba odešli.U nás ve stanu panovala chvilka ticha a až potom jsme se s Verčou dali do řeči na čem jsme se zchodli bylo to že se nám kluci zdáli podezřele milý a tak vůbec že vědí co přesně mají dělat,ale…..nijak zvlášť jsme to dál nerozebírali a šli spát.
Probudilo nás,až bouchání do stanu s vědomím že jsou to Dan a Vojta jsme zamumlali dále a podřimovali si dál.Půvabná hnědovláska na nás promluvila holky!potřeboval bych s vámi mluvit můžu?!
Obě jsme se lekli!.........a omluvili se že jsme čekali někoho jiného……Odpoví nic se neděje,ale že nám musí něco vážného říci Víte holky Vojta s Danem jsou víkendáři,kteří jsem jezdí pravidelně a s holkami to nemyslí nikdy vážně a na konci víkendu si užijí a prostě konec chápete………než stačím něco říct………pokračuje dál já vím nic mi nemusíš říkat myslíš si jak jsou milý,pozorný a o něco takového se ani neopovážili,ale já to vím sama moc dobře byla jsem taky jejich obětí a teď mě sotva pozdraví………
Rozhodli jsme se tedy s Nikou to dotáhnout do konce.A když jsme je pořádně svedli a zjistili že to co říkala je pravda poslali jsme je do Háje!se slovy …………V osmnácti být ještě jako pubertální nadržený paka…………tak to se jděte vycpat!!!!!!!
I když to nevyšlo tak jak jsme chtěli užili jsme si nádherný, víkendový,vysněný románek.
Autor Kájinka, 16.05.2007
Přečteno 570x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mno zase nic moc, ale musím uznat, že to bylo lepší než předešlé dvě.
Zlepšit pravopis, přidat odstavce a naučit se "u"v"o"z"o"v"k"y"!

05.04.2008 15:30:00 | Eclipse

BOMBA!! jo to se ti moc povedlo mocinky se mi libi tve povidky!! 100%

05.06.2007 11:19:00 | Kirsten

Další z tvých moc pěkných povídek ;) Fakt pěkný ale máš tam všude jeli šli vztali měkké i což by se jednalo o tebe a nákýho kluka nebo dva kluky když si psala že tam s nejky.kámoškou tak nevim .No i když ode mě to sedí co?:D mám tam vždycky tunu hrubek protože jak píšu tak to nevnímám :D No ale jinak moc pěkný!!!!Fakt se mi tvoje povídky líběj a těšim se až napíšeš další papa ;)

18.05.2007 17:27:00 | Anetik21

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí